Terug naar marokko ja/nee goed of is het een slecht plan als jong persoon.

Gestart door lieve_yesmina, 08/03/2006 om 17:05:10

groenebriefjes

Citaat van: lieve_yesmina op 09/03/2006 om 13:18:46
dat is van zelf sprekend,je mag geen geld van kaffir aannemen als je er zelf voor kunt werken,ik ben ook zo'n type die niet geld zou aannemen,vooral uitkering niet.Al hamdiuolah dat ik dat van mijn vader heb geleerd,om te werken van je geld en niet te profiteren van die i hollanden
Profiteren van die nederlanders vind ik ni erg, die hebben genoeg gejat over de hele wereld, beetje terugpakken is niks mis mee.

lieve_yesmina

nee dankje ik werk er liever voor,zodat wanneer zij zeggen van,ik heb  jullie gegeven dan kan ik be3da zeggen ik heb gezweet voor mij geld,en hun uitlachen

groenebriefjes

Citaat van: lieve_yesmina op 09/03/2006 om 13:27:26
nee dankje ik werk er liever voor,zodat wanneer zij zeggen van,ik heb  jullie gegeven dan kan ik be3da zeggen ik heb gezweet voor mij geld,en hun uitlachen
Als ik steel van de staat kunne ze ni klagen, ze moeten blij zijn dat ik wat overlaat voor ze, vergeet ni dit land is rijk geworden door te plunderen in andere landen. Dus als ze zeggen ik heb je wat gegeven moet je zeggen: neej ik heb teruggenomen wat jullie hebben afgepakt vroeger.

lieve_yesmina

hahahha die is goed jah tegenover de overheid kan je dat wel zeggen,maar vergeet je niet dat dit maar een denya is .Wat ga je tegen ALLAH swt zeggen(ik heb iets terug genomen wat ze van mij hebben gepakt.)???? la ajouma

groenebriefjes

Citaat van: lieve_yesmina op 09/03/2006 om 13:31:05
hahahha die is goed jah tegenover de overheid kan je dat wel zeggen,maar vergeet je niet dat dit maar een denya is .Wat ga je tegen ALLAH swt zeggen(ik heb iets terug genomen wat ze van mij hebben gepakt.)???? la ajouma
Ja dat zou ik zeggen ja, hij weet dat ik het ni voor mezelf gebruik, ik hou van delen haha. Soort Robin hood. En buiten dat ik heb er niemand voor hoeven vermoorden zoals die nederlanders. ;D En als Allah(swt) het daar ni mee eens is, tja, dan niet.

lieve_yesmina


groenebriefjes

Citaat van: lieve_yesmina op 09/03/2006 om 13:39:50
tja dan niet???? wat bedoel je daar nou mee

Wat zou ik daarmee bedoelen haha. Als hij ni mee eens is met wat ik doe, dan niet. Betekend ni dat ik dan iets anders ga doen ofzo.

lieve_yesmina

met andere woorden of ie het nou accepteert,zolang jij maar lekker kan geniten,ja ik begrijp je heel goed.pfff daar zul je later eens ef problemen mee kunnen krijgen.(denk eens ef goed na over wat je typt en wat je denkt) zal je  heel wat schelen

groenebriefjes

Citaat van: lieve_yesmina op 09/03/2006 om 13:44:44
met andere woorden of ie het nou accepteert,zolang jij maar lekker kan geniten,ja ik begrijp je heel goed.pfff daar zul je later eens ef problemen mee kunnen krijgen.(denk eens ef goed na over wat je typt en wat je denkt) zal je  heel wat schelen
Sorry je leest niet denk ik. Ik zeg net ik geniet er ni van. En dan als ik later problemen krijg en dan. Its my life, and i live it 2 the fullest!  Als jij denkt dat het haram is om van deze nederlandse staat te stelen, dan maar, dan maar haram. Ik voel me er beter bij. Daar gaat het om.

himmito

Marokko?Je vakantie daar vieren is nog altijd iets anders dan er werkelijk wonen.Na een maandje verlang je alweer naar een koud glas melk van de Aldi en een boterham met pindakaas en de nos teletekstpagina 101 voor het laatste nieuws.

groenebriefjes

Citaat van: himmito op 09/03/2006 om 13:53:17
Marokko?Je vakantie daar vieren is nog altijd iets anders dan er werkelijk wonen.Na een maandje verlang je alweer naar een koud glas melk van de Aldi en een boterham met pindakaas en de nos teletekstpagina 101 voor het laatste nieuws.
hihihi ;D

lieve_yesmina

hahah die is leuk,maar zoals je weet niet iedereen is hetzelfde en tegenwoordig ken je die pak melk en potje pindakaas ook in marokko halen.

himmito

Citaat van: lieve_yesmina op 09/03/2006 om 13:55:16
hahah die is leuk,maar zoals je weet niet iedereen is hetzelfde en tegenwoordig ken je die pak melk en potje pindakaas ook in marokko halen.
Smaakt toch anders!

lieve_yesmina

jek,ik heb het net over de pindakaas van imzouren ofzo,(als ze dat hebben) :-))

mouslati

Citaat van: lieve_yesmina op 09/03/2006 om 13:55:16
hahah die is leuk,maar zoals je weet niet iedereen is hetzelfde en tegenwoordig ken je die pak melk en potje pindakaas ook in marokko halen.

Dan heb je daar zeker nog nooit pindakaas gegeten of melk gedronken. Het is in eerste instantie stervens duur, en ook nog eens niet te eten of drinken.