Amazigh vrouw IS dominant.

Gestart door SmartSexyCool, 16/02/2006 om 18:53:54

SmartSexyCool

Citaat van: Tamza op 16/02/2006 om 19:27:59
Citaat van: SmartSexyCool op 16/02/2006 om 19:26:32
Willen jullie echt tips hebben?

Nee, voorbeelden, geen tips. Ik zit i.e.g niet te wachten op tips om 'positief dominant' te worden. Ben tevreden met hoe en wie ik ben.


Mooi toch? ;)

Memma

Wat versta jij dan onder ''positieve dominatie''. Met voorbeelden, s.v.p. :D

Tamza

Citaat van: SmartSexyCool op 16/02/2006 om 19:29:06
Ben ik verplicht om jou te antwoorden of zo? Nu ben je de kenau aan het uithangen ;D

Lesson number one: Ga zacht te werk.

Als je iets stelt dan ben je idd verplicht aan degenen tegen wie je ijlt -de lezers van dit forum in dit geval- je onzin toe te lichten. En even een mededeling: wanneer je om opheldering vraagt is dat niet kenau-achtig, maar gebruik maken van je rationele denkvermogen.

Belangrijke levensles voor jou: voordat je 'cool' probeert te doen, zorg er eerst voor dat je statement niet als een lul op een drumstel slaat. Hoef ik dergelijke genante vertoningen van jou ba3da niet steeds te zien.

Tamza

Dat mens zit gewoon weer te ijlen. Must be the drugs again. Net als toen met die topic over zwarte en blanke 'zuiderlijke' Imazighen.

Dus onthou, mensen: crack = wack.

rif-boe3iash

Citaat van: SmartSexyCool op 16/02/2006 om 19:31:42
Citaat van: rif-boe3iash19 op 16/02/2006 om 19:29:02
Citaat van: SmartSexyCool op 16/02/2006 om 19:24:52
Citaat van: rif-boe3iash19 op 16/02/2006 om 19:23:52
Citaat van: SmartSexyCool op 16/02/2006 om 19:22:24
Citaat van: Izouran op 16/02/2006 om 19:16:09
SmartSexyCool jij hebt dus de broek aan thuis? :D

Nee, ik ben " het positief dominante vrouwtje" ;D

Leg eens uitttttttttttttttttttttttttttt

Ja, dan ga je er vandoor met mijn "trucjes" ;D

Nee hoor ik loop niet zo snel een virus op ;D

Lesson number two: sarcasme is een mood-killer, die negatieve dominantie opwekt ;D


Wil jij hier de uitermate uit hangen me je dominantie dit dominantie dat,terwijl jij zelf al deze tirannie eznoen opwekt met je cynisme!

Lesson number 3: niet kouten als je niet weet waar je het over hebt kan immers voortvloeisel  teweegbrengen !

SmartSexyCool

#35
Citaat van: Zouzinha op 16/02/2006 om 19:36:22
Wat versta jij dan onder ''positieve dominatie''. Met voorbeelden, s.v.p. :D

Ok timgharin, ik ga het proberen.

Positieve dominantie in een relatie kan je als vrouw alleen bereiken, als je als vrouw zelfvertrouwen hebt en heel zeker van je zaak bent. Het is niet de bedoeling dat je je partner dingen opdraagt, zodat jij je zin krijgt en het is ook niet geval dat je je partner van zijn karakter beroofd; dus probeer hem niet te veranderen, te controleren, zijn vrijheid te ontnemen, e.d.

Maar ondertussen ben jij als vrouw wel degene die het eigenlijk voor het zeggen heeft. Met "voor het zeggen" bedoel ik, dat jij als vrouw je relatie voorziet van een positieve "boost". Je geeft hem het gevoel dat hij speciaal is en dat is hij dan ook, maar je moet hem ook het gevoel geven dat je onmisbaar bent voor hem en dat hij niet meer zionder je kan, maar je laat hem WEL in zijn waarde. HOE je dat doet, hangt van de mate van je zelfvertrouwen af. Veel vrouwen hebben in dit geval snel het gevoel, alsof ze hun man het constant naar zijn "zin" moeten maken en dat zij moeten "inleveren"; dus zelfvertrouwen en geen ARROGANTIE, dames. Een vrouw met zelfvertrouwen en zelfrespect is meestal charmant en voelt zich niet minder dan een man ;) Sterker nog, ze voelt zich verplicht om zich voor hem op te offeren, zodat zij later kunnen profiteren van een eerlijke en gelukkige relatie, zonder zichzelf weg te cijferen.

