Aboutaleb is een loser

Gestart door Sa3ieD, 22/10/2006 om 13:41:41

MBTiza

#15
Citaat van: VerbalSmaeel op 22/10/2006 om 18:18:23
Natuurlijk is het een dubbelhartig optreden van Verdonk en de haren. Alleen was dat wel te verwachten. Maar wat een laffe reactie van die balloze Aboutaleb. Echt lachwekkend.
Misschien dat het in de familie zit, want z'n eigen neef heeft ook niet echt een sterke indruk gemaakt als kroongetuige tegen de zogenaamde Hofstadgroep.

http://www.ad.nl/binnenland/article729879.ece

....,,Ik durfde ze nooit tegen te spreken want ik was bang dat ze die wapens tegen mij en mijn vrouw zouden gebruiken’’, aldus B. ,,Daarom deed ik maar mee. Maar nu spreek ik en dat doe ik uit principe. Omdat ik dat verplicht ben aan de mensheid.’’

Het resulteerde in een lachsalvo van zijn voormalige vrienden. Zij zeggen dat B. zich afschildert als een bange haas en meewerkt met justitie om vervolging te voorkomen. Hij was de radicaalste van het stel en beweerde steeds dat hij zijn oom Ahmed Aboutaleb wilde vermoorden.........



Z'n neef Lahbib, wat een ommezwaai heeft die kerel gemaakt zeg...mr. footlocker, op zich een hele relaxte jongen. Maar een bangertje is het niet....

ataynahnah

Citaat van: Sa3ieD op 22/10/2006 om 13:41:41
..................linkse politiek zwichten voor de politiek correctheid van de rechtse partijen.


Was het niet andersom??

Hadou

#17
Ik denk dat Aboutaleb minister wordt in het volgende Kabinet van Balkkie.

Izouran

#18
Aboutaleb wordt in ieder geval door de Hollanders geprezen. Hij heeft een prijs gewonnen, omdat hij zich ‘in buitengewone mate’ verdienstelijk heeft gemaakt voor de mensheid.

..............Welke mensheid?


tamazightsnoepje

Citaat van: Amcum op 24/01/2007 om 00:07:24
Citaat van: VerbalSmaeel op 22/10/2006 om 18:18:23
Natuurlijk is het een dubbelhartig optreden van Verdonk en de haren. Alleen was dat wel te verwachten. Maar wat een laffe reactie van die balloze Aboutaleb. Echt lachwekkend.
Misschien dat het in de familie zit, want z'n eigen neef heeft ook niet echt een sterke indruk gemaakt als kroongetuige tegen de zogenaamde Hofstadgroep.

http://www.ad.nl/binnenland/article729879.ece

....,,Ik durfde ze nooit tegen te spreken want ik was bang dat ze die wapens tegen mij en mijn vrouw zouden gebruiken’’, aldus B. ,,Daarom deed ik maar mee. Maar nu spreek ik en dat doe ik uit principe. Omdat ik dat verplicht ben aan de mensheid.’’

Het resulteerde in een lachsalvo van zijn voormalige vrienden. Zij zeggen dat B. zich afschildert als een bange haas en meewerkt met justitie om vervolging te voorkomen. Hij was de radicaalste van het stel en beweerde steeds dat hij zijn oom Ahmed Aboutaleb wilde vermoorden.........



Z'n neef Lahbib, wat een ommezwaai heeft die kerel gemaakt zeg...mr. footlocker, op zich een hele relaxte jongen. Maar een bangertje is het niet....

Het verhaaltje van lahbib klopt helemaal. hij wilde hem duidelijk iets aan doen.EN hij is zeker en absoluut geen bangertje. hij zit niet voor niks vast samen met zijn vrouwtje en zijn kindje. niemand weet waar lahbib zit als mensen hem willen bezoeken worden ze geblindoekt gebracht.

