Hoofdmenu

Mimoun Rafroua & Ayned Muziek

Gestart door Ahmed, 05/11/2002 om 12:35:36

ighes

#15

Citeervolgens mij heb jij mijn reactie hierboven niet goed gelezen


Ik weet niet wat aan het bovenstaande verkeert te lezen is. Je zegt dat je gek bent op Sarki bent... niet dat daarmee iets verkeerd is hoor.

.

cinderella

#16

Citeerik hou van alle soorten muziek. heb momenten dat ik amazigh muziek mooi vind en dan sharki en dan chaabi...van alles wat eigelijk heb niet echt een voorkeur:)


dan heb je dit niet goed gelezen;)

Dora

#17

Citeerik ben echt gekkk op skarki.....;D ken ze allemaal....hihihii
ja zo was ik ook ooit > maar vind het tegenwoordig vies tegenvallen > de zangers zingen niet meer als vroeger...kijk alleen maar bv naar omar diab > was vroeger echt helemaal gek op hem > en nu zijn zijn liedjes walgelijk>>>>>nee nu ben ik helemaal fan van kbayl muziek...

cinderella

Citeerja zo was ik ook ooit > maar vind het tegenwoordig vies tegenvallen > de zangers zingen niet meer als vroeger...kijk alleen maar bv naar omar diab > was vroeger echt helemaal gek op hem > en nu zijn zijn liedjes walgelijk>>>>>nee nu ben ik helemaal fan van kbayl muziek...


aaahh nee!!! dan heb jij zijn laatste liedje niet gehoord... echt mooi! ik ben ook niet echt een fan van hem, maar dat liedje is heel mooi

Wasilla tarifest

#19

Citeerhatim je hebt helemaal gelijk rif heeft een goede stijl
en het is veel leuke om naat te luisteren want bij rai zingen ze om onzin :D

mohiem allemaal de groetjes van ilias

Nou Ik ben zelf ook helemaal weg van amazigh muziek, maar soms kom ik echt niet by van het lachen, omdat ze over de domste dingen zingen die je maar kan verzinnen.Dus niet alleen Rai zingt soms onzin, ook onze imazighen kunnen er soms wat van!


Wasilla tarifest

#20

CiteerIk weet niet wat aan het bovenstaande verkeert te lezen is. Je zegt dat je gek bent op Sarki bent... niet dat daarmee iets verkeerd is hoor.

.

Je hebt iets over het hoofd gezien, ze zei dat ze ook van amazigh muziek houdt!

cinderella

#21

CiteerJe hebt iets over het hoofd gezien, ze zei dat ze ook van amazigh muziek houdt!


;)

ighes

#22

CiteerJe hebt iets over het hoofd gezien, ze zei dat ze ook van amazigh muziek houdt!


Lijkt maar zo.

Dora

#23

Citeeraaahh nee!!! dan heb jij zijn laatste liedje niet gehoord... echt mooi! ik ben ook niet echt een fan van hem, maar dat liedje is heel mooi
?? ..welke dan??? > nee joh gekkie hij is veel te "nep" geworden > vind alleen ihab toufik nog redelijk hetzelfde gebleven!!!!....maar goed af en toe is er inderdaad wat leuks tussen > nadruk op af en toe ;)

cinderella

#24

CiteerLijkt maar zo.


staat er echt hoor :)

cinderella

#25

Citeer?? ..welke dan??? > nee joh gekkie hij is veel te "nep" geworden > vind alleen ihab toufik nog redelijk hetzelfde gebleven!!!!....maar goed af en toe is er inderdaad wat leuks tussen > nadruk op af en toe ;)

ieder eigen smaak, toch?  :)