WAT STEM JIJ 22/11

Gestart door SAMADIE, 02/10/2006 om 22:48:53

(Offline)

Citaat van: SAMADIE op 10/10/2006 om 19:39:39
laat ik het zo zeggen ik heb meschien niks tegen de pvda maar meer tegen jou manier van de pvda prensenteren, een spotje opnemen in het tmazight, lid worden van deze forum vlakbij de gemeenteraardverkiezingen, heel vaak om de feiten heen draien, neem een voorbeeld aan achmed
niemand gooit zen eigen ramen in, buiten dat om, ga nou geen dingen roepen waar je niet zkr van bent..want deze gast is al sinds 2001 lid, toen werd deze  site opgericht a sahbiiiiii  ::)

SAMADIE

Citaat van: nesh_da_sha^m op 10/10/2006 om 19:57:25
Citaat van: SAMADIE op 10/10/2006 om 19:39:39
laat ik het zo zeggen ik heb meschien niks tegen de pvda maar meer tegen jou manier van de pvda prensenteren, een spotje opnemen in het tmazight, lid worden van deze forum vlakbij de gemeenteraardverkiezingen, heel vaak om de feiten heen draien, neem een voorbeeld aan achmed
niemand gooit zen eigen ramen in, buiten dat om, ga nou geen dingen roepen waar je niet zkr van bent..want deze gast is al sinds 2001 lid, toen werd deze  site opgericht a sahbiiiiii  ::)

ik  zou het nog controleren vergeten, oke mijn fout, maar ik heb hem pas gezien voor de verkiezingen

Moussa

Citaat van: SAMADIE op 10/10/2006 om 19:39:39
laat ik het zo zeggen ik heb meschien niks tegen de pvda maar meer tegen jou manier van de pvda prensenteren, een spotje opnemen in het tmazight, actief lid worden van deze forum vlakbij de gemeenteraardverkiezingen, heel vaak om de feiten heen draien, neem een voorbeeld aan achmed
Je hebt dus gewoon iets tegen mij, zeg dat meteen, dan weet ik dat ik niet meer op jou hoef te reageren en mijn energie verdoen aan gasten zoals jij die niet eens de moeite nemen om te kijken wanneer ik lid ben geworden van amazigh.nl en wat ik allemaal in mijn vrije tijd doe. Samadie, als jij denkt dat ik hier kom om stemmen te winnen dan heb je het helemaal verkeerd jongen. Er bestaat nog steeds zoiets als idealisme, ergens voor gaan, de wereld willen verbeteren. Niet alles hoeft om geld en macht te gaan. Het enige wat ik hier kom doen is mijn eravaringen delen met mensen die er misschien iets aan hebben, en ik ben er van overtuigd dat er ook op amazigh.nl gasten komen die dat kunnen waarderen.

SAMADIE

Citaat van: Moussa op 11/10/2006 om 00:12:50
Citaat van: SAMADIE op 10/10/2006 om 19:39:39
laat ik het zo zeggen ik heb meschien niks tegen de pvda maar meer tegen jou manier van de pvda prensenteren, een spotje opnemen in het tmazight, actief lid worden van deze forum vlakbij de gemeenteraardverkiezingen, heel vaak om de feiten heen draien, neem een voorbeeld aan achmed
Je hebt dus gewoon iets tegen mij, zeg dat meteen, dan weet ik dat ik niet meer op jou hoef te reageren en mijn energie verdoen aan gasten zoals jij die niet eens de moeite nemen om te kijken wanneer ik lid ben geworden van amazigh.nl en wat ik allemaal in mijn vrije tijd doe. Samadie, als jij denkt dat ik hier kom om stemmen te winnen dan heb je het helemaal verkeerd jongen. Er bestaat nog steeds zoiets als idealisme, ergens voor gaan, de wereld willen verbeteren. Niet alles hoeft om geld en macht te gaan. Het enige wat ik hier kom doen is mijn eravaringen delen met mensen die er misschien iets aan hebben, en ik ben er van overtuigd dat er ook op amazigh.nl gasten komen die dat kunnen waarderen.