Een man hecht veel waarde aan zijn vrijheid en de meeste mannen proberen die vrijheid bij hun vrouwen te ontnemen, doordat ze zelf onzeker zijn. De taak van een vrouw is o.a. die onterechte onzekerheid bij de man ontnemen.
Door dat te doen, presteert hij als de BESTE in eigenlijk alles, is niet meer onzeker, respecteert jouw mening, steunt en helpt je in alles en at last but not least, jij krijgt alles voor elkaar wat jullie relatie aan gaat; zonder dat je om bovenstaande zaken vraagt of eist, het gaat allemaal vanzelf.

Hij gaat jou meer waarderen en tot in de eeuwigheid van je houden, ook al zijn jullie bv uit elkaar of zo; je zal altijd NUMERO UNO zijn en blijven. De meeste vrouwen willen het beste voor hun huwelijk of relatie; een man ziet dat meestal niet in. Door "zwaar geschut" te gebruiken, zoals sarcasme en de kenau uithangen", maak je een relatie alleen kapot en bereik je niet je doel. Een hoog incasseringsvermogen is in dit geval niet onbelangrijk.

Je doel bereik je door op de juiste momenten je genegenheid aan hem te laten blijken, hem op te vangen wanneer hij het moeilijk heeft, ook als is ie een klootzak; jij hebt jouw eerlijke doel voor ogen, waar hij later ook wat aan heeft.
We hebben een gezegde; " in een relatie moet de een boter zijn, de ander het mes".

Uiteindelijk zal jij het "mes" zijn, de sterke tamghart achter de succesvolle argaz ;)

SmartSexyCool

Citaat van: Tamza op 16/02/2006 om 19:38:38
Dat mens zit gewoon weer te ijlen. Must be the drugs again. Net als toen met die topic over zwarte en blanke 'zuiderlijke' Imazighen.

Dus onthou, mensen: crack = wack.

Doe es ff normaal, Tamza. Provocatie werkt niet in jouw voordeel, dus ik ga er maar lekker niet op in ;D

Tamza

Maw: manipuleer om je vent bij je te houden.

Idd een heel goede basis voor een relatie.

SmartSexyCool

#38
Citaat van: Tamza op 16/02/2006 om 20:12:54
Maw: manipuleer om je vent bij je te houden.

Idd een heel goede basis voor een relatie.


Op welke manier wordt er dan gemanipuleerd? Manipulatie is uit den boze. Zoals ik al zei, het hangt van je karakter af hoe je een gelukkige relatie bereikt en behoudt, voor de een is dat EERLIJKHEID en voor de ander MANIPULATIE, wat weer voortkomt uit ONZEKERHEID=GEBREK AAN ZELFVERTROUWEN.

Met manipulatie hou je als vrouw een man niet bij je of houdt een man een vrouw niet bij zich.

Zoals ik al zei, zelfvertrouwen hebben is zeer belangrijk, dit moet je al hebben voordat je uberhaupt een relatie begint en elkaar de RUIMTE geven, vooral in het begin van een relatie, hij moet geen hoogte van je krijgen, ja, daar zijn Tisoussiyan wel goed in ;D

SmartSexyCool

"Als ik je naam hoor voel ik mijn hart al sneller kloppen.
Adreline giert door mijn lichaam op het moment dat ik je zie.
Ik wil je beet pakken en nooit meer loslaten.
Ik wil met je samensmelten tot 1.
Het liefst ben ik 7 dagen per week 24 uur lang bij jou.
"Er is niets dat mij van jou kan afwenden.
Jij blijft mij boeien je blijft me verassen.
Als ik in je ogen kijk krijg ik spijt dat ik je ooit heb laten gaan.
Vanaf het eerste moment dat ik jou zag wist ik.
Dat jij het moest zijn degene die mij compleet kan maken.
Degene die mij diep in me hart heeft weten te raken.
Sommige noemen het toeval ik noem het het lot.
Het lot heeft onze paden weer doen laten kruizen.
Ons verleden heeft zijn pieken en dalen gehad.
Maar laat ons naar de toekomst kijken.
Want elk verleden heeft zijn heden elk heden heeft zijn toekomst.
En dat is wat ik je wil geven"


Thanx Delightone ;) Mijn manneke vindt dat jouw gedicht zijn gevoelens voor zijn liefje verwoordt ;D

Dobry Den

Citaat van: SmartSexyCool op 16/02/2006 om 18:53:54
Ik wel, hoor ;D

Het enige wat er aan dominant is aan jou, is dat vreselijke avatar van jou.

SmartSexyCool

Citaat van: ! op 16/02/2006 om 20:57:21
Citaat van: SmartSexyCool op 16/02/2006 om 18:53:54
Ik wel, hoor ;D

Het enige wat er aan dominant is aan jou, is dat vreselijke avatar van jou.


Hij DOET hè ;D


Milou

Citaat van: Cheick_El_Rojenbiet op 16/02/2006 om 21:10:48


Blijf jij maar in de theorie geloven dat bijtende honden niet bijnten dan loop je straks met de gevolgen...

mara

de amazigh vrouw denkt soms dat ze wat voorstelt :D haha...