Hoofdmenu

Bindingsangst

Gestart door lieve_yesmina, 07/03/2006 om 15:32:47

Lovegirl23

Nog niet eens 2 jaar terug (toen was ik even oud als jij nu bent) had ik precies hetzelfde gedachten! Ik durfde me wel te binden met iemand.. maar nooit een stap verder te gaan.. of alleen maar al aan trouwen te denken! Als een jongen het over trouwen had.. of de toekomst.. dan voelde ik me al angstig en benauwd worden! Bang dat je een verkeerde keuze maakt voor derest van je leven!

Ik denk dat het heel normaal is op jouw leeftijd! Als je ooit de ware tegenkomt.. dan verdwijnen al die angsten vanzelf! Neem dat maar van me aan.. heb het zelf meegemaakt! (maar helaas, bleek achteraf, dat hij niet mijn ware was... maar zulke dingen kunnen gebeuren in het leven! Alhamdolilah!)

lieve_yesmina

hey dankje wel meid,ik denk gewoon dat het iets is dat elke persoon heeft,maar bij de ene is het te zien en de andere houdt het verborgen....Jah elhamdioulilah.

Milou

Citaat van: lieve_yesmina op 24/06/2006 om 10:03:16
hey dankje wel meid,ik denk gewoon dat het iets is dat elke persoon heeft,maar bij de ene is het te zien en de andere houdt het verborgen....Jah elhamdioulilah.

Nog steeds bindingsangst?


Ewa ...ik loop er nog steeds tegenaan, want geen enkele man is het gelukt om mij te overtuigen van de liefde, vertrouwen en wederzijds respect waar een relatie op gebasseerd zou moeten zijn...

Hadou

Citaat van: Milou op 30/07/2006 om 21:12:13
Ewa ...ik loop er nog steeds tegenaan, want geen enkele man is het gelukt om mij te overtuigen van de liefde, vertrouwen en wederzijds respect waar een relatie op gebasseerd zou moeten zijn...

Waar ligt het aan ? volgens jouw?
En ligt het niet aan jouw zelf?

*- Ik hoop dat iemand binnenkort jouw wel kan overtuigen.

Parakaló

Citaat van: hduduc op 31/07/2006 om 16:32:03
Citaat van: Milou op 30/07/2006 om 21:12:13
Ewa ...ik loop er nog steeds tegenaan, want geen enkele man is het gelukt om mij te overtuigen van de liefde, vertrouwen en wederzijds respect waar een relatie op gebasseerd zou moeten zijn...

Waar ligt het aan ? volgens jouw?
En ligt het niet aan jouw zelf?

*- Ik hoop dat iemand binnenkort jouw wel kan overtuigen.
milou is en blijft een raar wijf

Milou

Citaat van: hduduc op 31/07/2006 om 16:32:03
Citaat van: Milou op 30/07/2006 om 21:12:13
Ewa ...ik loop er nog steeds tegenaan, want geen enkele man is het gelukt om mij te overtuigen van de liefde, vertrouwen en wederzijds respect waar een relatie op gebasseerd zou moeten zijn...

Waar ligt het aan ? volgens jouw?
En ligt het niet aan jouw zelf?

*- Ik hoop dat iemand binnenkort jouw wel kan overtuigen.

Als ik het wist dan kon ik er wat meedoen, maar ik tast geheel in het duister als het om een relatie gaat.
Ik zoek het ook bij mezelf, maar dan nog weet ik niet wat het is, wat mij zo beangstigd als het gaat om een serieuze relatie op te bouwen..


Isefrawen



Niet moeilijk doen, gewoon een temrath om zijn nek binden en laten volgen... Zo moeilijk is het niet, de oermens deed het, de cromagnong deed het en men doet het nog steeds, alleen dan in de vorm van bloemen, bonbons en electronische mannenapparaten. Gewoon binden die hap!

Hadou

Citaat van: Milou op 31/07/2006 om 21:57:32
Citaat van: hduduc op 31/07/2006 om 16:32:03
Citaat van: Milou op 30/07/2006 om 21:12:13
Ewa ...ik loop er nog steeds tegenaan, want geen enkele man is het gelukt om mij te overtuigen van de liefde, vertrouwen en wederzijds respect waar een relatie op gebasseerd zou moeten zijn...

Waar ligt het aan ? volgens jouw?
En ligt het niet aan jouw zelf?

