Timazighen bruiloft topic...

Gestart door MissyR, 22/03/2006 om 13:57:46

Hadou

Citaat van: Stille_wateren op 24/03/2006 om 18:44:08
Dan heb je wel een knappe ex!
Ze lijkt veel op.. Nu heb ik een mooiere :)

Stille_wateren

Heb je nu een mooiere ex of partner ?? :)

Hadou

Citaat van: Stille_wateren op 24/03/2006 om 18:51:10
Heb je nu een mooiere ex of partner ?? :)
Vriendin , nog niet mijn partner of vrouw.
Zij is ook gek op marokkaanse kleding en ik heb haar pas een mooie Takccita en Ajedjaab (jelaba) als cadeau  gegeven.

Memma

Citaat van: Stille_wateren op 24/03/2006 om 18:48:28
Vind je? Ik vind het wel mooi alleen die stoffen zijn niet mooi de  jurken zelf zijn wel apart en echt Amazigh stijl voor de bruid...

Kleur is in dit geval ook wat minder maar het ligt idd meer aan de stoffen want de jurken zelf zijn inderdaad wel mooi.

Stille_wateren

Ja Marokkaanse kleding is echt mooi dat is een aparte cadeau!

mmm misschien ook een goed idee voor mijn man om mij takshita`s cadeau te geven :)

Hadou

#20
Citaat van: Stille_wateren op 24/03/2006 om 19:10:55
Ja Marokkaanse kleding is echt mooi dat is een aparte cadeau!

mmm misschien ook een goed idee voor mijn man om mij takshita`s cadeau te geven :)
hahahhaha.. Dit wordt het gesprek van de avond en  van de nacht bij jullie.. Ga hem niet onder druk zetten..

Ik kwam zelf er mee en ik heb haar behoorlijk verrast. En ik heb de mooiste set voor haar gehaald.. ;) En ze is zo blij mee..

Stille_wateren

#21
Nou ik heb pas 2 jurken laten maken en heb nogal een dure smaak dus hij schrok zich dood van de prijzen wuhahaha meskien ik ben me al aan het voorbereiden voor als hij zo thuis komt mmmm hoe kan ik het best beginnen heh hadou geef eens tips...

Hadou

#22
Citaat van: Stille_wateren op 24/03/2006 om 19:39:55
Nou ik heb pas 2 jurken laten maken en heb nogal een dure smaak dus hij schrok zich dood van de prijzen wuhahaha meskien ik ben me al aan het voorbereiden voor als hij zo thuis komt mmmm hoe kan ik het best beginnen heh hadou geef eens tips...
Nou als je pas 2 jurken hebt laten maken.. dan mag je ook eens aan hem denken! Waarom verras jij hem s een keer met iets moois. Mooie pak met chieke knopen, mooie overhemd , stropdas, een hoed misschien ( Ik hou van die klassieke Hoeden), mooie schoenen.

De Marokkaanse vrouwen kleding zijn idd prijzig. En het vervelendste daarvan is dat  het meestal 1 keer gedragen wordt en dan verdwijnt het voor eeuwig in de kledingkast.
Misschien een idee om ze te huren of te ruilen. Amazighmarkt.nl :)


Memma

Voor een bruiloft misschien nét te simpel idd.

Heeft iemand meer plaatjes van wat jurken? Het liefste échte Riffijnse ;)

MissyR

Voor de henna dag zou het wel kunnen....
(me wanna alleen bruiloft zonder man.., hihi )

Dora..., hmm jij gaat eerder dan ik, dus ik leen m wel van jou hihi..

En moet je zeker doen.. (ons benaderen voor de catering hihi... )

Stille_wateren

Ja Hadou je hebt gelijk hij heeft  ook het recht om verrast te worden :)

Is geen gek idee hoor Amazighmarkt.nl ik durf te wedden dat het binnen  no time vol loopt met dames die hun feestkleding willen verkopen!




Stille_wateren

Echte riffijnse jurken zijn moeilijk te vinden.. Als je gewoon zelf stof koopt en iemand kent die goed is in kleding naaien dan kan je het best gewoon een eigen ontwerp maken en laten naaien.

Ik hou me ogen open als ik ergens Amazigh jurken zie staan dan zet ik ze wel hierop ;)

Rwezna


De jurken vind ik mooi en de stof ook

Dora

Citaat van: MissyR op 25/03/2006 om 19:05:10
Voor de henna dag zou het wel kunnen....
(me wanna alleen bruiloft zonder man.., hihi )

Dora..., hmm jij gaat eerder dan ik, dus ik leen m wel van jou hihi..

En moet je zeker doen.. (ons benaderen voor de catering hihi... )

op zich is de jurk zel niet moeilijk om te laten maken..maar ik ben bang dat tifinagh erop laten drukken meer moeite gaat kosten, maar zal her en der navraag doen...kiekkuh of het lukt.

jaja en dan zie ik missy alleen shaken met haar ass op de dansvloer in plaats van serveren..qa cem tamcunt ;)