partij voor de dieren ! hoe zo heb die mijn stem nodig !?

Gestart door SAMADIE, 24/10/2006 om 21:13:30

SAMADIE

#15
jou taal, gebruik en onzin die je uitkraamt, dat is pas dom, en leger dan mais korel. ik heb een descussie met jou, jij denk B ik denk A, dat is het leven, we hoeven het niet met elkaar een te zijn, maar ja als jij beweert dat ik DOM ben, zegt meer over jou dan over MIJ

noor.x

Goedemiddag,

Waarom vallen jullie elkaar verbaal zo aan? Iedereen heeft toch het recht op zijn of haar eigen mening, of dit nu positief is of negatief. Kijk, hiermee gaan marokkanen vaak de mist in tijdens discussies en worden we erom uitgelachen. We reageren te vaak met emoties i.p.v. met het verstand, dit zeg ik overigens met alle respect.

Daarbij wil ik nog even kwijt dat ik niet zo goed begrijp waarom sommige nederlanders ritueel slachten opeens als dierenmishandeling zien, omdat ze niet verdoofd zouden worden. Moeten hun nodig zeggen. Als er een rund wordt geslacht bijv. dan wordt ie misschien wel verdoofd om vervolgens alsnog een kogel of een stroomstoot door z'n hoofd (of is het kop?) te rammen. Punt is dat het dier dood wordt gemaakt, het zal hoe dan ook pijn hebben.

M.vr.gr.

Noor.x

SAMADIE

ewa moet je tegen meneer zeggen die idereen die niet zijn mening deelt van domheid beticht!
een descussie moet je nooit persoonlijk aantrekken.