Hoofdmenu

Gezocht: muziek

Gestart door leekah, 15/09/2006 om 22:00:25

leekah

Citaat van: Kingyassin op 17/09/2006 om 14:25:36
Citaat van: leekah op 17/09/2006 om 14:20:28
Citaat van: nich_da_shem op 17/09/2006 om 14:02:29
Citaat van: leekah op 15/09/2006 om 22:00:25
Hoi allemaal,
ik ben een van oorsprong nederlands meisje. Nou heb ik de afgelopen weken wat muziek gehoord en ik vond dat prachtig. Ik weet alleen niet zo goed waar ik moet beginnen omdat er gewoon zoveel is. De muziek die ik heb gehoord was van bandjes waarop met grote letters de tekst Amazigh staat(daardoor ben ik ook hier terecht gekomen).
Nou vroeg ik me af of iemand me misschien wat kan adviseren qua leuke/mooie muziek want ik weet zelf niet zo goed waar ik moet beginnen.
Ik heb dit ook op een ander forum geplaatst maar daar kreeg ik alleen maar vage reacties dus ik hoop dat ik hier wat leukere reacties krijg. Ik ben namelijk oprecht geïnteresseerd, niet alleen in deze muziek maar ook in heel de cultuur.
xxx
dat  komt  omdat hier wat volwassener mensen komen,  met een betere status, en  een bewust id...

verder raad ik je aan om een kijkje te nemen op: www.amazigh.startkabel.nl www.abouharie.nl www.amshoum.nl www.marocdream.nl

alle respect voor jou en jou ged8e!!
Ik merk het ja. Is heel fijn om te merken dat de mensen hier gewoon wat normaler(volwassener) reageren. Ik zal ze bekijken. Dankjewel :)
Ook respect voor jou :)

Dat andere forum was vast marokko.nl... :P
ik geloof het wel ja :P
Heb al wat slechte dingen daarover gelezen hier.

groenebriefjes

je kan me altijd een pm sturen voor muziek, zowel hier als op marocdream.nl