Arif compilatie: Proud to be Amazigh Vol. 3

Gestart door Isefrawen, 12/04/2004 om 03:15:45

Isefrawen


Voluptas

Dank je.
Het klinkt geweldig!
- vooral Amerqie van Khalid Izri :) -
Mvg.

allasian

#2
Discauwath a ghasen min gha Y nin.Vooral die van Izri en Masin.

Thannemirt,

Tamaynut

#3
Dank je wel voor de MP3-tjes. Fantastische muziek met een mooie boodschap!

Isefrawen

#4


Irrifiyen hebben een van de beste zangers/muzikanten van de wereld, het gevoel dat ze in hun muziek steken valt niet te omschrijven. Door de culturele boycot van die haaien uit Rabat is het riffijnse lied jarenlang structureel afgebakend waardoor veel Irrifiyen zijn verdwaald in de Arabische muziekwereld van krullende toonaarden. Ze zijn gehersenspoeld door deze manier van muziektendensen.

Ondanks de boycot zie je dat er in Houceyma de beste getalenteerde muzikanten rondlopen, op elke hoek kom je wel een gitarist - die op hoog niveau speelt - tegen.

Mijn hoop is nu gevestigd op de volgende Riffijnse muzikanten die in het westen het ware gevoel van het Riffijnse lied trachten te achterhalen.

Zoals: Imetlaa, Choukri, Khalid Izri, Tifridjaas, Thidrin, Ithran etc... deze zijn echt goed op weg naar de herbeleving van het Riffijns lied.

ifiS

#5

CiteerDoor de culturele boycot van die haaien uit Rabat is het riffijnse lied jarenlang structureel afgebakend waardoor veel Irrifiyen zijn verdwaald in de Arabische muziekwereld van krullende toonaarden. Ze zijn gehersenspoeld door deze manier van muziektendensen.


eersteklas afgestudeerde mannelijke/vrouwelijke huppelk u t j e s aan de faculteit huppelmeehieplalalalahabibi  

ifiS

#6


bedankt voor deze geweldige compilatie tawmat jonas

gelijk burnen

Isefrawen

#7

Citeereersteklas afgestudeerde mannelijke/vrouwelijke huppelk u t j e s aan de faculteit huppelmeehieplalalalahabibi  

Wuhahahahaha!!

Isefrawen

#8

Citeerbedankt voor deze geweldige compilatie tawmat jonas

gelijk burnen

graag gedaan awma ifiS ;)

Isefrawen

#9

CiteerDank je.
Het klinkt geweldig!
- vooral Amerqie van Khalid Izri :) -
Mvg.

;) graag gedaan! hmmm nu even wat ruimte zoeken om deel 1 en 2 ook online te gooien

Isefrawen

#10

CiteerDiscauwath a ghasen min gha Y nin.Vooral die van Izri en Masin.

Thannemirt,

Ascawath met een discman op ;)

Isefrawen

#11

CiteerDank je wel voor de MP3-tjes. Fantastische muziek met een mooie boodschap!

de boodschap is zeker niet mis, PROUD TO BE AMAZIGH!!!
;) geen dank

abrid

#12
Azul Jonas,

Allemaal zeer bewuste amazigh muziek. lleen rafrou3 vind ik de laatste jaren minder. Zijn oude nummers zijn de beste.


D Fyth ennegh is die niet van Tidrin?

Aqadi

Isefrawen

#13

CiteerAzul Jonas,

Allemaal zeer bewuste amazigh muziek. lleen rafrou3 vind ik de laatste jaren minder. Zijn oude nummers zijn de beste.


D Fyth ennegh is die niet van Tidrin?

Aqadi

Azul abrid,
tfuct ennex is een opname die ik kreeg van iemand in houceyma; ik vond de muziek al zo bekend voorkomen...

E3ber_Tastite

#14
azul jonas,

he jongen hoe gaat ie? Je hebt er een mooie compilatie van gemaakt. Met toppunt khalid izri, die groep uit hoceima, en natuurlijk niet te vergeten kamal zhimi die een mijn absolute favoriet is.

add unni netta,