Aboutaleb is een loser

Gestart door Sa3ieD, 22/10/2006 om 13:41:41

Sa3ieD

Wat vinden jullie ervan dat hij zijn excuus heeft aangeboden om wat ie zei over Verdonk?

-----
AMSTERDAM - De Amsterdamse wethouder Aboutaleb heeft alsnog zijn excuses aangeboden aan minister Verdonk. Dit meldt de NOS. Afgelopen week verweet Aboutaleb de minister de moord op Theo van Gogh te hebben gebruikt voor politiek gewin. De minister voor Vreemdelingenzaken eiste excuses alvorens weer met hem in debat te willen gaan. [...]
------
http://www.nu.nl/news/857404/11/Alsnog_excuses_Aboutaleb.html


Zoals de titel al verraadt vind ik hem maar een loser. Verdonk, zoals vele andere oppertunisten, deed alsof ze beste vriendjes was met van Gogh. Toen van Gogh nog leefde zou je de namen Verdonk en van Gogh nooit in 1 zin gebruiken. Verdonk deed het lijken alsof van Gogh helemaal achter haar stond en haar steunde. Als je tegen het beleid van Verdonk was zou je tegen van Gogh zijn en als je tegen van Gogh bent ben je tegen de vrijheid van meningsuitting. Weer zie je die zwakkelingen van de linkse politiek zwichten voor de politiek correctheid van de rechtse partijen.

Isefrawen



nogmaals excuses aanbieden aan een bakbeest is laf. hij had voor zijn punt moeten staan en niet bang met zijn staartje tussen zijn benen onder het bureau van Job Cohen moetne kruipen. Tfu! Tfu! Tfu! Ayned kom er maar in... Tfu! Tfu!

Laysa

Ja, wat een trieste actie!

Opeens kan er wel sprake zijn van "belediging" en wordt de vrijheid van meningsuiting met de voeten vertrapt. Wat een zielige schijnheiligheid ook in dit land, gelijke monniken gelijke kappen!!!!!!

Het is gewoon ook waar wat hij zei, bijna niemand mocht Theo, en na zijn dood was iedereen plots het beste maatje van.

Dit is gewoon een typisch voorbeeld van hoe zielig en kleinzerig sommige mensen wel niet zijn.

Nennesen!

Isefrawen

Citaat van: Hadou op 22/10/2006 om 13:49:06
Sa3ied weer met zijn Anti - PvdA campange.

nou nou nou Hadou nnegh, heeft niks met anti pvda te maken. Dit is gewoon een laffe actie van aboutaleb. Wel de popiyopie willen uithangen maar als ie wat tegenwind krijgt rent ie weg. Daar kan je toch niet op bouwen? Hij had daar een punt, heb je het optreden van Verdonk destijds niet gezien?

Y.assine

Het is inderdaad wat tegenvallend van hem, maar aan de andere kant, de PvdA heeft al een 'arrogant' imago opgebouwd de laatste tijd.

Maar hij had inderdaad gewoon in zijn punt moeten blijven staan.

SAMADIE

TJAH mn dag begon ook niet zo goed toen ik het bericht las in het AD, maar hoe kan hij nou excuses aanbieden aan iemand, die ons telkens beledigt, hij moest het doen, want pvda die wil graar de rechts kiezers ook hebben, en jah dan moet je niet tegen verdonk zij, het valt me erg van hem tegen, hij heeft denk ik weinig amazigh bloed, want als het zo was dan stond hij op zijn woord, hij had een voorbeeld aan de turken die door de pvda van de lijst zijn gehaald moeten neme. maar jah cohen is de burgemeester, hij heeft eigenlijk de wet die verdonk nu uitvoert gemaakt. ik weet nu voor 100000% zeker dat ik geen pvda ga stemmen.

Realmadrid

Citaat van: SAMADIE op 22/10/2006 om 15:26:49
TJAH mn dag begon ook niet zo goed toen ik het bericht las in het AD, maar hoe kan hij nou excuses aanbieden aan iemand, die ons telkens beledigt, hij moest het doen, want pvda die wil graar de rechts kiezers ook hebben, en jah dan moet je niet tegen verdonk zij, het valt me erg van hem tegen, hij heeft denk ik weinig amazigh bloed, want als het zo was dan stond hij op zijn woord, hij had een voorbeeld aan de turken die door de pvda van de lijst zijn gehaald moeten neme. maar jah cohen is de burgemeester, hij heeft eigenlijk de wet die verdonk nu uitvoert gemaakt. ik weet nu voor 100000% zeker dat ik geen pvda ga stemmen.




