WAT STEM JIJ 22/11

Gestart door SAMADIE, 02/10/2006 om 22:48:53

s@lou@

HAhaha bij mij kwam de Partij voor de Dieren uit.

Samir!

Partij van de dieren staat bij mij op 5

PvdA op 1, en toch ga ik op die dieren stemmen :)


athsaynou


masanisa

pvda is gewoon de partij die bij ons past en voor ons opkomt

s@lou@

Citaat van: masanisa op 18/10/2006 om 15:29:40
pvda is gewoon de partij die bij ons past en voor ons opkomt

Ow ja? Dan weet u meer dan ik.

Samir!

Citaat van: Osinagh op 18/10/2006 om 15:24:53
En waarom?

Hoofdonderwerp in ons verkiezingsprogramma is onmiskenbaar de positie van dieren en voorstellen tot verbetering daarvan. Zo willen we op de kortst mogelijke termijn af van de bio-industrie, willen we een verbod op het fokken van nertsen voor bont, een eind aan het onverdoofd castreren van miljoenen biggen en het doden van miljoenen gezonde dieren bij dierziektencrises. Het proefdiergebruik moet sterk worden teruggedrongen, de plantaardige consumptie moet krachtig worden bevorderd, kortom voor dieren is er naar onze stellige overtuiging geen beter en veelbelovender programma dan het onze. Daar beperken we ons echter niet toe.

De Partij voor de Dieren pleit voor een meer aangename samenleving waarin mens, dier, natuur en milieu maximaal tot hun recht komen. De mens is het enige levende wezen op aarde dat zijn eigen leefomgeving vernietigt. Doelbewust en voortvloeiend uit korte termijn belangen zoals geld verdienen en de bevrediging van vluchtige behoeften. Wij hebben ons programma de titel gegeven "220 keer liever". 220 concrete verbeterpunten ten aanzien van het huidige beleid. Kiezers kunnen ervan verzekerd zijn dat je de PvdD 220 keer liever kunt hebben dan het kabinetsbeleid van de afgelopen jaren.

We zijn 220 keer liever voor mensen, dieren, natuur en milieu. Niet uit liefhebberij maar uit noodzaak. In de tijd dat andere partijen het verschrikkelijk druk hebben met de beveiliging van vliegbases, de bestelling van nieuwe straaljagers, gehakketak over de AOW of de nacalculatie van de Betuwelijn, komt de Partij voor de Dieren met een wezenlijk ander geluid. Veel kiezers zullen zich realiseren dat we met onze samenleving op een kruispunt van wegen staan. Gaan we verder met het zagen aan de tak waarop we zitten, of gaan we bouwen aan een toekomst waarin onze kinderen en kleinkinderen niet in schaamte maar met trots kunnen terug zien op wat wij in politieke zin tot stand hebben gebracht? Welke coalitie er ook gevormd gaat worden, de Partij voor de Dieren zal een aanjaagfunctie vervullen om dieren tot hun recht te laten komen.


Ik sta hier wel achter!

Samir!

En ze hebben iets origineels:

Leuke animatie video's waar hun boodschap duidelijker wordt gemaakt

http://www.partijvoordedieren.nl/content/view/133


SAMADIE


Lezeres

Citaat van: saloua18 op 18/10/2006 om 15:32:31
Citaat van: masanisa op 18/10/2006 om 15:29:40
pvda is gewoon de partij die bij ons past en voor ons opkomt

Ow ja? Dan weet u meer dan ik.


:) PvdA heeft mijn vertrouwen verloren....

mouslati

Citaat van: Sa3ieD op 18/10/2006 om 12:49:01

Maar ik stem Partij voor de dieren

Volgens mij durfen ze gewoon de confrontatie met mensen niet aan, dus proberen ze het maar op deze manier. Ook hier zal net als elke partij een enkeling bij zitten die er zit voor zijn ideaal en de rest voor de show

Dobry Den

Wat voor gewin heeft Amazigh.nl om op de hoofdpagina te adviseren op Partij van de Dieren te stemmen?

Samir!, weet jij hoe Partij van de Dieren tegenover rituele slachting  en het offerfeest staat?

Samir!

Citaat van: Dobry Den op 20/10/2006 om 01:16:30
Wat voor gewin heeft Amazigh.nl om op de hoofdpagina te adviseren op Partij van de Dieren te stemmen?

Samir!, weet jij hoe Partij van de Dieren tegenover rituele slachting  en het offerfeest staat?

Op vraag 1 heb ik gene antwoord, heb het niet geplaatst.
Wat betreft vraag 2, ik zou t echt niet weten.

Ik weet niet op wie ik ga stemmen joh, weet niet eens of dat ik wel gebruik ga maken van mijn stemrecht.

mara

#162
Wat denk je nou zelf? Even logisch andenken! Die partij is faliekant tegen het ritueel slachten van dieren (zonder verdoving). Zie ook dit artikel.

Samir!

#163
Ik heb t gezien

Offerfeest van start, vlees van ritueel geslachte dieren hele jaar door op bordje onwetende consument
Amsterdam, 10 januari 2006 - Vandaag begint het jaarlijkse offerfeest. Meer dan 80.000 dieren, vooral schapen, worden op "middeleeuwse" wijze geslacht. De maatschappelijke weerstand tegen het onverdoofd slachten van dieren is groot. Desalniettemin verdwijnt jaarlijks een aanzienlijke hoeveelheid vlees van ritueel geslachte dieren in de reguliere verkoopcircuits. Nietsvermoedende consumenten lopen het risico een stukje vlees aan te schaffen waar meer dierenleed aan kleeft dan zij weet van hebben. Minister Veerman schrijft in een brief aan de Partij voor de Dieren dat de informatievoorziening over de herkomst van het vlees bij de sector ligt. Hij weigert zelf maatregelen te treffen. De Produktschappen voor Vee, Vlees en Eieren laten de PvdD weten zich niet verantwoordelijk te voelen voor het juist informeren van de consument.


Die mensen weten niet dat onze manier van slachten het beste is. Wat betreft dierenleed klopt het wel als je kijk hoe onze Marokkaantjes uit de steden schapen slachten in hun douche of op het balkon. Dieren moeten goed behandeld worden volgens de Islam en pijn dient vermeden te worden.

Van een paar punten ben ik het wel met die partij eens, maarja dat is iets wat dierenactivisten al jaren roepen en nu zelfs als terroristen worden beschouwd.

Maarja, zoals ik eerder zei, ik weet niet op wie ik ga stemmen, weet niet of dat ik uberhaupt wel ga stemmen. Ben Nederland en haar politiek meer dan zat.

Izouran

#164
Dit is er bij mij uitgekomen:
*GroenLinks     
*PvdA     
*SP     
*D66     
*Partij voor de Dieren     
*ChristenUnie     

Maar ik stem op niets en niemand.
Vind het zo fijn in niemandsland..zo fijn

Helemaal niemand