Hoofdmenu

Allal Videoclip

Gestart door Hadou, 09/10/2006 om 18:33:04

Hadou


Isefrawen

#1
Damn wat een goeie zanger, zijn muziek, zijn alles... wat een arrangement! Geweldig! Probs Hadou en www.irifien.com

Zonde dat deze artiest niet uigenodigd wordt op festivals hier in Europe...

Hadou

idd. Wij krijgen enkel Dagdz Dagdz Dagdz Idjis hulanda , idjis uliman.. op podia voorgeschoteld.

Massa muziek..

Botermes


Hadou

foutje;
Arind xanex é'tram
ze hebben duisternis over ons gelegd.
ze hebben ons met duisternis bedekt.

Dat is wat ik hoor.. ( niet 100% overtuigt)

Hadou

#5
Allal : neccin wa nedji zi Al Yaman!
youtube rifmelody videoclip

Wah

Baz i-yemes. Iskiyef mlih *high*

Tamza

Pfff prachtig, die clip van het nummer Numidia. Ook die gekwelde uitstraling van die man is op een of andere manier heel mooi, ik weet niet, itawyith ur.

Ik zou hem echt eens graag live op willen zien treden.

Mauri

Azul

Een Respectvolle, Zelfbewuste, Voor vrijheid zingende Ameghnas ! dat is in het kort als ik hem moest beschrijven! niet alleen uit zijn liedjes heb ik dat gemerkt maar vooral sinds ik hem ook van dichtbij ken. die gast heeft zijn leven geoffert aan Tamazight en arif! en doet ook veel in het Amazigh associatieve leven. hij is ook lid van Tamesmunt Tanukra.

Allal, Chapeau !!

Si_Y

Toppertje Haddou!

Weet iemand van jullie misschien hoe je een clip uit Youtube kunt opslaan op je eigen schijf?

Zi-hoceima

Citaat van: Si_Y op 17/05/2007 om 16:13:22
Toppertje Haddou!

Weet iemand van jullie misschien hoe je een clip uit Youtube kunt opslaan op je eigen schijf?

http://zdnet.nl/downloads.cfm?id=66940

jammer dat ie maar 2 albums heeft uitgebracht

1 van me favo artiesten

Si_Y

Citaat van: Zi-hoceima op 17/05/2007 om 16:43:50
Citaat van: Si_Y op 17/05/2007 om 16:13:22
Toppertje Haddou!

Weet iemand van jullie misschien hoe je een clip uit Youtube kunt opslaan op je eigen schijf?

http://zdnet.nl/downloads.cfm?id=66940

jammer dat ie maar 2 albums heeft uitgebracht

1 van me favo artiesten


Thnx awma

Kahina

Citaat van: Hadou op 16/05/2007 om 19:59:32
Allal : neccin wa nedji zi Al Yaman!
youtube rifmelody videoclip

Ik was daar op het CMA festival. Goeie sfeer joh. Ik wilde dat liedje zo graag hebben maar kon het niet vinden, super dat je het hebt geplaatst.

antiarab

allal heeft zijn eigen stijl ontwikkeld en ik moet zeggen dat  het hem goed gelukt is.



awragh


Ik was ook aanwezig indertijd. Was een leuke sfeer inderdaad, vooral de laatste dag.