Hoofdmenu

Verhalen van Hadou

Gestart door Tamza, 26/10/2006 om 21:50:24

Tamza

Wie zich afvraagt waarom de verhalen van Hadou verwijderd zijn, hier een uitleg:

Hadou merkte dat zijn zelfgeschreven verhalen op het i-net circuleerden zonder vermelding van de echte auteur van de verhalen. www.amazigh.nl kan het tegengaan van deze kopieerpraktijken niet garanderen. Hadou heeft daarom zelf (al dan niet op advies) besloten om de verhalen op www.amazigh.nl te verwijderen en zal kijken of er een manier bestaat om zijn korte verhalen te bundelen en uit te geven.

Wie zijn korte Riffijnse verhalen erg waardeert (en dat zijn ongetwijfeld veel bezoekers van deze site) moet dus nog even wachten om de verhalen van Hadou te (her)lezen.

Hadou, we wensen je veel succes (en plezier!) met het schrijven, bundelen en uitgeven van je verhalen.

Hadou

Dank je wel Tamza , erg lief van je.

Ik ga mijn uiterste best om ''onze'' sprookjes te bundelen en in een boek uit te brengen.

Ik zal jullie uiteraard op de hoogte houden.

Diegene die nog nieuwsgierig is , kan een pm naar mij sturen en ik kan deze verhalen via mail op sturen.

Ook dank ik de lezers voor hun interesse in ''onze verhalen''.

Hadou.

The Franchise

Zou je me wat verhalen op kunnen sturen?

Ik heb ze nog niet gelezen en ben wel nieuwsgierig.

Hadou


Thayri

Ik zie dat het lang geleden is.. Maar voor als nog heb ik interesse in die verhalen.

3aadh eqeen ghaak?

Si_Y

#5

Het is inderdaad wel triest, dat men niet het respect voor een ander op kan brengen door even de auteur er bij te zetten. Het is ook erg veel werk, om 5 letters te typen.

Si_Y

Citaat van: Thayri op 07/03/2007 om 20:26:01
Ik zie dat het lang geleden is.. Maar voor als nog heb ik interesse in die verhalen.

3aadh eqeen ghaak?

Esjek ieshen elkieteb eck tiehousja n' tmouth ennegh. Sbaa eshwaith :)

Nech

4 jaar later....

Waar kan ik het boek van Hadou kopen?


Of is het schrijven van een boek een gewoon verhaal is van Hadou dat je niet serieus moet nemen. :)

Hadou, niet boos op mij worden.

Hadou

Citaat van: Nech op 05/12/2009 om 22:57:38
4 jaar later....

Waar kan ik het boek van Hadou kopen?


Of is het schrijven van een boek een gewoon verhaal is van Hadou dat je niet serieus moet nemen. :)

Hadou, niet boos op mij worden.
Ik heb een paar uitgevers benaderd. De meesten verwezen mij naar Bulaaq.
Bulaaq ziet niets in mijn boek, omdat er meer bij hun liggen.

Ik ben nu in Belgie aan het proberen..
Verder heb ik geen haast mee gemaakt. Ik wil het goed doen en in afgelopen jaren heb ik weinig tijd aan besteed, door privé omstandigheden. Ziekte en sterfte van mijn vader.

( ik heb wel een verhaaltje voor je als je m wilt , stuur ik het wel op ) :)
Volgende week dan.. Ik ben nu in Marokko en maandag ben ik insha Allah in NL

ps niet citeren

Azghar

Citaat van: Hadou op 05/12/2009 om 23:48:51
Ik heb een paar uitgevers benaderd. De meesten verwezen mij naar Bulaaq.
Bulaaq ziet niets in mijn boek, omdat er meer bij hun liggen.

Ik ben nu in Belgie aan het proberen..
Verder heb ik geen haast mee gemaakt. Ik wil het goed doen en in afgelopen jaren heb ik weinig tijd aan besteed, door privé omstandigheden. Ziekte en sterfte van mijn vader.

( ik heb wel een verhaaltje voor je als je m wilt , stuur ik het wel op ) :)
Volgende week dan.. Ik ben nu in Marokko en maandag ben ik insha Allah in NL

ps niet citeren


ken je khalid uit Tamsaman?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Khalid_Boudou

http://images.google.nl/images?sourceid=navclient&hl=nl&rlz=1T4HPEA_nlNL276NL276&q=khalid+boudou&um=1&ie=UTF-8&ei=BugaS7uNEIjM-Qa1o73bDw&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CB8QsAQwAw


Nech

Citaat van: Hadou op 05/12/2009 om 23:48:51
Ik heb een paar uitgevers benaderd. De meesten verwezen mij naar Bulaaq.
Bulaaq ziet niets in mijn boek, omdat er meer bij hun liggen.

Ik ben nu in Belgie aan het proberen..
Verder heb ik geen haast mee gemaakt. Ik wil het goed doen en in afgelopen jaren heb ik weinig tijd aan besteed, door privé omstandigheden. Ziekte en sterfte van mijn vader.

( ik heb wel een verhaaltje voor je als je m wilt , stuur ik het wel op ) :)
Volgende week dan.. Ik ben nu in Marokko en maandag ben ik insha Allah in NL

ps niet citeren

Ik heb een keer gelezen dat 90% van de boeken die geschreven worden nooit het licht zien, omdat de uitgevers die boeken weigeren.

Er bestaat trouwens wel een boek over de verhalen van Rifijnen geschreven door een Nederlander. 

Als het helemaal niet lukt, publiceer ze op deze site.


Hadou

Ik ken wel Khalid Boudou. Oude vriend van me.
Hij komt uit Tiel en zijn oorsprong is Tamsamane.
Ik kom uit Tafersite idd.

Hadou

Citaat van: Nech op 06/12/2009 om 10:19:47
Ik heb een keer gelezen dat 90% van de boeken die geschreven worden nooit het licht zien, omdat de uitgevers die boeken weigeren.

Er bestaat trouwens wel een boek over de verhalen van Rifijnen geschreven door een Nederlander. 

Als het helemaal niet lukt, publiceer ze op deze site.
Er zijn andere wegen. In Nederland worden allochtonen bij elkaar in een hok gedreven. als kudde.
Ik doe er niet aan mee.
Online publiceren heeft het nadeel dat ze makkelijk gekopieerd worden en ze worden op Marokko.nl geplaatst zonder verwijzing naar mij.

Een verhaal schrijven en in zijn orginele vorm te houden is niet makkelijk. Ik streef naar de orginaliteit en de schoonheid van het verhaal. Daarom ben ik  een beetje laat mee. Ik wil het m.a.w puur amazigh / Arif  houden.

Azghar

Citaat van: Hadou op 06/12/2009 om 14:13:50
Ik ken wel Khalid Boudou. Oude vriend van me.
Hij komt uit Tiel en zijn oorsprong is Tamsamane.
Ik kom uit Tafersite idd.

hahahah,   dan heb ik je zeker ooit gezien a Hadou  als khalid boudou een oude vriend van je was...