DIT MOETEN JULLIE ZIEN!!!

Gestart door yadjis-ou-riffi, 11/09/2006 om 04:46:38

yadjis-ou-riffi

 Hallo allemaal.

Dit moeten jullie zien!!!
Is de moeite waard om 3uur te kijken het gaat over de ontmaskering van George W. Bush, waar hij mee bezig is, z'n ware indentiteit en wat hij aanbid. niet normaal.

kijk deze video helemaal uit dan weten jullie waar ik 't over heb.

http://video.google.nl/videoplay?docid=-4628461537770214767&q=9-11

azul.

hannin

Hoe bedoel je er is een comlpot tegen de mensheid!!!!!!

groenebriefjes


hannin

Citaat van: Don-Rifi-M5 op 11/09/2006 om 15:10:02
whats new...

voor de mensen die het nog niet hebben gezien ok doe ff niet zo intersannt a moeshoem.

Izouran

#4
Gister was er hierover een uitzending op Zembla te zien.

http://omroep.vara.nl/tvradiointernet_detail.jsp?maintopic=424&subtopic=4177

Eigenlijk niet iets nieuws; de onbeantwoorde vragen, bewijs materiaal die vernietigd zijn.
Maar sommige zijn toch nog wakker, of die gehoord zullen worden....

http://video.google.com/videoplay?docid=-7218920724339766288
Docu ‘’Loose Change’’, pak de Amerikanen hard aan.

groenebriefjes

Citaat van: hannin op 11/09/2006 om 15:40:56
Citaat van: Don-Rifi-M5 op 11/09/2006 om 15:10:02
whats new...

voor de mensen die het nog niet hebben gezien ok doe ff niet zo intersannt a moeshoem.
interresant? wie? Dat zegt iemand die 5jr na dato komt met info die toen al bekend was...no offence tho. De mensen die het ni hebben gezien, die willen het ni zien.. ;D

Sa3ieD

Uiteindelijk komt het erop neer dat Bush president van Amerika is en jullie niet. Denk daar maar over na...

Inuit

Citaat van: Izouran op 11/09/2006 om 16:11:52
Gister was er hierover een uitzending op Zembla te zien.

http://omroep.vara.nl/tvradiointernet_detail.jsp?maintopic=424&subtopic=4177

Eigenlijk niet iets nieuws; de onbeantwoorde vragen, bewijs materiaal die vernietigd zijn. Maar sommige zijn wakker.

http://video.google.com/videoplay?docid=-7218920724339766288
Docu ‘’Loose Change’’, pak de Amerikanen hard aan.

in zembla werden gisteren juist de stokpaardjes van loose change onderuit gehaald.

Inuit

Citaat van: Sa3ieD op 11/09/2006 om 17:26:00
Uiteindelijk komt het erop neer dat Bush president van Amerika is en jullie niet. Denk daar maar over na...
dat is toch zo een dooddoener, vindt je zelf niet?

Izouran

Citaat van: Inuit op 11/09/2006 om 18:01:38
Citaat van: Izouran op 11/09/2006 om 16:11:52
Gister was er hierover een uitzending op Zembla te zien.

http://omroep.vara.nl/tvradiointernet_detail.jsp?maintopic=424&subtopic=4177

Eigenlijk niet iets nieuws; de onbeantwoorde vragen, bewijs materiaal die vernietigd zijn. Maar sommige zijn wakker.

http://video.google.com/videoplay?docid=-7218920724339766288
Docu ‘’Loose Change’’, pak de Amerikanen hard aan.

in zembla werden gisteren juist de stokpaardjes van loose change onderuit gehaald.

Zembla deed alleen onderzoek (met hulp van hoogleraren en studenten) naar de gemaakte vliegmanoeuvres en keken naar het instorten van de torens. De hoogleraren en studenten waren dus van mening dat er wel degelijk een 747 in het lage gebouw (ben de naam kwijt) ingestort is. Wat ‘loose Change’ ontkracht. Wel was die explosieven-expert verbijsterd toen hij die derde toren zag instorten dus duidelijk zag dat het explosieven waren.  Maar verder ging het onderzoek niet. ‘Loose Change’ is hier wel verder op ingegaan.