Wat heeft dat nou met een Amazigh bloed te maken beste zaterdag, hij is een politicus, een politicus hoort zijn excuus aan te bieden...........Ik had het zelf niet gedaan, maar ik begrijp wel zijn situatie en waarom hij dat gedaan heeft.

SAMADIE

we zijn over het algemeen koppig bieden onse excuses niet zo snel aan, en al helelaam niet als we gelijk hebben.

Y.assine

Citaat van: SAMADIE op 22/10/2006 om 15:46:25
we zijn over het algemeen koppig bieden onse excuses niet zo snel aan, en al helelaam niet als we gelijk hebben.

Mischien ben jij zo, maar lang niet alle Imazighen. Zoals gezegd, heeft het Amazigh zijn geen bal te maken met Aboutaleb's excuses.

SAMADIE

allatiff, ik schreef een hele verhaal maar jullie maken jullie druk om een woord. we kunnen beter een ander forum openen, deze gaat over ali zijn excuses. als je inhoudelijks niet er over weet tezeggen zeg dan niks.

Y.assine

Citaat van: SAMADIE op 22/10/2006 om 15:52:59
allatiff, ik schreef een hele verhaal maar jullie maken jullie druk om een woord. we kunnen beter een ander forum openen, deze gaat over ali zijn excuses. als je inhoudelijks niet er over weet tezeggen zeg dan niks.

Alsof jij nu lekker goed bezig bent. Negeren is beter dan erop reageren.

Maar het was niet off-topic, mischien wel net nog binnen de grens, maar niet offtopic.

Realmadrid

Citaat van: SAMADIE op 22/10/2006 om 15:52:59
allatiff, ik schreef een hele verhaal maar jullie maken jullie druk om een woord. we kunnen beter een ander forum openen, deze gaat over ali zijn excuses. als je inhoudelijks niet er over weet tezeggen zeg dan niks.




Een ploliticus hoort altijd zijn excuses aan te bieden gelijk of niet gelijk.

Dobry Den

Citaat van: Laysa op 22/10/2006 om 13:46:46
Ja, wat een trieste actie!

Opeens kan er wel sprake zijn van "belediging" en wordt de vrijheid van meningsuiting met de voeten vertrapt. Wat een zielige schijnheiligheid ook in dit land, gelijke monniken gelijke kappen!!!!!!

Het is gewoon ook waar wat hij zei, bijna niemand mocht Theo, en na zijn dood was iedereen plots het beste maatje van.

Dit is gewoon een typisch voorbeeld van hoe zielig en kleinzerig sommige mensen wel niet zijn.

Nennesen!

Toch best komisch. Verdonk die komt spreken bij de dood van een man die er een amateuristische sport van heeft gemaakt om te beledigen. Vervolgens zelf excuses eist als iemand daar een opmerking over maakt, omdat ze zich zogenaamd beledigd voelt. En tot slot Aboutaleb, die graag de potloodventer wilt wezen, maar hiervoor afgestraft.

VS

Natuurlijk is het een dubbelhartig optreden van Verdonk en de haren. Alleen was dat wel te verwachten. Maar wat een laffe reactie van die balloze Aboutaleb. Echt lachwekkend.
Misschien dat het in de familie zit, want z'n eigen neef heeft ook niet echt een sterke indruk gemaakt als kroongetuige tegen de zogenaamde Hofstadgroep.

http://www.ad.nl/binnenland/article729879.ece

....,,Ik durfde ze nooit tegen te spreken want ik was bang dat ze die wapens tegen mij en mijn vrouw zouden gebruiken’’, aldus B. ,,Daarom deed ik maar mee. Maar nu spreek ik en dat doe ik uit principe. Omdat ik dat verplicht ben aan de mensheid.’’

Het resulteerde in een lachsalvo van zijn voormalige vrienden. Zij zeggen dat B. zich afschildert als een bange haas en meewerkt met justitie om vervolging te voorkomen. Hij was de radicaalste van het stel en beweerde steeds dat hij zijn oom Ahmed Aboutaleb wilde vermoorden.........


Bades

is laf.


maar wel heet meest politiek correcte...::)