De dood van een tv-presentatrice

Gestart door ameziane, 22/06/2006 om 21:33:07

Y.assine

#30
Citaat van: Numidia op 09/07/2006 om 15:51:45
Citaat van: SAMADIE op 28/06/2006 om 15:06:45
Citaat van: Numidia op 22/06/2006 om 22:03:39
Citaat van: OzewiezeXtrLX op 22/06/2006 om 21:52:37

Denk dat we het meer moeten zoeken in maagdelijkheid en maagdenvlies enzo... dat soort verdachte praktijken... misschien hoor, maar misschien ook niet, misschien was ze al depri... lmuhim, verdacht dit...

Ayemma, de enige verdachten hier zijn de Ait Said.
Sjonge jonge, hou op met verdacht dit verdacht, het is eerder aandacht dan verdacht.

Hoezo maagdelijkheid? Dat ventje was geen maagd meer, dus ging ze bij hem weg? Tja, ze wist inderdaad nog niet dat hij getrouwd was!

wat heeft ait said hier nou meetmaken!/ demm voortaan ander motivering aub, want dat kortzichtige stammen gedoeh is van de mideleeuwen

Tfu, voel je je aangesproken of zo?
Misschien leef ik nog wel in de Middeleeuwen. Iwa mmett!

Als hij uit ait-said komt, zou ik het niet vreemd vinden als hij zich aangesproken voelde. Je zult die domme niets-contributerende beledigende opmerkingen richting bepaalde stammen zullen weggooien, want je komt namelijk niet echt respect-eisend over.

tasafsafth

#31
Zo als de meeste onder ons weten willen de meeste burgers weg uit Almaghrib, vooral degene die denkt het te gaan maken in alghariesj ongeacht in welk land. Ik persoonlijk vind dat zij te hard van stapel ging. Als zij slim was liet ze hem op haar afkomen. Niet alleen liefde, maar ook de dollar teken in de ogen maakt blind.

bou-yafar

ik denk dat persoonlijk andere motieven mee spelen als een marokaanse
meisje in nederland zwanger wordt dan kan ze op veel dingen terugvalen
zoals sociale zekerheid en het alle belangrijkst men kijkt er niet van op
dat ze ongeheuwd een kind heeft . maar in moslim landen heb je toch een sirieus probleem in je omgeving en voor de wet wat denk je van de vernedering van zogenaamd familie ik denk dat de keus was of zelfmoord
of vermoord worden door de familie . ik vind het maar zielig want als het een vent was dan was het een heel ander situatie

mouslati

Citaat van: ameziane op 25/06/2006 om 13:26:56
Natuurlijk zal elk mens sterven, maar het gaat om de manier waarop. De dood van deze vrouw is tragisch.
Citeer

Ach ja ameziane, er zijn wel meer dingen in het leven tragisch, 'k heb persoonlijk erg weinig begrip voor mensen die zelfmoord plegen. Hoe moeilijk je leven ook is, zelfmoord is wel erg makkelijk.

Dobry Den

Ik kan weinig begrip opbrengen voor het vellen van een oordeel over de persoon die zelfmoord heeft gepleegd. Het is een trap nageven aan iemand die de dood boven het leven heeft verkozen.  Ik begrijp bovendien niet wat er zo makkelijk aan zelfmoord is. De mens is van nature geneigd om te overleven. Hij doet er alles aan om te leven, zelfs als hij er voor moet moorden en vernietigen. Kiezen voor de dood is zoooo onnatuurlijk dat het wel 1 van de moeilijkste keuzes moet zijn; als er uberhaupt gesproken kan worden van een bewuste keuze. Ik denk dat vele pogingen gedaan worden in een impuls of wanhoop. De dood was op dat moment draagelijker dan het leven. Lijkt me erg heftig als je in zo'n situatie verkeert.

tasafsafth

een echte moslim(a) berooft zich niet van het leven.