*- Ik hoop dat iemand binnenkort jouw wel kan overtuigen.

Als ik het wist dan kon ik er wat meedoen, maar ik tast geheel in het duister als het om een relatie gaat.
Ik zoek het ook bij mezelf, maar dan nog weet ik niet wat het is, wat mij zo beangstigd als het gaat om een serieuze relatie op te bouwen..
Er zwemmen nog veel meer vissen in het troebele water.
Mannen hebben het ook niet makkelijk met kiezen en keuze maken.. het is geen angst eigenlijk maar te veel bemoeinis uit de omgeving.. enige angst die ze hebben is dat ze toch worstelen met hun cultuur. Velen willen niet zo een vernederlandse vrouw. die te veel vragen stelt en overal mee bemoeit. Een vrouw is ok en het moet.. maar het mag geen lastpost zijn.

Nog iets: zoek het niet te veel bij je zelf. misschien dat je een stapje terug zet in jouw opdrigerigheid ( sorry! vrouwen kunnen op verkeerde momenten opdringerig zijn) .. maar neem het niet te persoonlijk.. ( ik ken je niet en jij mij ook niet . ik wil  enkel een positieve bijdrage ( advies ) geven..

succes verder.

(Offline)


Citeer
milou is en blijft een raar wijf

Citeer
wat voor benaming is dat voor jou zuster
ye schapen mentaliteit
tfoe wat haat ik schapen zeg
hun zelf als manzijnde omhoog prijzen
en de vrouwtjes voor raar en wijven uitmaken

Wasilla tarifest

Citaat van: Milou op 30/07/2006 om 21:12:13
Citaat van: lieve_yesmina op 24/06/2006 om 10:03:16
hey dankje wel meid,ik denk gewoon dat het iets is dat elke persoon heeft,maar bij de ene is het te zien en de andere houdt het verborgen....Jah elhamdioulilah.

Nog steeds bindingsangst?


Ewa ...ik loop er nog steeds tegenaan, want geen enkele man is het gelukt om mij te overtuigen van de liefde, vertrouwen en wederzijds respect waar een relatie op gebasseerd zou moeten zijn...

maar dat wil dan nog niet zeggen dat jij bindingsangst hebt. JIJ bent de juiste Jongen/man niet tegengekomen, dat is iets heel anders

Isefrawen

Citaat van: nich_da_shem op 01/08/2006 om 15:58:22
tfoe wat haat ik schapen zeg

Het beste is om ze niet te haten maar op te eten... alles wat je haat kan je beter opeten. Klinisch getest en bewezen...

Milou

Citaat van: 3abbesBuhakus op 02/08/2006 om 15:51:42
Citaat van: nich_da_shem op 01/08/2006 om 15:58:22
tfoe wat haat ik schapen zeg

Het beste is om ze niet te haten maar op te eten... alles wat je haat kan je beter opeten. Klinisch getest en bewezen...


Tja, hij vindt mij een raar wijf…Dat is zijn mening, welke niet op feiten bersut.
Dus voel ik me ook niet echt persoonlijk aangevallen…

Ik kan me herinneren dat ik geen aandacht aan schaapje wilde geven, en wellicht dat dit meespeelt.

Milouda

(Offline)

Citaat van: Milou op 02/08/2006 om 17:12:47
Citaat van: 3abbesBuhakus op 02/08/2006 om 15:51:42
Citaat van: nich_da_shem op 01/08/2006 om 15:58:22
tfoe wat haat ik schapen zeg

Het beste is om ze niet te haten maar op te eten... alles wat je haat kan je beter opeten. Klinisch getest en bewezen...


Tja, hij vindt mij een raar wijf…Dat is zijn mening, welke niet op feiten bersut.
Dus voel ik me ook niet echt persoonlijk aangevallen…

Ik kan me herinneren dat ik geen aandacht aan schaapje wilde geven, en wellicht dat dit meespeelt.

Milouda

a shouf a gouya 3abbes, heb je ooit gehoord van half schaap half mens, als hun praten (typen) is het net de gemekker van een geit!

noeha_20

bindingsangst??


dat is gewoon sjaitaan  denk ik. die zit altijd in de weg van iets dat goed is. hij maakt het zoals iemand hier al eerder al zei moeilijker dan het is en dan ben je bang.

die stap moet je gewoon zette als je bang bent zonde rna te denken