voormalige imjahden uit het bevrijdingsleger in Gzenaya

Gestart door Mauri, 04/10/2006 om 09:05:17

Simo7

Kan iemand die foto's bijwerken die linken werken niet meer. Als iemand mij die foto's kan geven dan plaats ik ze op een server waar ze nooit verwijderd kunnen worden.

Dit is een belangrijk stuk geschiedenis die niet verloren mag gaan...




Simo7

Citaat van: Simo7 op 23/12/2009 om 11:06:13
Kan iemand die foto's bijwerken die linken werken niet meer. Als iemand mij die foto's kan geven dan plaats ik ze op een server waar ze nooit verwijderd kunnen worden.

Dit is een belangrijk stuk geschiedenis die niet verloren mag gaan...





AUB even aandacht schenken hieraan.... wie o wie kan me hiermee helpen


Lezer

De foto's waren oorspronkelijk geupload door Mauri. De dienst om te uploaden wordt gratis verleend door die site, en als je inlogt dan zie je een lijst met de geuploade foto's. als je beslist ze te verwijderen dan vink je de bedoelde foto(s), en klik op verwijderen, daarna zijn ze ook weg van internet. In dat geval is zijn "account" niet meer actief, omdat hij zich niet aangemeld heeft sinds meer dan 90 dagen (lees ik nu)

Als je ze wil hebben, dan kan je Mauri mailen, misschien heeft die foto's nog op zijn computer. Mauri was vroeger de beheerder van de linkportaal: Berber. Probeer hem een bericht te sturen en erop aanwijzen dat er iets mis is met zijn foto's, ook op startkabel.berber, en verwijs hem naar dat topic vragend of hij ze nog kan opladen of opsturen naar je.
de site is dit:
http://www.berber.startkabel.nl/

misschien heeft er iemand hier zijn email.

Azghar

Citaat van: Simo7 op 23/12/2009 om 12:07:05
AUB even aandacht schenken hieraan.... wie o wie kan me hiermee helpen

Ik kan jou wel helpen...



Simo7


Simo7

Citaat van: Lezer op 23/12/2009 om 14:03:06
De foto's waren oorspronkelijk geupload door Mauri. De dienst om te uploaden wordt gratis verleend door die site, en als je inlogt dan zie je een lijst met de geuploade foto's. als je beslist ze te verwijderen dan vink je de bedoelde foto(s), en klik op verwijderen, daarna zijn ze ook weg van internet. In dat geval is zijn "account" niet meer actief, omdat hij zich niet aangemeld heeft sinds meer dan 90 dagen (lees ik nu)

Als je ze wil hebben, dan kan je Mauri mailen, misschien heeft die foto's nog op zijn computer. Mauri was vroeger de beheerder van de linkportaal: Berber. Probeer hem een bericht te sturen en erop aanwijzen dat er iets mis is met zijn foto's, ook op startkabel.berber, en verwijs hem naar dat topic vragend of hij ze nog kan opladen of opsturen naar je.
de site is dit:
http://www.berber.startkabel.nl/

misschien heeft er iemand hier zijn email.

bedankt...ik ga hem eens proberen te mailen, ik hoop dat hij alles nog heeft.... zoiets mag echt niet verloren gaan.

Simo7

In ieder geval, als iemand dit bericht leest en iets (elke informatie is welkom)  heeft over de imjahden zi Ghzenaya, stuur die info AUB naar cactusbloem@gmail.com  ik en onze culurele geschiedenis zijn jullie eeuwig dankbaar.


Lezer

Dit is een interessant topic. Ik zal er later ook aan bijdragen. Ik ben nu bezig met hamsteren :D

Simo7

Erg leuk om te zien dat een aantal namen, behoren tot mijn families, of uit onze dorp komen.

elajjouri
Akoudad
L'martini

en nog een aantal namen...

egzeney0297

#40
Hee Mij overgrootvader de vader van mij opa heeft ook meegedaan

En op het monumentenbord bij anoual staat zijn naam als eerst op het monument

moussaoui  mohammed ben bouayad

uit gzenaya

Ik heb zijn medailles en foto's ik zal ze gauw snel erbij doen

ik ben heel erg blij dat mij overgootopa voor zijn leven heeft gestreden

moge allah hem een goede plek in het paradijs geven

Fouad1974

Ik had eerder een een site bezocht waar ook veel Imgahdhen benoemd waren waaronder mij opa en toevallig zie ik hier me opa ook zijn geschiedenis samen met andere imjahdhen yarhamohoemo Allah .


erhaj Mohamed (Bounid) ben erhaj Mohamed Taghilasti ,      zijn  vader Mohamed amezyan  Viel als Martelaar bij de slag van izehhafen bij Qal3ia stam aan de zijde van de grote  Amjahed Mohamed Amezian

Taghilast01

Ik vind dit zo apart..

Ik ben een El Ajjouri en ik zou graag watmeer over mijn voorvaderen te weten willen komen.

A3mma

allahi rahmo, mogen Allah hun martelschap accepteren.