Timazighen bruiloft topic...

Gestart door MissyR, 22/03/2006 om 13:57:46

MissyR

Ik zat even te denken over hoe ik wil dat mne bruiloft er later (als k mne ware heb gevonden :P ) uit komt te zien.

Ik zou er graag veel amazigh invloeden er in willen hebben, de decoratie op zne tmazight, de jurken, enz...
zoals deze jurk uit de topic van Idir




Iemand nog andere ideeën...?

Dora

Citaat van: MissyR op 22/03/2006 om 13:57:46
Ik zat even te denken over hoe ik wil dat mne bruiloft er later (als k mne ware heb gevonden :P ) uit komt te zien.

Ik zou er graag veel amazigh invloeden er in willen hebben, de decoratie op zne tmazight, de jurken, enz...
zoals deze jurk uit de topic van Idir




Iemand nog andere ideeën...?
geef me een sein als j'm hebt laten maken..dan leen ik m van je..wel graag zo snel mogelijk ;D

heb met manneke afgesproken om zoveel mogelijk amazigh invloeden te gebruiken..
zo neem ik geen sisi-jurken...maar gewoon traditionele jurken (alleen heb her en der gezocht maar de neggafa's hebben meestal maar 1 jurk of geen mooie...dus moet daar nog achteraan...wel een westerse bruidsjurk en hij gewoon in pak al vind hij dat wat minder..moet van mij!!.

de zaal probeer ook zo amazigh mogelijk te bekleden...dus geen palen en kitchstoelen.
probeer een tent te regelen met alle accessoires (tajin's, schapenvacht, waterpijp, geweer (jat die wel van iemand uit de huiskamer), en noem maar op...ook willen wij een buffet doen die geserveerd zullen worden in tajin's...

als ik nog een paardrijlessen van monique krijg probeer ik haar paard te lenen om een ommetje te maken met manneke (symbolisch)...daarna mag hij me komen ophalen in een bentley :)..

heb dj nadia al gesproken en die is zelf ook best amazigh bewust..dus die zou ook genoeg muziek moeten hebben (maar wil absoluut niet alleen amazigh muziek...beetje gemengd..

de hennadag wordt geheel traditioneel, tilwizien (tante heeft er een ketting vol van), rijza en noem maar op....

maar goed, inchallah natuurlijk.....als ik het niet zo kan krijgen dan moet ik natuurlijk het 1 en ander aanpassen..

misschien dat ik je nog benader voor catering ;)

Memma

L_L: Je gaat dus trouwen? Alvast gefeliciteerd, schat ;) [yoeyoeyoe] ;D

Dora

Citaat van: Zouzinha op 23/03/2006 om 19:00:59
L_L: Je gaat dus trouwen? Alvast gefeliciteerd, schat ;) [yoeyoeyoe] ;D

hahaha...chokran a re3mar inu.....begin alvast met dans oefeningen he ;)

Dora

ow en trouwens, nee ik trouw niet met INUIT...

Memma

Citaat van: dora op 23/03/2006 om 19:15:32
ow en trouwens, nee ik trouw niet met INUIT...

Jammer, zou wel leuk zijn..een Amazigh.nl bruiloft ;D

Dora

Citaat van: Zouzinha op 23/03/2006 om 19:19:52
Citaat van: dora op 23/03/2006 om 19:15:32
ow en trouwens, nee ik trouw niet met INUIT...

Jammer, zou wel leuk zijn..een Amazigh.nl bruiloft ;D

nou hij is ook lid (althans reageerd al heel lang niet meer), dus het blijft een amazigh.nl bruiloft ;D

groenebriefjes

Citaat van: tippi op 24/03/2006 om 13:23:26
Citaat van: dora op 23/03/2006 om 19:20:56
Citaat van: Zouzinha op 23/03/2006 om 19:19:52
Citaat van: dora op 23/03/2006 om 19:15:32
ow en trouwens, nee ik trouw niet met INUIT...

Jammer, zou wel leuk zijn..een Amazigh.nl bruiloft ;D

nou hij is ook lid (althans reageerd al heel lang niet meer), dus het blijft een amazigh.nl bruiloft ;D
Het kon ook bijna niet anders he :D :D amazigh.nl bruiloft lig krom hierzo ahahahahaaa
Of ni haha..

Stille_wateren

Deze jurk is ook wel mooi voor op de bruiloft maar dan naar mijn smaak een andere stof...:)


Hadou



Stille_wateren


Stille_wateren

Dan heb je wel een knappe ex!

Memma

De vrouw is wel mooi, maar in die kleding lijkt ze op een Aicha Kandicha ofzo, heel eng...

Stille_wateren

Vind je? Ik vind het wel mooi alleen die stoffen zijn niet mooi de  jurken zelf zijn wel apart en echt Amazigh stijl voor de bruid...