Foto's uit temsaman

Gestart door Fays, 16/05/2006 om 22:02:24

antiarab

Citaat van: ^Obsession op 18/12/2006 om 19:55:41
Citaat van: antiarab op 18/12/2006 om 19:52:47
Citaat van: ^Obsession op 18/12/2006 om 19:51:17


Haha, volgens mij was 't ook de bedoeling om hier foto's van Temsamane te plaatsen .. ;)
zeg wollah? ik heb geen flauwe idee. ik zag je nick... en hier was ik ;).



Haha, dat meende gij niet ..

[ Dan weet je dat nu . ;) ]
ja, mooie fotos touwens :D

^Obsession


antiarab





antiarab



antiarab


^Obsession

#114
Citaat van: antiarab op 21/12/2006 om 22:48:52
azul


;)



- 

@Fays, verdwenen ?

Fays

Citaat van: ^Obsession op 25/12/2006 om 00:33:37
Citaat van: antiarab op 21/12/2006 om 22:48:52
azul


;)



- 

@Fays, verdwenen ?


He obsession, je hebt me zeker gemist, ik ben gisteren vanuit marokko terug gekomen , het was een snelle reis voor maar een weekje even een vooraad olijfolie en andere lekkernij zoals zoete aardappels ,mandarijn, sinnasappels tuinbonen, doperweten en nog veel meer , jullie weten het temsaman is rijk aan groenten en fruit.

Riff_inoe



Citeer

He obsession, je hebt me zeker gemist, ik ben gisteren vanuit marokko terug gekomen , het was een snelle reis voor maar een weekje even een vooraad olijfolie en andere lekkernij zoals zoete aardappels ,mandarijn, sinnasappels tuinbonen, doperweten en nog veel meer , jullie weten het temsaman is rijk aan groenten en fruit.
Citeer

Pfff... het water loopt me in de mond...  Wil je misschien met ons delen

^Obsession

#117
Citaat van: Fays op 28/12/2006 om 15:58:03


He obsession, je hebt me zeker gemist, ik ben gisteren vanuit marokko terug gekomen , het was een snelle reis voor maar een weekje even een vooraad olijfolie en andere lekkernij zoals zoete aardappels ,mandarijn, sinnasappels tuinbonen, doperweten en nog veel meer , jullie weten het temsaman is rijk aan groenten en fruit.


Haha nee, dacht waar blijft ie met z'n groenten & fruiten .. :)


Je doet me denken aan 'n man hier die ook voor 'n weekske gaat & dan verkoopt ie alles hier .
Heb je niet toevallig 'n witte Mercedes 207 ? [ Haha ]

Fays

Citaat van: ^Obsession op 28/12/2006 om 23:47:19
Citaat van: Fays op 28/12/2006 om 15:58:03


He obsession, je hebt me zeker gemist, ik ben gisteren vanuit marokko terug gekomen , het was een snelle reis voor maar een weekje even een vooraad olijfolie en andere lekkernij zoals zoete aardappels ,mandarijn, sinnasappels tuinbonen, doperweten en nog veel meer , jullie weten het temsaman is rijk aan groenten en fruit.


Haha nee, dacht waar blijft ie met z'n groenten & fruiten .. :)


Je doet me denken aan 'n man hier die ook voor 'n weekske gaat & dan verkoopt ie alles hier .
Heb je niet toevallig 'n witte Mercedes 207 ? [ Haha ]

haha nee obsession , wat ik heb gehaald is alleen voor me ouders , en heb geen mercedes 207. je bent zeker van belgie of niet .

Fays

Pfff... het water loopt me in de mond...  Wil je misschien met ons delen 

hey riff-inoe, wat wil je hebben?