Beni- Abdellah

Gestart door esmaatje, 27/01/2006 om 20:19:09

esmaatje

Salaam lieve mensen

Zijn er hier mensen die uit beni-abdellah komen...ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die daar woont en het lijkt me gewoon leuk om iemand te leren kennen die van daar komen ( zijn er uberhaupt mensen die het kennen ;)

Kus essie

ameghnas

bedoel je misschien aith abdellah? 

of doe je alsof je dom bent? ;)

Izouran

#2
Misschien weet ze het gewoon niet, doe is gewoon.

esmaatje

op mijn paspoort staat beni-abdellah dus zeg ik beni abdellah en wat maakt het nou uit of het aith abdellah is of beni-abdellah en hou de volgende keer je commentaar voor je A.U.B

alhoceima187

yoooooooo......ik kom daar oorspronkelijk vandaan, woon nu in alhoceima. Kom eerlijk gezegt zelden en blijf niet langer dan een uur....alleen me ouders afzetten, that s it, maar blijft toch je home (home sweet home).

esmaatje

Citaat van: alhoceima187 op 29/01/2006 om 12:23:17
yoooooooo......ik kom daar oorspronkelijk vandaan, woon nu in alhoceima. Kom eerlijk gezegt zelden en blijf niet langer dan een uur....alleen me ouders afzetten, that s it, maar blijft toch je home (home sweet home).


Ik ben al 3 jaar niet op vakantie geweest naar Marokko, maar normaal gaat dat bij mij ook zo effe me gezicht laten zien daarsow en dan meteen pleitte naar famillie in Alhoceima...We hebben een huis in Tanger daar breng ik standaard mijn vakantie door ;)..maar anyway ben dit jaar van plan om daar wel wat langer door te brengen :D:D omdat ik het stiekum toch wel heel erg mis

MBTiza

Citaat van: esmaatje op 28/01/2006 om 20:17:34
op mijn paspoort staat beni-abdellah dus zeg ik beni abdellah en wat maakt het nou uit of het aith abdellah is of beni-abdellah en hou de volgende keer je commentaar voor je A.U.B

dat maakt wel wat uit, aith is s'tamazight, zo veranderen ze allerlei plaatsnamen die in het verleden iets hebben betekend...Boukidaren heet vandaag de dag Sidi Bouafif...

esmaatje

Citaat van: Cyber_Junk op 30/01/2006 om 13:30:31
Citaat van: esmaatje op 28/01/2006 om 20:17:34
op mijn paspoort staat beni-abdellah dus zeg ik beni abdellah en wat maakt het nou uit of het aith abdellah is of beni-abdellah en hou de volgende keer je commentaar voor je A.U.B

dat maakt wel wat uit, aith is s'tamazight, zo veranderen ze allerlei plaatsnamen die in het verleden iets hebben betekend...Boukidaren heet vandaag de dag Sidi Bouafif...

OK ik snap het en wat voor belangrijks heeft AITH abdellah betekent dan in het vereleden :P en waarom staat er dan in mijn paspoort beni abdellah .....maar dat geeft die andere gozer nog steeds niet het recht om zo tegen mij te praten ;) als ik iets niet weet dan weet ik het gewoon niet :D:D

abrid

#8
.

abrid


alhoceima187

Citaat van: esmaatje op 29/01/2006 om 17:51:04
Citaat van: alhoceima187 op 29/01/2006 om 12:23:17
yoooooooo......ik kom daar oorspronkelijk vandaan, woon nu in alhoceima. Kom eerlijk gezegt zelden en blijf niet langer dan een uur....alleen me ouders afzetten, that s it, maar blijft toch je home (home sweet home).


Ik ben al 3 jaar niet op vakantie geweest naar Marokko, maar normaal gaat dat bij mij ook zo effe me gezicht laten zien daarsow en dan meteen pleitte naar famillie in Alhoceima...We hebben een huis in Tanger daar breng ik standaard mijn vakantie door ;)..maar anyway ben dit jaar van plan om daar wel wat langer door te brengen :D:D omdat ik het stiekum toch wel heel erg mis

Inchallah gaan ik dit jaar weer even een rondje doen en inchallah blijf ik wat langer dan een uur.........en de rest van de vakantie lekker in alhoceima;)

Talwiezt

Aith Abdellah.

Vertel mensen, van welke char zyn jullie dan?:D

mosta9bal

Citaat van: esmaatje op 27/01/2006 om 20:19:09
Salaam lieve mensen

Zijn er hier mensen die uit beni-abdellah komen...ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die daar woont en het lijkt me gewoon leuk om iemand te leren kennen die van daar komen ( zijn er uberhaupt mensen die het kennen ;)

Kus essie

bni abdellah is vlak bij Bnihdifa
ik heb daar veel vrienden
groetjes

Aweryaghel

#13
??

Aweryaghel

#14
???????????/