Hoofdmenu

Endeh Zayie videoclip

Gestart door Isefrawen, 14/09/2006 om 15:50:01

Isefrawen

Endeh Zayie

Zdek zdek leuke clip... vooral de dansende burkas...

Hadou


SAMADIE

ajouww as ik  die muziek weer hoor waan ik  me in nador

Memma

Citaat van: Rekravez op 14/09/2006 om 15:50:01
Endeh Zayie

Zdek zdek leuke clip... vooral de dansende burkas...

Jaja, Arif's nieuwste rage.... Waar je ook bent, overal krijg je deze uit het jaar 0 daterende videoclips naar je hoofd gesmeten...

ameziane


Isefrawen

Citaat van: Memma op 14/09/2006 om 20:58:51
Citaat van: Rekravez op 14/09/2006 om 15:50:01
Endeh Zayie

Zdek zdek leuke clip... vooral de dansende burkas...

Jaja, Arif's nieuwste rage.... Waar je ook bent, overal krijg je deze uit het jaar 0 daterende videoclips naar je hoofd gesmeten...

Heb je de videoclip van Rabeh Mariouari gezien? Echt goeie foute shit... zal ik die eens uploaden, echt lache...

Memma

Citaat van: Rekravez op 17/09/2006 om 17:54:00
Citaat van: Memma op 14/09/2006 om 20:58:51
Citaat van: Rekravez op 14/09/2006 om 15:50:01
Endeh Zayie

Zdek zdek leuke clip... vooral de dansende burkas...

Jaja, Arif's nieuwste rage.... Waar je ook bent, overal krijg je deze uit het jaar 0 daterende videoclips naar je hoofd gesmeten...

Heb je de videoclip van Rabeh Mariouari gezien? Echt goeie foute shit... zal ik die eens uploaden, echt lache...

Nee, niet gezien. Maar zeker ook zo 'n VCD waar je weer een
jeans- timachdahth ziet rondhuppelen?

Isefrawen

Citaat van: Memma op 17/09/2006 om 18:11:16
Citaat van: Rekravez op 17/09/2006 om 17:54:00
Citaat van: Memma op 14/09/2006 om 20:58:51
Citaat van: Rekravez op 14/09/2006 om 15:50:01
Endeh Zayie

Zdek zdek leuke clip... vooral de dansende burkas...

Jaja, Arif's nieuwste rage.... Waar je ook bent, overal krijg je deze uit het jaar 0 daterende videoclips naar je hoofd gesmeten...

Heb je de videoclip van Rabeh Mariouari gezien? Echt goeie foute shit... zal ik die eens uploaden, echt lache...

Nee, niet gezien. Maar zeker ook zo 'n VCD waar je weer een
jeans- timachdahth ziet rondhuppelen?

jaja helemaal correct... maar die zanger rabeh mariouai is echt lomp... playbacken is ook een ware kunst... haha

Memma

Citaat van: Rekravez op 17/09/2006 om 19:03:24

jaja helemaal correct... maar die zanger rabeh mariouai is echt lomp... playbacken is ook een ware kunst... haha

Ewa doe plaatsen..


Dora

de clip is van talbi-one..

eerst was het een groep (van broers en een zus volgens mij) maar hij is solo gegaan en heet daarom talbi one..ze3ma 1 van de talbi's

hij komt van belgie en zingt eigenlijk chaaibi..maar omdat reggada nogal popi is is hij zich dar op gaan focussen..erg slim natuurlijk.

clip vink walgelijk...hij heeft van zelfde lied nog een andere clip die heeft ie gemaakt in zijn studio in belgie..

student1980

Waar komen plots al deze clips vandaan?

Talwiezt

#12
Hahahah LOL, Niqaabi's die zo lopen te shaken, Taxesaath..

[ &die in de auto dan.. grappig deze clips die uitkomen de laatste tyd]

Timarzgha

#13
Alsof ze vlooien onder hun oksels hebben, een tomahawk afzwaaier op het complex waar deze iemezjeffen zitten is op zn plaats!
Maar inshallah zal hun tijd komen.