IEMAND UIT BNI BOUHKLEF ?AKA ETHWOGREF??

Gestart door ethwogref, 09/02/2006 om 13:21:05

ethwogref

SHIEN MENSE UIT BNI BOUKHLEFF,,OFTEWEL ETHWOGREF?? shab chakoo?? ewaaaa mohiem cioa

Isefrawen

#1

lla tushriek teveel topics fie el forum, masha allah


MBTiza

aith boukhrif waar ligt dat dan? is dat een stad? is dat een dorp? is dat een metropool?

ethwogref

ewa als je dat niet weet ..weet je niet veel van ariff vraag aan iemand die ouder s wie die mense zijn

MBTiza

Citaat van: ethwogref op 09/02/2006 om 13:28:55
ewa als je dat niet weet ..weet je niet veel van ariff vraag aan iemand die ouder s wie die mense zijn

ja ik heb er nog nooit van gehoord, wie zijn die mensen dan en wat hebben ze gedaan?

ethwogref

zijn strijdersss ..shab chakoo..demonstratie in ergens inde jare 50 vraag maar naar bij shien oude arriffie ..hadj salem..die ene arrife die op schotel kwam paar jaar gelede toen ie dood was koning was daar ook?? hij had em vergeve en mocht in arif in ethwogref zijn geboorteplaats worden gebore??  weet je nog over die man??

hmidoush

Citaat van: ethwogref op 09/02/2006 om 13:21:05
SHIEN MENSE UIT BNI BOUKHLEFF,,OFTEWEL ETHWOGREF?? shab chakoo?? ewaaaa mohiem cioa
ik heb daar veel familie.

MBTiza

wij kijken over aith boukhrif uit, ik was maar aan het dollen. Wij zitten tegen aith boukhrif aan, m'n oma komt er vandaan, aith bouzghar.

Waar kom jij vandaan, tumritc, aith bouzghar, ijaziden, aith hendun, Faqhed?

ethwogref

ben 200% ethwogref  k kom uit tumritc,en aith younes

MBTiza

Citaat van: ethwogref op 10/02/2006 om 10:45:55
ben 200% ethwogref  k kom uit tumritc,en aith younes

Aith Tumritc zijn van oorsprong Ibdarsen en Aith Younes zijn van oorsprong Ighzinnayen. Wist je trouwens dat Aith Tumritc 9 jaar niet bewoond werd tijdens de Ariphublik (tijd voor Abd-krim toen de Imgharen het voor het zeggen hadden), dit na een vete met de Aith Bouzghar (die veel groter in aantallen waren en de Aith Bouayyash achter zich hadden staan). Ik heb dit zelf van mijn oma (at yarhem sid arebbi) die van de Aith Bouzghar clan is. Een tante van mijn opa is overigens wel getrouwd naar Aith Tumric en deze stonden dan ook aan onze kant tijdens een bloedvete, die tante van mijn opa schijnt daarna met haar man (een van de zoons van Abd-krim) de rif te hebben verlaten.

ethwogref

nee johh wat je zeg klopt niet ..dat themrish oorspronkelijk andere ware ..geloof me themrisch s themrisch en je weet hoe die mense daar zijn..vroeger toen ze daar heen kwame ..durfde ze niet 1 mannetje te sture ..hele leger stuurde ze voor 1 man uit themrisch waarom?? shab chakoo ..meshe aith younes zijn geen iyazithen..k heb familie in iyazithen ..we zijn familie maar niet wat jij zegt..aith younes s groter dan iyazithen weet je dat wel?

ethwogref


MBTiza

#13
Citaat van: ethwogref op 10/02/2006 om 11:01:20
nee johh wat je zeg klopt niet ..dat themrish oorspronkelijk andere ware ..geloof me themrisch s themrisch en je weet hoe die mense daar zijn..vroeger toen ze daar heen kwame ..durfde ze niet 1 mannetje te sture ..hele leger stuurde ze voor 1 man uit themrisch waarom?? shab chakoo ..meshe aith younes zijn geen iyazithen..k heb familie in iyazithen ..we zijn familie maar niet wat jij zegt..aith younes s groter dan iyazithen weet je dat wel?

aith tumritc zijn van oorspong Ibdarsen
aith younnes zijn van oorsprong Ighzinnayen, een andere stam bij Aknoul, Tizi Ouzli (Geen Iyazidden)

Iyaziden behoren tot de Aith Bouzghar en dat is de grootste clan, Miss n Rhajj Sellam en Qaid Haddou behoorden ook tot de Aith Bouzghar.

Ik heb dit van mijn vader, wiens moeder ook tot de Aith Boukhrif behoort, vraag maar na, zal je zien dat ik gelijk heb.

ethwogref

mohiem allemaal ethwogreff togg?? en vraag aan je pa zijn dat mannen of manne?? ga je hore wat ie zegt over shab ethwogref niet dat k bluf ke ALLAH s de grootste