Sa3ieD

Citaat van: ataynahnah op 24/01/2007 om 17:43:18
Citaat van: Sa3ieD op 22/10/2006 om 13:41:41
..................linkse politiek zwichten voor de politiek correctheid van de rechtse partijen.


Was het niet andersom??

Ligt eraan wat voor politiek klimaat je in Nederland hebt. We hadden / hebben een rechts politiek klimaat. Alles wat dus "correct" is volgens het huidige politieke klimaat is dus de politieke correctheid van rechtse partijen.

stier

aboutaleb is naar mijn mening geen loser, het is een politiek dier. Dat vergt soms wat gedraai en gewurm om te komen waar je wil. Hij is niet de eerste en zal zeker niet de laatste zijn. Vind het wel goed dat er nu een mogelijk amazigh minister komt. Denk daar maar aan, we moeten negativiteit van ons afschudden en praktisch denken en soms moet je daar je trots voor opzij zetten.

Sa3ieD

Citaat van: stier op 28/01/2007 om 21:00:06
aboutaleb is naar mijn mening geen loser, het is een politiek dier. Dat vergt soms wat gedraai en gewurm om te komen waar je wil. Hij is niet de eerste en zal zeker niet de laatste zijn. Vind het wel goed dat er nu een mogelijk amazigh minister komt. Denk daar maar aan, we moeten negativiteit van ons afschudden en praktisch denken en soms moet je daar je trots voor opzij zetten.

Dan mag je politici nog wel losers vinden.... Een bepaald beroep legitimeert vreemde en onprincipiele acties toch niet..... Oufkir was ook een Amazigh, moeten we daar ook trots op zijn? Dat je toevallig als Amazigh geboren bent betekent nog niet dat je het beste voor hebt voor die groep. Het is nog steeds dezelfde Aboutaleb die tijdens zijn directeurschap van Forum de overheid adviseerde om enkel het Arabisch te onderwijzen en om alleen in die taal mensen voor te lichten.... Ik heb liever een minister die meer in zijn leven heeft gezien dan alleen de overheid en gesubsideerde baantjes heeft gehad. Ik ben alles behalve overtuigd van de kwaliteiten van Aboutaleb. Aboutaleb als minister benoemen is echt het toppunt van "positieve" discriminatie.

MBTiza

Citaat van: Sa3ieD op 28/01/2007 om 22:27:00
Ik ben alles behalve overtuigd van de kwaliteiten van Aboutaleb. Aboutaleb als minister benoemen is echt het toppunt van "positieve" discriminatie.

Hij is best wel een slijmbal, was een keer op zo'n bijeenkomst zat minister van Boxterl daaro, zegt ie tegen hem zit u goed minister van Boxtel? zegt die knakker ja achmed ik zit goed, zegt achie..als u maar goed zit minster.....

Ik ben eerlijk gezegd ook niet echt overtuigd van zijn kwaliteiten, doet me denken aan een populist, roept dingen die hollanders graag willen horen.

In een interview gaf ie verder aan dat het klassieke arabisch als bagage heeft meegekregen uit Aith Sidar, Nador.


ataynahnah

Citaat van: Amcum op 29/01/2007 om 00:06:15
Citaat van: Sa3ieD op 28/01/2007 om 22:27:00
Ik ben alles behalve overtuigd van de kwaliteiten van Aboutaleb. Aboutaleb als minister benoemen is echt het toppunt van "positieve" discriminatie.

Hij is best wel een slijmbal, was een keer op zo'n bijeenkomst zat minister van Boxterl daaro, zegt ie tegen hem zit u goed minister van Boxtel? zegt die knakker ja achmed ik zit goed, zegt achie..als u maar goed zit minster.....

Ik ben eerlijk gezegd ook niet echt overtuigd van zijn kwaliteiten, doet me denken aan een populist, roept dingen die hollanders graag willen horen.

In een interview gaf ie verder aan dat het klassieke arabisch als bagage heeft meegekregen uit Aith Sidar, Nador.



