Terug naar marokko ja/nee goed of is het een slecht plan als jong persoon.

Gestart door lieve_yesmina, 08/03/2006 om 17:05:10

lieve_yesmina

jewel in tanger,ik weet dat het duur is,maar smaakt normaal,komt niet van marokko vandaar

himmito

Het gaat zich eigenlijk niet om die melk of boterham met pindakaas maar wat ik er mee wil zeggen is dat het de kleine dingen zijn die het hem doen, je moet je gevoel in Marokko uitschakelen wil je daar gaan wonen.Je bent in Nederland aan zoveel dingen gewend of gehecht dat je het op een gegeven moment daar niet volhoud en heimwee krijgt.

ps:ik spreek voor mezelf

mouslati

Citaat van: himmito op 09/03/2006 om 14:02:40
Het gaat zich eigenlijk niet om die melk of boterham met pindakaas maar wat ik er mee wil zeggen is dat het de kleine dingen zijn die het hem doen, je moet je gevoel in Marokko uitschakelen wil je daar gaan wonen.Je bent in Nederland aan zoveel dingen gewend of gehecht dat je het op een gegeven moment daar niet volhoud en heimwee krijgt.

ps:ik spreek voor mezelf

en ik sluit me hierbij aan.

lieve_yesmina


mara

en dan het weer naturlijk, ik bedoel elke zomer (bestaande uit 8 maanden) 40 plus :(


himmito

Citaat van: Idurar N Arif op 09/03/2006 om 14:06:22
Ik wil in iedere geval weg uit NL!
Spanje is misschien een optie, dat is nog vol te houden, de mensen daar lijken een beetje qua karakter op Marokkanen en je zit stiekem toch in het vrije Europa.

mara


athsaynou

#38
Citaat van: himmito op 09/03/2006 om 14:08:01
Citaat van: Idurar N Arif op 09/03/2006 om 14:06:22
Ik wil in iedere geval weg uit NL!
Spanje is misschien een optie, dat is nog vol te houden, de mensen daar lijken een beetje qua karakter op Marokkanen en je zit stiekem toch in het vrije Europa.

Ik weet niet hoe spanje is met zijn "vrijheden", en in een democratie geloof ik al helemaal niet.
Maar wat ik wel weet is dat Marokkanen die geen verblijfsvergunning hebben ze het daar makkelijker kunnen krijgen.

athsaynou

Citaat van: wadayitseda3 op 09/03/2006 om 14:11:29
Citaat van: Idurar N Arif op 09/03/2006 om 14:06:22
Ik wil in iedere geval weg uit NL!
In polen schijnen de huizen spotgoedkoop te zijn ;D

Het gaat mij  niet zozeer om prijzen, wel mooi meegenomen. Welke stad had jij in gedachten.
Ik ga richting Kroatie, Barcelona daar moet ik ooit in mijn leven zijn geweest!

mara

Citaat van: Idurar N Arif op 09/03/2006 om 14:17:11
Citaat van: wadayitseda3 op 09/03/2006 om 14:11:29
Citaat van: Idurar N Arif op 09/03/2006 om 14:06:22
Ik wil in iedere geval weg uit NL!
In polen schijnen de huizen spotgoedkoop te zijn ;D

Het gaat mij  niet zozeer om prijzen, wel mooi meegenomen. Welke stad had jij in gedachten.
Ik ga richting Kroatie, Barcelona daar moet ik ooit in mijn leven zijn geweest!
Warschauw ??? he ik zou nooit in mijn hele leven in polen willen wonen ;D barcelona misschien of in de aix dat lijkt me wel ideaal :)

Memma

Jullie gaan allemaal weg en ik blijf hier met ''de rest'' zitten......
Blijf nou gewoon ;D

athsaynou

Citaat van: wadayitseda3 op 09/03/2006 om 14:19:25
Citaat van: Idurar N Arif op 09/03/2006 om 14:17:11
Citaat van: wadayitseda3 op 09/03/2006 om 14:11:29
Citaat van: Idurar N Arif op 09/03/2006 om 14:06:22
Ik wil in iedere geval weg uit NL!
In polen schijnen de huizen spotgoedkoop te zijn ;D

Het gaat mij  niet zozeer om prijzen, wel mooi meegenomen. Welke stad had jij in gedachten.
Ik ga richting Kroatie, Barcelona daar moet ik ooit in mijn leven zijn geweest!
Warschauw ??? he ik zou nooit in mijn hele leven in polen willen wonen ;D barcelona misschien of in de aix dat lijkt me wel ideaal :)

Kroatie is ook een aanrader en Bosnie, maar of ik er mijn hele leven wil wonen geen idee?! De Nederlandse antillen een luizen leventje, Barcelona is idd mooi... ;)

lieve_yesmina

hahah wie gaat er met mij mee enkeltje marokko,neem je hele familie mee zou ik zeggen

athsaynou

Citaat van: Zouzinha op 09/03/2006 om 14:20:10
Jullie gaan allemaal weg en ik blijf hier met ''de rest'' zitten......
Blijf nou gewoon ;D

Haha heb je het zo naar je zin hier dan? ;D