De dood van een tv-presentatrice

Gestart door ameziane, 22/06/2006 om 21:33:07

Dora

maar ze wist dat ze zwanger was?

ameziane

Citaat van: Dora op 26/06/2006 om 17:30:29
maar ze wist dat ze zwanger was?
Ik neem aan van wel ja...Dat zal wel de doorslaggevende reden zijn geweest om er een eind aan te maken.

Dora

aha, ze wilde het dus persoonlijk terug brengen bij haar Schepper..

Izouran

#18
Als ik het goed heb begrepen, was zij al getrouwd?
Niet met die ene politieagent die haar belazerd heeft, maar met een ander toch?

Ik heb hier gemengde gevoelens over.
Zelfmoord is tragisch. Maar als 26-jarige moet je de consequenties kennen.
De kans is gewoon veels te klein om met iemand te gaan trouwen waarmee je al geslachtgemeenschap hebt. (moslim-landen)

Rwezna


Wel een romantische manier van zelfmoord. Het is jammer en triest dat mensen besluiten om zelfmoord te plegen terwijl je op zich nog allerlei verschillende kanten opkan met je leven. Maar moge het haar en haar nabestaanden goed gaan inshallaah.

ameziane

Citaat van: Izouran op 26/06/2006 om 19:30:18
Als ik het goed heb begrepen, was zij al getrouwd?
Niet met die ene politieagent die haar belazerd heeft, maar met een ander toch?
Nee...Althans, dat is niet op te maken uit het artikel.

SAMADIE

Citaat van: Numidia op 22/06/2006 om 22:03:39
Citaat van: OzewiezeXtrLX op 22/06/2006 om 21:52:37

Denk dat we het meer moeten zoeken in maagdelijkheid en maagdenvlies enzo... dat soort verdachte praktijken... misschien hoor, maar misschien ook niet, misschien was ze al depri... lmuhim, verdacht dit...

Ayemma, de enige verdachten hier zijn de Ait Said.
Sjonge jonge, hou op met verdacht dit verdacht, het is eerder aandacht dan verdacht.

Hoezo maagdelijkheid? Dat ventje was geen maagd meer, dus ging ze bij hem weg? Tja, ze wist inderdaad nog niet dat hij getrouwd was!

wat heeft ait said hier nou meetmaken!/ demm voortaan ander motivering aub, want dat kortzichtige stammen gedoeh is van de mideleeuwen

Lezeres

Citaat van: SAMADIE op 28/06/2006 om 15:06:45
Citaat van: Numidia op 22/06/2006 om 22:03:39
Citaat van: OzewiezeXtrLX op 22/06/2006 om 21:52:37

Denk dat we het meer moeten zoeken in maagdelijkheid en maagdenvlies enzo... dat soort verdachte praktijken... misschien hoor, maar misschien ook niet, misschien was ze al depri... lmuhim, verdacht dit...

Ayemma, de enige verdachten hier zijn de Ait Said.
Sjonge jonge, hou op met verdacht dit verdacht, het is eerder aandacht dan verdacht.

Hoezo maagdelijkheid? Dat ventje was geen maagd meer, dus ging ze bij hem weg? Tja, ze wist inderdaad nog niet dat hij getrouwd was!

wat heeft ait said hier nou meetmaken!/ demm voortaan ander motivering aub, want dat kortzichtige stammen gedoeh is van de mideleeuwen

Dat van Ait Said is denk ik als grap bedoeld, niet al te serieus nemen.

MBTiza

Jonas & Numi voortaan effe vooraf aangeven wanneer jullie een grap maken, sommige vatten m niet gelijk...;D

SAMADIE

het is geen grap, oke meschien in deze topic wel, maar heb jij meschien dieenen topic gezien over de veraitouzinge van ait wagaar snapie
oef jij ben arif jij bent aker3i, veel te veel op optenoemen

MBTiza

Citaat van: SAMADIE op 28/06/2006 om 15:13:22
het is geen grap, oke meschien in deze topic wel, maar heb jij meschien dieenen topic gezien over de veraitouzinge van ait wagaar snapie
oef jij ben arif jij bent aker3i, veel te veel op optenoemen

take a hike man...je voelt toch wel aan wanneer iets grappig is bedoeld..

ameziane

Zo te zien is Mbtiza nationalistisch geworden.

Izouran

Citaat van: ameziane op 28/06/2006 om 14:43:18
Citaat van: Izouran op 26/06/2006 om 19:30:18
Als ik het goed heb begrepen, was zij al getrouwd?
Niet met die ene politieagent die haar belazerd heeft, maar met een ander toch?
Nee...Althans, dat is niet op te maken uit het artikel.

In het artikel stond:

De presentatrice keert teleurgesteld terug naar Laayoun, vraagt de scheiding aan en verkeert in een diepe depressie.

Welke scheiding? Of was dat toch die politieagent? Ja denk het wel.

Numidia

Citaat van: SAMADIE op 28/06/2006 om 15:06:45
Citaat van: Numidia op 22/06/2006 om 22:03:39
Citaat van: OzewiezeXtrLX op 22/06/2006 om 21:52:37

Denk dat we het meer moeten zoeken in maagdelijkheid en maagdenvlies enzo... dat soort verdachte praktijken... misschien hoor, maar misschien ook niet, misschien was ze al depri... lmuhim, verdacht dit...

Ayemma, de enige verdachten hier zijn de Ait Said.
Sjonge jonge, hou op met verdacht dit verdacht, het is eerder aandacht dan verdacht.

Hoezo maagdelijkheid? Dat ventje was geen maagd meer, dus ging ze bij hem weg? Tja, ze wist inderdaad nog niet dat hij getrouwd was!

wat heeft ait said hier nou meetmaken!/ demm voortaan ander motivering aub, want dat kortzichtige stammen gedoeh is van de mideleeuwen

Tfu, voel je je aangesproken of zo?
Misschien leef ik nog wel in de Middeleeuwen. Iwa mmett!

Idir

Citaat van: Numidia op 22/06/2006 om 21:47:45

Ad yarhem Arebbi tamghart-a.


Jammer dat ze zelf ook niet ff verifieert met wie ze in zee gaat.
Misschien was het namelijk wel te achterhalen dat dit ventje niet in de media-wereld zat.


Met wie ze in zee gaat... ::)