Zijn echt alle marokkaanse mannen dan hetzelfde

Gestart door fattoma, 24/01/2006 om 23:09:21

onwetend

Citaat van: fattoma op 24/01/2006 om 23:09:21
dames wie heeft daar last van..dan kijk je naar sommige marokkaanse jongens.....zit er dan eindelijk eentje tussen waarvan je zegt..wauw die is apart .die is begripvol enz enz....blijkt later weer dat ie ookal een viezerik is doordat ie je test of iets anders. echt raar is dat.misschien zijn marokkaanse jongens gewoon niet mijn type
het is maar net waar jje voor kiest he....een vingertje wijzen kunnen we allemaal

Dobry Den

Citaat van: E3ber_Tastite op 27/01/2006 om 22:23:03
Citaat van: fattoma op 24/01/2006 om 23:09:21
dames wie heeft daar last van..dan kijk je naar sommige marokkaanse jongens.....zit er dan eindelijk eentje tussen waarvan je zegt..wauw die is apart .die is begripvol enz enz....blijkt later weer dat ie ookal een viezerik is doordat ie je test of iets anders. echt raar is dat.misschien zijn marokkaanse jongens gewoon niet mijn type

Ja het zijn allemaal viezerikken en ze zijn allemaal hetzelfde, sow pech voor jouw. Maar jah, je kan nog altijd lesbie worden.


Beetje last van grootheidswaanzin? Geen Marokkaan, dan maar lesbie worden als enige oplossing???? Er zwemmen meerdere vissen in het water, dus een Marokkaanse vrouw wordt niet verbannen tot lesbienne of een relatieloze leven als er geen Marokkaanse man als partner in het verschiet ligt.

Dobry Den

Verder sluit ik me aan bij allasian: deze topic is troep.

E3ber_Tastite

Citaat van: ! op 29/01/2006 om 01:36:40
Citaat van: E3ber_Tastite op 27/01/2006 om 22:23:03
Citaat van: fattoma op 24/01/2006 om 23:09:21
dames wie heeft daar last van..dan kijk je naar sommige marokkaanse jongens.....zit er dan eindelijk eentje tussen waarvan je zegt..wauw die is apart .die is begripvol enz enz....blijkt later weer dat ie ookal een viezerik is doordat ie je test of iets anders. echt raar is dat.misschien zijn marokkaanse jongens gewoon niet mijn type

Ja het zijn allemaal viezerikken en ze zijn allemaal hetzelfde, sow pech voor jouw. Maar jah, je kan nog altijd lesbie worden.


Beetje last van grootheidswaanzin? Geen Marokkaan, dan maar lesbie worden als enige oplossing???? Er zwemmen meerdere vissen in het water, dus een Marokkaanse vrouw wordt niet verbannen tot lesbienne of een relatieloze leven als er geen Marokkaanse man als partner in het verschiet ligt.

Niemand houd je tegen om met een Turk te gaan trouwen, en last van grootheidswaanzin heb ik niet. Om nou alle marokkaanse mannen als viezerikken te bestempelen, slaat ook weer nergens op, vandaar dus ook mn reactie, dus ook in die context moet je het lezen.

Dobry Den

Heel deze topic slaat nergens op, maar vond je opmerking wel typerend.

rif-boe3iash

Citaat van: fattoma op 27/01/2006 om 22:39:14
Citaat van: Wasilla tarifest op 27/01/2006 om 22:19:34
Citaat van: fattoma op 24/01/2006 om 23:09:21
dames wie heeft daar last van..dan kijk je naar sommige marokkaanse jongens.....zit er dan eindelijk eentje tussen waarvan je zegt..wauw die is apart .die is begripvol enz enz....blijkt later weer dat ie ookal een viezerik is doordat ie je test of iets anders. echt raar is dat.misschien zijn marokkaanse jongens gewoon niet mijn type

Misschien kan je beter eerst de kat uit de boom kijken voordat je je zelf aan iemand geeft! Uiterlijk en innerlijk moeten in balans zijn, zodra dat niet zo is dan ben je ver van huis. Trouwens scheer niet alle jongens over 1 kam! en wat is dan wel jouw type????
wat mijn type is gaat je geen ene fuk aan ben je me buurmeisje ofzo?. en je moet goed lezen want ik schreef duidelijk dat ik niemand over 1 kam scheer oke? amihebboeienna

amihebboeienna hahahahahahahahahahah deze leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ik mis fattoma man!