Welke IBEQOUIEN KOMEN ER UIT ROUADI

Gestart door Anissa20, 15/02/2006 om 14:05:59

Anissa20

#75
Waarom so saai

s@lou@

#76
:(

Anissa20

volgens mij zijn er hier alleen maar opa's en oma's
hihi

rouadi_badboy

Ewa heeft iemand nog iets van Rouadi Foto's of Filmpjes
van de asouk of van zee enz..
ik wacht al maanden en er staan 2 of 3 fotos op.
word eens wakker en drop die shit op deze forum.

xxxxx

x
#79
x

Anissa20

ja ik wil ook filmpjes van rouadi maar denk dat niemand ze heeft , ik ga inschallah alles filmen deze zomerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr .. zal de eerste zijn met rouadi filmpjes

Aititeft


Onbekend2


Onbekend2

Drerries ik heb een filmpje van zo een dronke man die mensen uitscheld in rouadi ik zal hem zo plaatsen ;)

Bades

Citaat van: Onbekend2 op 23/12/2007 om 19:49:12
Drerries ik heb een filmpje van zo een dronke man die mensen uitscheld in rouadi ik zal hem zo plaatsen ;)

heet je drerries?


rouadi_badboy

ewa ik kom uit ait bo3mar je weet dat gebied stuk achter de asouk n'rouadi als ik dit jaar ga inshallah 2008 dan ga ik rouadi filmen met een goeie camera niet die 1.3 megapixel mobiel camera's thalla

Anissa20

Citaat van: Onbekend2 op 23/12/2007 om 19:40:52
Heey Allemaal,,

Ik kom uit maya



Hoiii maya ken ik , ligt vlakbij rouadi tog??

Groetjes

Anissa20

#88
Citaat van: Onbekend2 op 23/12/2007 om 19:49:12
Drerries ik heb een filmpje van zo een dronke man die mensen uitscheld in rouadi ik zal hem zo plaatsen ;)

ahahaha heb jij dat gefilmd ma?

Heb je nog meer :( als ik dat zie mis ik het echt , en dat is echt een leuke muziek op de achtergrond , welke muziek is dat ?

Groetjes

Anissa20

Citaat van: rouadi_badboy op 26/12/2007 om 22:31:09
ewa ik kom uit ait bo3mar je weet dat gebied stuk achter de asouk n'rouadi als ik dit jaar ga inshallah 2008 dan ga ik rouadi filmen met een goeie camera niet die 1.3 megapixel mobiel camera's thalla

ahaha ja iwoelah , k ga InschAllah ook filmen met een camera ..

Bo3mar ken k ook ja , nice..

Groetjes