Sheb Nador hier melden!!

Gestart door Riffia_16, 14/05/2006 om 01:04:00

Riffia_16

aangezien ik een toes3iet ben en woon in nador, vraag ik me wel af of er nog iker3iejen zyn uit nador, of sheb aitsaid die in nador wonen:p

yallah meld je ff bij Kebdaniia:D

Wasilla tarifest


ameziane


Riffia_16


Y.assine

Kingyassin, wonend in nador, meldt zich!

Si_Y

Ik voel me lichtelijk aangesproken :D

Riffia_16

Citaat van: Kingyassin op 15/05/2006 om 22:33:57
Kingyassin, wonend in nador, meldt zich!


nador centrum nigh dorpje buiten nador:p

SAMADIE

ik ben in nador geboren en tot mn 15 daar gewoond, does ik ben emes nenador, geen aker3ie of  arifi.
scharua 3maart  heb ik  gewoon tegen over  poblaw. de mooist dagen van mijn leven daar gehad, die  goie ouwe tijd

Wasilla tarifest

Citaat van: SAMADIE op 21/05/2006 om 14:15:43
ik ben in nador geboren en tot mn 15 daar gewoond, does ik ben emes nenador, geen aker3ie of  arifi.
scharua 3maart  heb ik  gewoon tegen over  poblaw. de mooist dagen van mijn leven daar gehad, die  goie ouwe tijd

ewa akar3ie yek demiesh n nador?

Riffia_16

Citaat van: SAMADIE op 21/05/2006 om 14:15:43
ik ben in nador geboren en tot mn 15 daar gewoond, does ik ben emes nenador, geen aker3ie of  arifi.
scharua 3maart  heb ik  gewoon tegen over  poblaw. de mooist dagen van mijn leven daar gehad, die  goie ouwe tijd
ejoow pobla is gatar he hiih

SAMADIE

nneeh, ik woonde daar tegenover, maar ik kwam dar vaak, poblaw  heeft een naam, de  mensen daaro  zijn relax ik kom daar nu nog, maar je moet daar geen reuzie  gaan zoeken.  en het is ook dat daar idereen elkaar kent, ze weten  daar vaak wie ik ben,

Riffia_16

Citaat van: SAMADIE op 21/05/2006 om 14:20:15
nneeh, ik woonde daar tegenover, maar ik kwam dar vaak, poblaw  heeft een naam, de  mensen daaro  zijn relax ik kom daar nu nog, maar je moet daar geen reuzie  gaan zoeken.  en het is ook dat daar idereen elkaar kent, ze weten  daar vaak wie ik ben,



wejoow haah dat maakt het gatar :D hihi