Waar kan ik deze muziek kopen in Nederland

Gestart door E3ber_Tastite, 02/04/2004 om 15:45:13

E3ber_Tastite

Azul allemaal,

Ik houd heel veel van de muziek elwalid mimoun, khalid izri, Ayned, ithran etc... dit soort kaliber muziek. Maar ik ben overal geweest hier in Nederland en ik kan deze muziek niet vinden. Kan iemand mij hierbij helpen of vertellen waar ik deze muziek kan halen?

add uni netta,

cinderella

#1



je kunt ze overal kopen hier in rotterdam hoor, genoeg marokkaanse muziekwinkels ;)

Tamaynut

#2
De vier grote steden (Amsterdam, Den haag, Rotterdam en Utrecht), maar ook op de Zwarte Markt.

Isefrawen

#3
Azul,

hou dit forum maar in de gaten, ik gooi binnenkort een Arif compilatie online, met Ithran/Khalid Izri/Rafrou3/Alwalied Mimoun etc... die kun je dan gratis downloaden...

cinderella


nieuw op mp3???? ;P (<-- je weet wel welke smily ik bedoel)

chicca

#5
hallo, allemaal ik wil de nieuwe bandje van douzi kopen maar ik weet niet waar je het kan kopen.
groetjes chicca

cinderella

#6

Citeerhallo, allemaal ik wil de nieuwe bandje van douzi kopen maar ik weet niet waar je het kan kopen.
groetjes chicca


je kunt ze echt bij marokkaanse muziekwinkels kopen hoor.
enne, zijn laatste album valt tegen...:(

Wasilla tarifest

#7

Citeerhallo, allemaal ik wil de nieuwe bandje van douzi kopen maar ik weet niet waar je het kan kopen.
groetjes chicca

Ga eens naar een marokkaanse muziek site en dan zul je verbaast zyn, want wat hebben we daar heeeeel veel marokkaanse muziek en onderandere DOUZI

cinderella

#8


ook zijn laatste liedje??

Wasilla tarifest

#9

Citeerook zijn laatste liedje??

Onderandere

Isefrawen

OFFTOPIC OFFTOPIC OFFTOPIC OFFTOPIC[/b]

Waarom praten jullie over dat achterlijke jantje-smit-irritant-piepkrijsende-douzi, terwijl de topic over Amazigh muziek gaat? vergelijken jullie amazigh-muziek met dat kleine opdondertje??

OFFTOPIC OFFTOPIC OFFTOPIC OFFTOPIC[/b]


Dora

#11
ja precies >> ik vind dat zo'n rotmuziek!!!

Wasilla tarifest

#12

CiteerOFFTOPIC OFFTOPIC OFFTOPIC OFFTOPIC[/b]

Waarom praten jullie over dat achterlijke jantje-smit-irritant-piepkrijsende-douzi, terwijl de topic over Amazigh muziek gaat? vergelijken jullie amazigh-muziek met dat kleine opdondertje??

OFFTOPIC OFFTOPIC OFFTOPIC OFFTOPIC[/b]




hahhaha en als zy het nou wel mooi vinden! En het is nooit verkeerd om mensen te helpen die ergens hulp by nodig hebben~! Myn smaak is het ook niet!

oualaya

Citaat van: e3ber op 02/04/2004 om 15:45:13
Azul allemaal,

Ik houd heel veel van de muziek elwalid mimoun, khalid izri, Ayned, ithran etc... dit soort kaliber muziek. Maar ik ben overal geweest hier in Nederland en ik kan deze muziek niet vinden. Kan iemand mij hierbij helpen of vertellen waar ik deze muziek kan halen?

add uni netta,

Heb genoeg van zulk muziek. Maar volgens mij zijn die niet te koop meer hier in Nl, of jemoet heel goed zoeken.