Arif compilatie: Proud to be Amazigh Vol. 3

Gestart door Isefrawen, 12/04/2004 om 03:15:45


Kamal25

#31
Azul

Thanks!!

Maar ik begin me nu eigenlijk toch wel iets af te vragen he. Hoe zit dat nu met copyrights? Mag je dingen zomaar online zetten?

(zomaar een vraagje hoor. Ben dolblij ;D)

Azul

;D Azulist 4 Life ;D

Maroccaan

#32

CiteerHier nog een leuk album om te branden... have fun, let ook eens even op het nummer van Ithran - Babam  ;) special edition

Proud to be Amazigh Vol. 2[/color]

Walied Mimoun - Ourinou th-ramwadj


Tifridjaas - Amazigh taghiras


Rafrou3 - Raïnou raïnou

Ithran - Babam Special Edition  

Faycel Ithran - Armoudjeth

Imetlaa  
 - Assithem



Choukri - Mayemmi ababa


Khalid Izri - Tammouth inou

Ithran
 - Ara3wien isouthen


Karim  
 Zhimi - Aythma enrebhar


veel plezier ermee ;D
Wie weet wie deze liedje gezongen heeft.
het gaat als volgt:

a jemma inoe
troehed tejidejie
tejidejie da joejir detamara gafie

Isefrawen

#33


die heb ik voor je
het is rafrou3

Wasilla tarifest

#34

CiteerWie weet wie deze liedje gezongen heeft.
het gaat als volgt:

a jemma inoe
troehed tejidejie
tejidejie da joejir detamara gafie

Mimoun rafrou3

Maroccaan

#35

Citeerdie heb ik voor je
het is rafrou3
Thanks a tawmat
 voor mij is dat de mooiste liedje aller tijden

nogmaals bedantk  Jonas

Maroccaan

#36

CiteerMimoun rafrou3
Jij ook bedankt

Isefrawen

#37

CiteerThanks a tawmat
 voor mij is dat de mooiste liedje aller tijden

nogmaals bedantk  Jonas

bij de volgende album zal ik em erop gooien

Isefrawen

#38

CiteerAzul

Thanks!!

Maar ik begin me nu eigenlijk toch wel iets af te vragen he. Hoe zit dat nu met copyrights? Mag je dingen zomaar online zetten?

(zomaar een vraagje hoor. Ben dolblij ;D)

Azul

;D Azulist 4 Life ;D

irifiyen kennen geen copyright... en ik doe het eigenlijk meer om de riffijnse muziek weer populair te krijgen, ik verdien er verder niks aan hoor ;)

je moet die gastjes die bandjes kopieren en het verder verkopen aanpakken... zij maken juist de artiesten kapot.

ik probeer het juist te verbeteren, geluid etc... meer niet

Wasilla tarifest

#39

CiteerJij ook bedankt

Graag gedaan, ik vind het zelf ook een heel mooi nummer!
Maar van Mimoun Rafrou3 verwacht ik ook niks anders

Maroccaan

#40

Citeerbij de volgende album zal ik em erop gooien
thanks

Nachin

#41
Citeeririfiyen kennen geen copyright... en ik doe het eigenlijk meer om de riffijnse muziek weer populair te krijgen, ik verdien er verder niks aan hoor ;)

je moet die gastjes die bandjes kopieren en het verder verkopen aanpakken... zij maken juist de artiesten kapot.

ik probeer het juist te verbeteren, geluid etc... meer niet

Rifijnse artiesten die hun product bij bloedzuigers hadden opgenomen, krijgen 1malig een bedrag in de hand gedrukt en basta. Dus met het publiceren van nummers op internet of het illegaal verkoop, dupeer je de artiesten niet, want het systeem van copyrights werkt niet voor hen, omdat ze geen ene cent krijgen van het aantal verkochte albums, maar meer de studio's. Zij misbruiken de artiesten en van dat product die zij op de markt brengen, wordt weer misbruik van gemaakt. Wel is het zo dat de nummers van artiesten die hun productie in eigen beheer nemen, rust wel copyright op en hoe meer albums van hun verkocht worden, hoe meer opbrengsten ze binnenhalen. Dus van deze artiesten zoals Choukri en binnenkort Imetlaa ook is het toch niet verantwoord om hun nummers zomaar zonder hun toestemming op een site te plaatsen. Voor de rest zijn het mooie geselecteerde nummers. Crème de la crème van Rifijnse chanson!

Isefrawen

#42


choukri en imetlaa moeten het zien als een soort van gratis reclame

hun hele album zal ik natuurlijk niet zomaar online gooien

en de cd klinkt natuurlijk veel beter, dit is bijna nog geen cd-kwaliteit...

dus mensen, als je de muziek van hun mooi vindt, ga het kopen!!! het album van choukri is top, en imetlaa straks vast ook!!!

Nachin

#43
Als je originele versie koopt, promoot je ook de artiest en dat is weer goed voor het eindprodukt want een goed produkt kost veel geld en als het geld er niet is dan krijgen wij als publiek ook een matig of helemaal geen vervolgprodukt meer. En dat is uiteraad niet wat wij willen.

awragh

#44

azul,

Mooie compilatie en goede kwaliteit! Alleen jammer dat van Lwalid mimoun niet de hele intro erbij zit. Dat vind ik erg mooi, met die tamja.