mouslati

Citaat van: ! op 26/07/2006 om 15:19:45
Ik kan weinig begrip opbrengen voor het vellen van een oordeel over de persoon die zelfmoord heeft gepleegd. Het is een trap nageven aan iemand die de dood boven het leven heeft verkozen.  Ik begrijp bovendien niet wat er zo makkelijk aan zelfmoord is. De mens is van nature geneigd om te overleven. Hij doet er alles aan om te leven, zelfs als hij er voor moet moorden en vernietigen. Kiezen voor de dood is zoooo onnatuurlijk dat het wel 1 van de moeilijkste keuzes moet zijn; als er uberhaupt gesproken kan worden van een bewuste keuze. Ik denk dat vele pogingen gedaan worden in een impuls of wanhoop. De dood was op dat moment draagelijker dan het leven. Lijkt me erg heftig als je in zo'n situatie verkeert.

Vind het erg triest dat mensen het zo moeilijk kunnen hebben dat ze denken dat er maar 1 uitweg is. Dat meen ik serieus echt triest. Maar het verdriet waarin je je nabestaanden laat, de vragen, het verdriet, de wanhoop. Jij bent dood daar heb je bewust voor gekozen of je nam in ieder geval het risico. Maar degene die je achterlaat hebben nergens om gevraagd, niet om het verdriet niet om de pijn, in het geval van deze mevrouw ook nog eens een ongeboren kind.
Nee het spijt me ik zou graag wat begripvoller willen zijn, maar kan het niet. Heb helaas moet ik je eerlijk zeggen ook van dichtbij moeten meemaken wat een verdriet en pijn je je nabestaanden aandoet, misschien dat mijn mening daardoor wat heftig is.

Dobry Den

Zelfmoord is vaak een egoistische daad, die natuurlijk vreselijk hard aankomt bij de nabestaanden. Maar blijkbaar is de de persoon zo ver heen dat de omgeving geen houvast voor diegene (meer) biedt om te blijven leven.  Het geeft wel wat aan als een persoon met een sociaal netwerk niet alleen voor zichzelf, maar ook niet voor zijn omgeving wil leven.

bou-yafar

voor de gene die het niet kunnen begrijpen. hoe kunje iets begrijpen
als je het nooit hebt ervaren .helaas is het zotriest dat voor somige
mensen in een negative spiraal terecht komen enzover zinken dat
de enigste uitweg is namelijk de dood . voor de dood kiezen zit niet in de aard van een mens en dat zegt op zich genoeg, er zijn dingenin het leven
die het leven zo ondragelijk kunnen maken waar wij gelukig geen benul van hebben god zij dank

Milou

Citaat van: m'Izran op 26/06/2006 om 17:13:43
Allah i ra7mou

Een kind krijgen zonder dat je gehuwd bent is moelijk te accepteren vooral in die gemeenschappen.


Alsof ze dit in onze gemeenschap wel zouden accepteren..



athsaynou

Leg me geen woorden in de mond, wat denk je zelf...

Asafu

"Geen wonder dat kinderen die buiten een huwelijk geboren worden vaak zulke knappe koppen zijn. Zij zijn het produkt van een moment van inspiratie, de kinderen uit een huwelijk eerder van verveling. "
Th. G. von Hippel

Dora

Citaat van: Asafu op 11/09/2006 om 19:06:34
"Geen wonder dat kinderen die buiten een huwelijk geboren worden vaak zulke knappe koppen zijn. Zij zijn het produkt van een moment van inspiratie, de kinderen uit een huwelijk eerder van verveling. "
Th. G. von Hippel

hahahahahahahaha......sorry maar lig hier echt plat.

Asafu

Citaat van: Dora op 11/09/2006 om 19:24:07
Citaat van: Asafu op 11/09/2006 om 19:06:34
"Geen wonder dat kinderen die buiten een huwelijk geboren worden vaak zulke knappe koppen zijn. Zij zijn het produkt van een moment van inspiratie, de kinderen uit een huwelijk eerder van verveling. "
Th. G. von Hippel

hahahahahahahaha......sorry maar lig hier echt plat.


heheheh...op je buik of rug??