Broeder hij heeft het wel ver geschopt. Kan je van weinig van ons zeggen. De meesten beroven liever ouwe vrouwtjes.

1 ding wat ik tot nu toe in mijn leven heb geleerd, is dat je soms in iemands kont moet kruipen. Hoe vies het daar ook zal zijn!! Iemands ego strelen heet dat. Daar houden de meesten wel van.

Ewa bij zei tegen Boxtel zit je lekker. Wat is daar mis mee?? Moet ie naar hem toe lopen en een klap op z'n harsens geven ofzo.

Ewa jij levert al het bewijs waarom marokkanen, en met name wij Imazighen, niet verder komen dan de sociale dienst.

MBTiza

Citaat van: ataynahnah op 31/01/2007 om 02:43:39
Citaat van: Amcum op 29/01/2007 om 00:06:15
Citaat van: Sa3ieD op 28/01/2007 om 22:27:00
Ik ben alles behalve overtuigd van de kwaliteiten van Aboutaleb. Aboutaleb als minister benoemen is echt het toppunt van "positieve" discriminatie.

Hij is best wel een slijmbal, was een keer op zo'n bijeenkomst zat minister van Boxterl daaro, zegt ie tegen hem zit u goed minister van Boxtel? zegt die knakker ja achmed ik zit goed, zegt achie..als u maar goed zit minster.....

Ik ben eerlijk gezegd ook niet echt overtuigd van zijn kwaliteiten, doet me denken aan een populist, roept dingen die hollanders graag willen horen.

In een interview gaf ie verder aan dat het klassieke arabisch als bagage heeft meegekregen uit Aith Sidar, Nador.



Broeder hij heeft het wel ver geschopt. Kan je van weinig van ons zeggen. De meesten beroven liever ouwe vrouwtjes.

1 ding wat ik tot nu toe in mijn leven heb geleerd, is dat je soms in iemands kont moet kruipen. Hoe vies het daar ook zal zijn!! Iemands ego strelen heet dat. Daar houden de meesten wel van.

Ewa bij zei tegen Boxtel zit je lekker. Wat is daar mis mee?? Moet ie naar hem toe lopen en een klap op z'n harsens geven ofzo.

Ewa jij levert al het bewijs waarom marokkanen, en met name wij Imazighen, niet verder komen dan de sociale dienst.

Ver heeft ie het zeker geschopt, als je nagaat dat ie op de LTS is begonnen, ik ken enkele oude klasgenoten van hem en die spreken heel gebrekkig NL.
Dat ie vaak het ego streelt van z'n superieuren zal mij een worst wezen, a man has gotta do what he's got to do, toch? Maar waar ik mij telkens zo aan irriteer is dat hij constant zich met het klassieke Arabisch profileert, bijv. dat ie dat als culturele bagage uit Rif heeft meegekregen.

En wat betreft de soos, spreek voor jezelf...en voor de mensen in jouw omgeving.

Laysa

#26
Citaat van: ataynahnah op 31/01/2007 om 02:43:39
Citaat van: Amcum op 29/01/2007 om 00:06:15
Citaat van: Sa3ieD op 28/01/2007 om 22:27:00
Ik ben alles behalve overtuigd van de kwaliteiten van Aboutaleb. Aboutaleb als minister benoemen is echt het toppunt van "positieve" discriminatie.

Hij is best wel een slijmbal, was een keer op zo'n bijeenkomst zat minister van Boxterl daaro, zegt ie tegen hem zit u goed minister van Boxtel? zegt die knakker ja achmed ik zit goed, zegt achie..als u maar goed zit minster.....

Ik ben eerlijk gezegd ook niet echt overtuigd van zijn kwaliteiten, doet me denken aan een populist, roept dingen die hollanders graag willen horen.

In een interview gaf ie verder aan dat het klassieke arabisch als bagage heeft meegekregen uit Aith Sidar, Nador.



