Amazigh vrouw IS dominant.

Gestart door SmartSexyCool, 16/02/2006 om 18:53:54

SmartSexyCool


Izouran

#1
Hoe pak jij het aan? :P

rif-boe3iash

Vertel vertelllllllllllllllllllllllllll

ADiel

Door de Turk af te wijzen. :P

SmartSexyCool


Memma


SmartSexyCool

Citaat van: Izouran op 16/02/2006 om 19:00:24
Hoe pak jij het aan? :P


Ik heb het over positieve dominantie, dus niet de kenau uithangen. Alle Timazighin zijn van nature dominant, het zit in onze genen ;) Alleen ontwikkelt de ene Tamazight het beter dan de ander ;D

Dora

nee d8 het niet hoor..in mijn gezin ben ik de enige vrouwelijke dominante lid...de rest zijn schatjes..moi is een biaaatch

SmartSexyCool

Citaat van: Zouzinha op 16/02/2006 om 19:09:57
Citaat van: SmartSexyCool op 16/02/2006 om 18:53:54
Ik wel, hoor ;D

Jah, de gemiddelde Tasoussit wel, ja. :P

Klopt. Maar Tirifiyan hebben het ook wel in zich, alleen hebben jullie het nog niet zo sterk ontwikkelt als wij Tisoussiyan; jullie mannen geven jullie daar nl. niet de kans voor ;D

Let op, we hebben het hier over positieve dominantie en dus niet de kenau uithangen ;D

SmartSexyCool

Citaat van: dora op 16/02/2006 om 19:12:16
nee d8 het niet hoor..in mijn gezin ben ik de enige vrouwelijke dominante lid...de rest zijn schatjes..moi is een biaaatch

Biaaatch is wat anders. Let op, we hebben het hier over positieve dominantie en niet de kenau uithangen ;D

Dora

Citaat van: SmartSexyCool op 16/02/2006 om 19:13:05
Citaat van: dora op 16/02/2006 om 19:12:16
nee d8 het niet hoor..in mijn gezin ben ik de enige vrouwelijke dominante lid...de rest zijn schatjes..moi is een biaaatch

Biaaatch is wat anders. Let op, we hebben het hier over positieve dominantie en niet de kenau uithangen ;D

aha..heb altijd al gezegd dat ik best oke ben..maar niemand die naar me luisterd..fijn te horen dat dominantie ook positief kan zijn..

Tamza

Moet je erg trots op zijn, op dat dominant-zijn. Willen domineren is slechts een teken van zwakte en onmacht.

Izouran

#12
SmartSexyCool jij hebt dus op een ''positieve way'' de broek aan thuis? :D

SmartSexyCool

Citaat van: Tamza op 16/02/2006 om 19:15:24
Moet je erg trots op zijn, op dat dominant-zijn. Willen domineren is slechts een teken van zwakte en onmacht.

Let op, we hebben het hier over positieve dominantie en niet de kenau uithangen ;) De kenau uithangen is zeker een teken dat je zwak bent en achter die "KENAU-FACE" schuilt een heel onzeker meiske ;D

Tamza

Citaat van: SmartSexyCool op 16/02/2006 om 19:18:05
Let op, we hebben het hier over positieve dominantie en niet de kenau uithangen ;) De kenau uithangen is zeker een teken dat je zwak bent en achter die "KENAU-FACE" schuilt een heel onzeker meiske ;D

Er bestaat niet zoiets als 'positieve dominantie'. Noem eens een concreet voorbeeld van wat jij dan als 'positieve dominantie' ziet en wat de Tirifiyin niet zouden hebben.