Hoofdmenu

kabyle oldies

Gestart door almanzah, 19/10/2006 om 21:43:45

almanzah

ik kwam een site tegen met kabyle oldies en deze viel me gelijk op:
wel leuk muziek maakt ie

Majid Soula
http://tadukli05.free.fr/Majid%20Soula/wimpy.php


meer muziek zie :
http://tadukli.free.fr/pages/musique/artistes.htm

Memma

#1

Isefrawen


Memma

#3
En hoe ''amateuristischer''  die clips zijn, des te leuker ze worden! En altijd met heupwiegende, traditioneel geklede Tiqbaylin op de achtergrond.... ierg lauk! :D

Isefrawen


Ik vind em erg gaaf! sedghegh gha reb7aar sghiegh villa n ughaniem :D cool!
Ik vind die danserressen wel erg goed dansen hoor... gewoon de sfeer van de clip is erg goed. Leuk gedaan!

Hadou

inghayi usemmid . ya la la ya la la.
iwa zid O
plaats lyrics kunnen wij mee zingen.

Isefrawen



ik vind Iqbaylen ook veel overtuigender overkomen. Hoe "amateuristisch" het ook overkomt, ze hebben een betere uitstraling dan veel riffijnse artiesten. Ik heb hier een clip van kader mariouari, damn horror in levende lijve, plaatsvervangende schaamte...

Memma

Iqbaylen doen het muzikaal erg goed ja. Algerijnen in het algemeen ook itt hun Marokkaanse collega's, ongeacht de taal, maar probeer dat eens tegen een Marokkaan te zeggen en kijken of je er levend van afkomt.....

E3ber_Tastite

Ik vind het Taqbaylit te eentonig, dan bedoel ik ook dat Faq shger muziek van hun.

Dora


Dora

Citaat van: E3ber_Tastite op 27/10/2006 om 22:51:49
Ik vind het Taqbaylit te eentonig, dan bedoel ik ook dat Faq shger muziek van hun.

tje bek joh..is mooi..

E3ber_Tastite

Citaat van: Dora op 27/10/2006 om 23:07:28
Citaat van: E3ber_Tastite op 27/10/2006 om 22:51:49
Ik vind het Taqbaylit te eentonig, dan bedoel ik ook dat Faq shger muziek van hun.

tje bek joh..is mooi..

Ja vind je wel mooi he, om daarmee met die dikke heupen van je te schudden he, jaha ik weet het wel.

Dora

hahahahahahaahahahahaha....niet kwijlen a yemcum..

binnenkort genoeg feestjes gelukkig om idd weer eens te gaan shaken...

E3ber_Tastite

Citaat van: Dora op 27/10/2006 om 23:14:50
hahahahahahaahahahahaha....niet kwijlen a yemcum..

binnenkort genoeg feestjes gelukkig om idd weer eens te gaan shaken...


Hahahah, ik huur je wel in op mn bruiloft als danseres, mag je al mn nefen aan het kwijlen maken, wie weet zit er nog wel iemand tussen voor, ja je weet wel.....

Dora

Citaat van: E3ber_Tastite op 27/10/2006 om 23:17:18
Citaat van: Dora op 27/10/2006 om 23:14:50
hahahahahahaahahahahaha....niet kwijlen a yemcum..

binnenkort genoeg feestjes gelukkig om idd weer eens te gaan shaken...


Hahahah, ik huur je wel in op mn bruiloft als danseres, mag je al mn nefen aan het kwijlen maken, wie weet zit er nog wel iemand tussen voor, ja je weet wel.....

hahaha...ja ik weet wel ;)

maar dat gaat lekker niet door aangezien ik iemand anders aan het kwijlen kan maken.. :)

vertel me even via pm of er nieuws is :)