Sa3ieD

Citaat van: Inuit op 11/09/2006 om 18:03:02
Citaat van: Sa3ieD op 11/09/2006 om 17:26:00
Uiteindelijk komt het erop neer dat Bush president van Amerika is en jullie niet. Denk daar maar over na...
dat is toch zo een dooddoener, vindt je zelf niet?

Nee dat is namelijk de enige reactie op zo'n, in mijn ogen, zinloos onderwerp. Het blijft een feit dat Bush 2x herkozen is, of dit nou volkomen eerlijk was terzijde. Hij heeft het allemaal geflikt, de wereld keek toe, niemand deed iets of kon iets doen. Dat is gewoon de keiharde waarheid. Complotheorie denkers moeten maar een leven gaan zoeken aangezien het allemaal geen zin heeft. Of gaan we zoals bij de moord op Kennedy 40 jaar na dato nog speculeren over wat wel of niet gebeurd is? What happened happened, je kunt niets terug draaien, OOKAL blijken die complottheorien te kloppen. Binladen mag dan niets hebben opgeblazen MAAR Mohamed B heeft van Gogh wel vermoord en "moslims" hebben wel een trein in Madrid en een metro in Londen opgeblazen. Of was dat ook Bush?

Izouran

Als deze berichten waar zijn, wat ik een beetje vanuit ga
gaat het mij er niet om dat Bin Laden onschuldig is en of dat de ''oorlog tegen de moslimwereld'' een fout is geweest. Het gaat er mij om dat de Amerikanen grote gore machthebbers zijn, dat moet gewoon veel vaker gezegd worden. Dat moeten mensen inzien dat ‘’het land van vrijheid’’ hellemaal niet vrij is en dat er gewoon zwaar politieke spelletjes worden gespeeld.

Maar goed de wereld is gewoon naar de klote! heb er geen andere woorden voor.

Inuit

Citaat van: Sa3ieD op 11/09/2006 om 18:40:49
Nee dat is namelijk de enige reactie op zo'n, in mijn ogen, zinloos onderwerp. Het blijft een feit dat Bush 2x herkozen is, of dit nou volkomen eerlijk was terzijde. Hij heeft het allemaal geflikt, de wereld keek toe, niemand deed iets of kon iets doen. Dat is gewoon de keiharde waarheid. Complotheorie denkers moeten maar een leven gaan zoeken aangezien het allemaal geen zin heeft. Of gaan we zoals bij de moord op Kennedy 40 jaar na dato nog speculeren over wat wel of niet gebeurd is? What happened happened, je kunt niets terug draaien, OOKAL blijken die complottheorien te kloppen. Binladen mag dan niets hebben opgeblazen MAAR Mohamed B heeft van Gogh wel vermoord en "moslims" hebben wel een trein in Madrid en een metro in Londen opgeblazen. Of was dat ook Bush?
wat heeft dat met 9/11 te maken?


en ja, je kan best zo denken (kan me er wel iets bij voorstellen), maar bepaalde mensen kunnen gewoonweg niet rusten wanneer ze merken dat ze voorgelogen worden. en ik steun de mensen die het verhaal van uncle sam in twijfel trekken, omdat er gewoonweg te veel vragen zijn die niet beantwoord zijn/worden. terwijl 9/11 wel als reden is aangevoerd om 2 oorlogen te voeren waarbij zeer veel onschuldige burgers het leven hebben gelaten. ieder mens met een gevoel voor rechtvaardigheid zou zich deze zaak moeten aantrekken. en het feit dat jij de bush administration als iets onoverwinnelijks ziet, fine by me, maar doe jejzelf eer aan en laat de mensen, die niet kunnen berusten in een verhaal dat zo lek als een mandje is, in hun waarde.

