De nieuwe weg van Al hoceima /Nador op video

Gestart door Fays, 05/06/2006 om 20:32:29

Fays

Hier de link en veel plezier met een stukje van de nieuwe weg .
al hoceima/Temsaman en nog verderop

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=0EDE0BAA76DAE261

tikizdelah


http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=F0D739045C45845B
Citeer
wanneer is deze filmpje gemaakt? want zie niet echt veel verandering sinds zomer 2005.

LilMocr0

mooie film dank je wel:) en ik ben verbaasd dat ze er tog nog wat van kunnen maken hoor

Fays




Citeer
wanneer is deze filmpje gemaakt? want zie niet echt veel verandering sinds zomer 2005.
Citeer

Dit filmpje is niet eens 1 maand oud, en in de zomer 2005 was ik er ook en is heel veeeel veranderd vriend. in de zomer 2005 kon je niet eens te voet langs laat staan met de auto en nu is bijna af meerndeels is al af alleen wat kleine stukjes bij de bruggen en zo en je kan nu met elke auto gewoon rijden perfekto zou ik zeggen.
ik denk dat over een paar maanden de hele weg klaar is van al hoceima/nador praat ik dan.

Y.assine

Ooooh, dank je wel! Ik vind het echt leuk om te zien hoe het er nu uitziet!

Wasilla tarifest


athsaynou

Hartelijk dank! Ewa odennegh yekimm ci anzaa Tamouth ennegh, esbarem sway ;)


Numidia

Citaat van: Fays op 05/06/2006 om 21:16:35



Citeer
wanneer is deze filmpje gemaakt? want zie niet echt veel verandering sinds zomer 2005.
Citeer

Dit filmpje is niet eens 1 maand oud, en in de zomer 2005 was ik er ook en is heel veeeel veranderd vriend. in de zomer 2005 kon je niet eens te voet langs laat staan met de auto en nu is bijna af meerndeels is al af alleen wat kleine stukjes bij de bruggen en zo en je kan nu met elke auto gewoon rijden perfekto zou ik zeggen.
ik denk dat over een paar maanden de hele weg klaar is van al hoceima/nador praat ik dan.

Ik denk niet dat het in juli af zal zijn. In Marokko begint de zomervakantie in juni en eindigt in september.
Na het zomerseizoen gaan ze er weer mee verder. ;D

MBTiza

een heen en twee terug of twee heen of een terug, ach joh zullen ze gedacht hebben, laten ze het zelf maar uitzoeken!!

E3ber_Tastite

Ik ben eerder blij met de weg van Kassita naar Hoceima.

MBTiza

Citaat van: E3ber_Tastite op 11/06/2006 om 23:49:42
Ik ben eerder blij met de weg van Kassita naar Hoceima.

krijgen we al die ighzinnayen en aith touzine in al-hoceima...neeh al-hoceima voor de aith wayagher!!

E3ber_Tastite

Citaat van: trrrr op 11/06/2006 om 23:51:56
Citaat van: E3ber_Tastite op 11/06/2006 om 23:49:42
Ik ben eerder blij met de weg van Kassita naar Hoceima.

krijgen we al die ighzinnayen en aith touzine in al-hoceima...neeh al-hoceima voor de aith wayagher!!

Nee nee AlHoceima behoort toe aan de Ibequyyen!!

Numidia

Citaat van: E3ber_Tastite op 11/06/2006 om 23:49:42
Ik ben eerder blij met de weg van Kassita naar Hoceima.

Oh wee als ik een Azennay in de bergen rondom Nador tegenkom!
Gaat er uberhaupt een weg naar Kassita?

MBTiza

Citaat van: E3ber_Tastite op 11/06/2006 om 23:54:10
Citaat van: trrrr op 11/06/2006 om 23:51:56
Citaat van: E3ber_Tastite op 11/06/2006 om 23:49:42
Ik ben eerder blij met de weg van Kassita naar Hoceima.

krijgen we al die ighzinnayen en aith touzine in al-hoceima...neeh al-hoceima voor de aith wayagher!!


al-hoceima is geanexxeerd pik!
Nee nee AlHoceima behoort toe aan de Ibequyyen!!