Broeder hij heeft het wel ver geschopt. Kan je van weinig van ons zeggen. De meesten beroven liever ouwe vrouwtjes.

1 ding wat ik tot nu toe in mijn leven heb geleerd, is dat je soms in iemands kont moet kruipen. Hoe vies het daar ook zal zijn!! Iemands ego strelen heet dat. Daar houden de meesten wel van.

Ewa bij zei tegen Boxtel zit je lekker. Wat is daar mis mee?? Moet ie naar hem toe lopen en een klap op z'n harsens geven ofzo.

Ewa jij levert al het bewijs waarom marokkanen, en met name wij Imazighen, niet verder komen dan de sociale dienst.

De indoctrinatie heeft zowel bij autochtonen als de Marokkanen gewerkt: "De meesten beroven liever ouwe vrouwtjes." Ik begrijp best dat dit een speculatie van je is, maar is het niet verstandig om goed na te denken over wat je speculeert. Ga eerst eens goed na waar je je speculaties op baseert, indirect werk je zelf mee aan je eigen self fulfilling prophecy.

In Nederland leven zo ongeveer 225.000 Marokkanen waarvan ongeveer 62.000 jongeren. Van die laatste groep jongeren is ongeveer 7707 ooit in AANRAKING geweest met politie, dat is dus 12,4% van de jongeren. Nu denk je misschien "ow, wat veel.", nee want als je ze nog gaat indelen in leeftijdscategorieen dan kom je erachter dat Marokkanen die in aanraking zijn geweest met de politie in de leeftijd van 18-24 jaar ondervertegenwoordigd zijn tegenover de andere etnische groepen.

De harde kern jeugdcriminelen bestaat uit 3%, de overige 9,4% zijn softies, wat zegt dit dus? Van de 225.000 Marokkanen die in Nederland leven is dus 5.44% in aanraking GEWEESt met de politie. Niet te vermijden is de conclusie dat 96,56% braaf is. Dat betekent dus dat er een GROOT aantal Marokkanen onjuist bejegend wordt!

Onderzoek heeft ook aangetoond dat de criminaliteit onder Marokkanen afneemt, dit is ook aangetoond, maar hoor je dat ergens? Nee, want het is veel leuker om te zeveren dan om echt in te willen zien hoe de zaken in elkaar zitten.

Jouw vlieger dat de "meesten liever oude vrouwtjes beroven" en dat "wij Imazighen niet verder komen dan de sociale dienst" gaat niet op en is een typisch voorbeeld van aangeleerde negativisme van o.a. de populisten in dit land. Je eigen onwil om echt na te gaan wat er precies speelt en het klakkeloos overnemen van gedachtegoeden, hoe verkeerd die ook zijn, kan ook door gemakzucht komen. Ik zou zeggen kruip in niemands kont maar kruip in KENNIS.


Bron: ’Criminaliteit in relatie tot de integratie van etnische minderheden’, 1997, in opdracht van het Ministerie van Justitie en het Ministerie van Binnenlandse Zaken


Wat betreft Aboutaleb, die zit daar voor zichzelf.







Sa3ieD

#27
Citeer

Broeder hij heeft het wel ver geschopt. Kan je van weinig van ons zeggen. De meesten beroven liever ouwe vrouwtjes.

1 ding wat ik tot nu toe in mijn leven heb geleerd, is dat je soms in iemands kont moet kruipen. Hoe vies het daar ook zal zijn!! Iemands ego strelen heet dat. Daar houden de meesten wel van.

Ewa bij zei tegen Boxtel zit je lekker. Wat is daar mis mee?? Moet ie naar hem toe lopen en een klap op z'n harsens geven ofzo.

Ewa jij levert al het bewijs waarom marokkanen, en met name wij Imazighen, niet verder komen dan de sociale dienst.