moussa ik ken je niet dus ik heb niks tegen jou persoonlijk, en jij als politiekes moet wel weten dat je een discussie nooit persoonlijk moet vaten

groenebriefjes

Citaat van: SAMADIE op 09/10/2006 om 21:23:45
Citaat van: Don-Rifi-M5 op 09/10/2006 om 21:08:49
K denk dat d66 de beste optie is...Maar ja, aangezien ik ni mag stemme, is dat ni aan mij besteed..

het is maar goed dat je niet mag stemmen, D66, niet doen mede aan hun hebben we alle ellende te danken, ze hebben deel genomen aan de regering, maar toen de verkiezing dichtbij kwamen, zijn ze maar van de trein gesprongen, om zo geen schuld te krijgen. het is een parij zonde identiteit
whatever...wat is de ellende dan nu? 

SAMADIE

#125
Citaat van: Don-Rifi-M5 op 11/10/2006 om 18:56:43
Citaat van: SAMADIE op 09/10/2006 om 21:23:45
Citaat van: Don-Rifi-M5 op 09/10/2006 om 21:08:49
K denk dat d66 de beste optie is...Maar ja, aangezien ik ni mag stemme, is dat ni aan mij besteed..

het is maar goed dat je niet mag stemmen, D66, niet doen mede aan hun hebben we alle ellende te danken, ze hebben deel genomen aan de regering, maar toen de verkiezing dichtbij kwamen, zijn ze maar van de trein gesprongen, om zo geen schuld te krijgen. het is een parij zonde identiteit
whatever...wat is de ellende dan nu? 
[/quote

TJAH D66 is zo goed als leeg gebloed

masanisa

geloof in je zelf en wees je zelf en stem op eem partij die inoverend wil zijn
we zijn aan verandering toe. we hebben laatste vier jaar zwaar gehad. Dit allemaal heeft geleid tot het massal gaan stemmen op iets vernieuwd. Dus ik hoop los van jullie idealen dat jullie gaan stemmen.

CDA en D66 hebben eigenlijk het beleid van VVD gevoerd, en vooral als het ging op vreemdelingen / allochtonen...........

Het is nou de tijd om ..............

Dora

ik ga voor de pvda en anders sp.
maar goed, je mag niet 2 keer stemmen..

masanisa

Citaat van: Dora op 12/10/2006 om 10:57:04
ik ga voor de pvda en anders sp.
maar goed, je mag niet 2 keer stemmen..

als ik je mag adviseren dan stem op PvdA. Sp is ook goed, maar wel een parij in de opositie. wat wil je Dan ?

Dora


Isefrawen



Nobody! Ik laat mij niet leiden door een stelletje snobistische machtlustige verkakte monsters; ik leid mezelf en stem op mijn eigen zelfuitgetypte levenspad. Dat zooitje in de tweedekamer zal mijn leven niet in controle krijgen.

Lezeres

Citaat van: miss.F. op 03/10/2006 om 12:42:50
Ik hou me er ook niet meer zo mee bezig maar ik ga wel stemmen en dit keer twijfel ik tussen SP en Groen Links. Ik moet nog het verschil tussen die twee partijen zien te achterhalen

Voor mij idem, misschien dat de kieswijzer een uitkomst bied wanneer deze weer on line is.

miss.F.

Citaat van: figuigya op 12/10/2006 om 23:01:28
Citaat van: miss.F. op 03/10/2006 om 12:42:50
Ik hou me er ook niet meer zo mee bezig maar ik ga wel stemmen en dit keer twijfel ik tussen SP en Groen Links. Ik moet nog het verschil tussen die twee partijen zien te achterhalen

Voor mij idem, misschien dat de kieswijzer een uitkomst bied wanneer deze weer on line is.

Ik ben na gisteravond toch een ebetje richting GroenLinks op gegaan, dus ik ga vrijwel zeker voor de partij van Femke. maar ik realiseer me dat dat niet strategisch is. Lastig

ADiel

Voorheen waren m'n stemmen taktisch en koos ik PVDA maar nu kies ik met mijn hart en kies voor SP.

athsaynou

You're the man!! ;)

Miss F nee waag het niet! wat moet ik doen om je weer achter SP te krijgen?