Timarzgha

#13
Citaat van: Izouran op 11/09/2006 om 18:55:28
Als deze berichten waar zijn, wat ik een beetje vanuit ga
gaat het mij er niet om dat Bin Laden onschuldig is en of dat de ''oorlog tegen de moslimwereld'' een fout is geweest. Het gaat er mij om dat de Amerikanen grote gore machthebbers zijn, dat moet gewoon veel vaker gezegd worden. Dat moeten mensen inzien dat ‘’het land van vrijheid’’ hellemaal niet vrij is en dat er gewoon zwaar politieke spelletjes worden gespeeld.

Maar goed de wereld is gewoon naar de klote! heb er geen andere woorden voor.
Als je andere theorien erin betrekt dan kom je tot de conclusie dat de VS bin laden nodig had als dader, en andersom.
De acties kwamen voor zowel de VS en (c.i.a creatie)Bin Laden goed uit, en beiden hebben geprofiteerd, financieel en in aanzien.
Je moet ook weten dat de groep rondom Bin Laden steeds meer geisoleerd raakte ten tijde van de Taliban, en onderlinge problemen mbt de verdeling van macht.
Bovendien hoe kan het dat uitgerekend de famillie Bin Laden groep vele contracten voor de herbouwing van Irak heeft gekregen van de VS, als het werkelijk als een terroristische famillie word beschouwd.

Verder kunnen mensen zeggen wat ze willen, maar mede door de zogenaamde complottheorie denkers is er een toename aan mensen die hun theorie ondersteunen.
En vooral een toename en oproep voor een (volledig openbaar)heronderzoek.
De aanslagen die volgden op de wrede acties van de VS in de islamitische wereld, hadden misschien geen plaats gevonden als de VS niet onder de mantel van war against terror vele duizenden de dood in bombardeerde.
Dat was nou juist een reactie op de reactie van de VS.
De kijk op moslims zou kunnen veranderen als men er achter zou komen dat de VS zelf achter de aanslagen zit, daarmee zou hun positie van slachtoffer sterker worden dan dat ze nu als daders worden bestempeld.

Timarzgha

Citaat van: Izouran op 11/09/2006 om 18:16:01
Citaat van: Inuit op 11/09/2006 om 18:01:38
Citaat van: Izouran op 11/09/2006 om 16:11:52
Gister was er hierover een uitzending op Zembla te zien.

http://omroep.vara.nl/tvradiointernet_detail.jsp?maintopic=424&subtopic=4177

Eigenlijk niet iets nieuws; de onbeantwoorde vragen, bewijs materiaal die vernietigd zijn. Maar sommige zijn wakker.

http://video.google.com/videoplay?docid=-7218920724339766288
Docu ‘’Loose Change’’, pak de Amerikanen hard aan.

in zembla werden gisteren juist de stokpaardjes van loose change onderuit gehaald.

Zembla deed alleen onderzoek (met hulp van hoogleraren en studenten) naar de gemaakte vliegmanoeuvres en keken naar het instorten van de torens. De hoogleraren en studenten waren dus van mening dat er wel degelijk een 747 in het lage gebouw (ben de naam kwijt) ingestort is. Wat ‘loose Change’ ontkracht. Wel was die explosieven-expert verbijsterd toen hij die derde toren zag instorten dus duidelijk zag dat het explosieven waren.  Maar verder ging het onderzoek niet. ‘Loose Change’ is hier wel verder op ingegaan.
Een echte boeing 747 voor het eerst besturen is toch echt andere koek als een flight simulator, en dan nog kunnen zij niet bewijzen dat die zogenaamde kaper ook gebruik heeft gemaakt van een simulator.
Uiteindelijk kwamen ze met andwoorden die het verhaal van loose change niet kunnen uitsluiten.
Dus in hoeverre zij die theorie hebben weten te te breken is mij een raadsel, en echt overtuigend bewijs kunnen zij niet leveren noch een goed verhaal.
In tegenstelling tot loose change.