Bah, als er iets is wat een groot man onderscheid van een mindere is dat wel zijn zelfrespect. Als je je zelfrespect op zij zet ten behoeve van materieel gewin dan ben je geen man meer. Moet alles draaien om carriere maken en geld verdienen en "het maken"? Wat is nou het verschil tussen Aboutaleb en iemand die ongeschoold werk heeft gedaan maar wel altijd klaar stond voor zijn gezin en zijn medemens en nooit over lijken is gegaan? Voor mij is het duidelijk wie in dit geval het respect moet genieten.

Ik onderscheid in dit geval 2 soorten mensen:

1. Persoon die Alhamdoulillah kan zeggen, ook al heeft hij niet zoveel.

2. Persoon met een grote buik die altijd meer wil, desnoods gaat ie over lijken. Alles wat ie zegt of doet is om anderen gunstig te stellen, de oppervlakkige intentie is altijd anders dan de ware intentie.

Je kunt zelf kiezen wie je wil zijn.

Trouwens in Nederland stelt het geen ene ruk voor als je vanuit het niets iets bereikt. Het systeem is er namelijk op ingericht om iedereen "gelijke" kansen te geven. Ken genoeg mensen die in Marokko zijn opgegroeid en op latere leeftijd dan Aboutaleb naar Nederland zijn gekomen maar ook gewoon een universitaire graad hebben behaald. Wie van ons is nou in een "rijk" of "gemiddeld" milieu opgegroeid? De mensen die ik ken, kinderen van eerste generatie ouders, zijn allemaal in een "arm" milieu opgegroeid. De meeste van onze ouders kunnen niet lezen en schrijven en hebben veelal ongeschoold of helemaal geen werk. We zijn opgegroeid tussen de drugsdealers en dieven, LEKKER boeie dat is toch gewoon hoe het is. Als je in een milieu van lage sociaal economische klasse opgroeit is het gewoon zo, of je nou Marokkaan bent of Turk of Hollander. Sociale dienst of stelen heeft dus geen reet met afkomst te maken. Als iemand uit zo'n milieu zijn opleiding afmaakt en uit dat milieu stapt vind ik het geen hele prestatie of zo, als je het kan moet je het gewoon doen, maar je moet het enkel voor jezelf. Als je mensen vervolgens de ogen wilt uitsteken met wat jij zogenaamd bereikt hebt ben je in mijn ogen heel slecht bezig. Verder is Aboutaleb alleen waar hij is omdat hij MAROKKAAN is, dat is zijn enige kwaliteit, Marokkaan zijn. Hij heeft zijn hele leven bij gesubsideerde instellingen gewerkt en nou niet bepaald bergen verzet of iets betekent. Heb meer respect voor iemand die op eigen kracht iets begint waar hij ook de passie voor heeft.

Vertel mij wat er zo bijzonder is aan Aboutaleb?

Ik vind juist iemand bijzonder als diegene alles had (in materieel opzicht) en vervolgens alles uit handen geeft omdat materieel gewin geen voldoening geeft in het leven.

ataynahnah

Citaat van: Amcum op 31/01/2007 om 07:55:49

.............Maar waar ik mij telkens zo aan irriteer is dat hij constant zich met het klassieke Arabisch profileert, bijv. dat ie dat als culturele bagage uit Rif heeft meegekregen.

En wat betreft de soos, spreek voor jezelf...en voor de mensen in jouw omgeving.

Broeder ik weet niet wat hij poept met arABBISH, maar dat heb ik dus niet meegekregen...

MBTiza

Citaat van: Laysa op 31/01/2007 om 14:10:49

De harde kern jeugdcriminelen bestaat uit 3%, de overige 9,4% zijn softies, wat zegt dit dus? Van de 225.000 Marokkanen die in Nederland leven is dus 5.44% in aanraking GEWEESt met de politie. Niet te vermijden is de conclusie dat 96,56% braaf is. Dat betekent dus dat er een GROOT aantal Marokkanen onjuist bejegend wordt!



p.s. We zijn hier inmiddels in NL met 330.000 duizenden of iets in die richting, beste Laysa.