Hoofdmenu

Bindingsangst

Gestart door lieve_yesmina, 07/03/2006 om 15:32:47

groenebriefjes


groenebriefjes

Met jou. Over dat beeld wat ze cre-eert over dr zelf. Nou vind ik jou benaming nog vriendelijk ;D

mouslati

Citaat van: lieve_yesmina op 07/03/2006 om 15:32:47
Wat zou je doen als je bindingangst hebt.....zou je toch niet een relatie nemen of toch niet trouwen ga je ervoor vechten dat.... al is het moelijker dan het lijkt...


Naast de wereldarmoe, onschuldige oorlogsslachtoffers, kinderprostitutie, hongersnood, zinloos geweld, natuurrampen kun je je idd ook druk maken om je bindingsangst.

lieve_yesmina

salam ,ohja tippi???
hahah dat was dus een blinde vlek.

groenebriefjes

Citaat van: mouslati op 09/03/2006 om 12:16:31
Citaat van: lieve_yesmina op 07/03/2006 om 15:32:47
Wat zou je doen als je bindingangst hebt.....zou je toch niet een relatie nemen of toch niet trouwen ga je ervoor vechten dat.... al is het moelijker dan het lijkt...


Naast de wereldarmoe, onschuldige oorlogsslachtoffers, kinderprostitutie, hongersnood, zinloos geweld, natuurrampen kun je je idd ook druk maken om je bindingsangst.
wollahillah ;D

lieve_yesmina

ng ella a don riffi,ik heb hulp gevraagd en ondertussen vind ,komt een ander  iets van zichelf te weten

groenebriefjes

Citaat van: lieve_yesmina op 09/03/2006 om 12:56:17
ng ella a don riffi,ik heb hulp gevraagd en ondertussen vind ,komt een ander  iets van zichelf te weten
Wat bedoel je precies?

lieve_yesmina

oh laat maar,nee laat maar

lieve_yesmina

salam 

En blinde vlek is,dat je iets hebt bv een soort gedrag,dat je kan veranderen zeg maar je praat hard zonder dat je het door hebt ,maar ,maar een ander ziet en hoort het wel.dat is een blinde vlek,begrijp je het nu een beetje

lieve_yesmina

ja dan heb jij het geluk dat je je zelf goed kent,dat heb ik dus niet .

lieve_yesmina

thanx maar het ligt aan mezelf wallah,ik heb zelf weinig vertrouwen,en als iemand een mening vraagtd an heb ik dat niet

athsaynou

Citaat van: lieve_yesmina op 07/03/2006 om 15:37:17
ik weet nu hoe het komt ik ben iemand van 21 jaar en ik durf het niet om een relatie aan te gaan of te trouwen,sommige mensen denken dat ik iets vanmezelf wil verbergen,maar dat is het niet,het is alsof iets mij tegen houdt


Ach het komt wel, je hebt tijd zat. Zo te zien ben je er nog niet klaar voor. ;)

lieve_yesmina

selek waha komt goed insallah,voor ons allemaal insallah

Izouran

#43
boycot de gebonde soepen.

lieve_yesmina

hahah safi is goed voortaan eet ik vloeibare soep.og vloeibaarder dan het al is .wahahahh