hoe verover ik haar hart?

Gestart door amazing amazigh, 23/01/2006 om 02:30:53

MBTiza

Citaat van: BerberRoosje op 24/01/2006 om 13:53:15
Citaat van: Cyber_Junk op 24/01/2006 om 13:49:28
Citaat van: BerberRoosje op 24/01/2006 om 13:46:43
Citaat van: Milou. op 24/01/2006 om 13:05:39
Citaat van: Cyber_Junk op 24/01/2006 om 13:01:21
vrouwen zijn juist de moeilijkste wezens....pfff als je alleen al naar een feestje gaat..een maand van tevoren denkt ze al na over welke jurk ze moet aandoen en welke sieraden daarbij, ze valt je daarmee ook lastig...zie je een man dat ooit doen?

Ja, een man maakt zich een maand vantevoren druk over de vraag: welke versiertruc zal ik dit keer hanteren? Waar zal ik haar nemen?
in de auto? en die losse haartjes straks op de achterbank?  In het keukentje? of toch een comfortabele plek, maar dan moet ik minimaal een maand van tevoren een hotelletje boeken.
Ik moet dan wel bereikbaar zijn, dus een nieuw mobieltje aanschaffen met een nieuw nmr moet ik alvast binnen handbereik hebben.

Hoezo moeilijk?

hahahah...ik denk eerlijk gezegd dat een vrouw zo denkt...die leven meer van dag tot dag terwijl vrouwen echte planners zijn

inderdaad wij zijn geen planners, zo gingen we laatst met een groep naar parijs, en wie deden de planning jaja de vrouwen..wij hobbelden maar achter ze aan

klopt idd...vrouwen werken ook met reisgidsen en platgronden terwijl mannen zoiets hebben van : ''ach we komen er wel....

ik denk dat vrouwen zoiezo veel gecompliceerder inelkaar zitten dan mannen..



nope wij denken wij hebben een navigatiesysteem met alle restaurants en pinautomaten..waarom nog een plattegrond..tja vrouwen en techniek is weer een ander verhaal! ;D

MBTiza

Citaat van: Milou. op 24/01/2006 om 13:51:07


Als we het hebben over met name gehuwde mannen dan is flexibiliteit vergezocht, en moet men wel dergelijk gaan plannen willen ze niet betrapt worden.
De vrijgezelle man daarentegen moet natuurlijk wel zelfverzekerd over willen komen en niet op het laatste moment plannetjes gaan bedenken.

Maar mijn ervaring met mannen is niet natuurlijk niet te vergelijken met de jouwe!

getrouwde mannen die iets sneaky van plan zijn moeten inderdaad zo te werk gaan willen ze niet door de mand vallen!

Eek!

Citaat van: Cyber_Junk op 24/01/2006 om 13:56:20
Citaat van: BerberRoosje op 24/01/2006 om 13:53:15
Citaat van: Cyber_Junk op 24/01/2006 om 13:49:28
Citaat van: BerberRoosje op 24/01/2006 om 13:46:43
Citaat van: Milou. op 24/01/2006 om 13:05:39
Citaat van: Cyber_Junk op 24/01/2006 om 13:01:21
vrouwen zijn juist de moeilijkste wezens....pfff als je alleen al naar een feestje gaat..een maand van tevoren denkt ze al na over welke jurk ze moet aandoen en welke sieraden daarbij, ze valt je daarmee ook lastig...zie je een man dat ooit doen?

Ja, een man maakt zich een maand vantevoren druk over de vraag: welke versiertruc zal ik dit keer hanteren? Waar zal ik haar nemen?
in de auto? en die losse haartjes straks op de achterbank?  In het keukentje? of toch een comfortabele plek, maar dan moet ik minimaal een maand van tevoren een hotelletje boeken.
Ik moet dan wel bereikbaar zijn, dus een nieuw mobieltje aanschaffen met een nieuw nmr moet ik alvast binnen handbereik hebben.

Hoezo moeilijk?

hahahah...ik denk eerlijk gezegd dat een vrouw zo denkt...die leven meer van dag tot dag terwijl vrouwen echte planners zijn

inderdaad wij zijn geen planners, zo gingen we laatst met een groep naar parijs, en wie deden de planning jaja de vrouwen..wij hobbelden maar achter ze aan

klopt idd...vrouwen werken ook met reisgidsen en platgronden terwijl mannen zoiets hebben van : ''ach we komen er wel....

ik denk dat vrouwen zoiezo veel gecompliceerder inelkaar zitten dan mannen..



nope wij denken wij hebben een navigatiesysteem met alle restaurants en pinautomaten..waarom nog een plattegrond..tja vrouwen en techniek is weer een ander verhaal! ;D

het grappige is ook dat vrouwen en mannen meestal ruzie krijgen in de auto...zoals mijn ouders...mn pa heeft et soms echt niet meer meskien

maarja vrouwen kunnen ook onwijs zeiken en zeuren

onwetend

Citaat van: Milou. op 24/01/2006 om 13:56:09

Jij moet je je even inhouden wat mij betreft, wil je?

Citeer
ik wil nix ik reageer  waar  en wanneer ik dat  wil en tegen wie dan ook,staat het je  niet aan dan moet je  klagen bij de  klaagmuur!! :D :D
Citeer

Uit jouw reacties blijkt echt dat ik met een klein mannetjes te maken heb, die nog weinig levenservaring heeft.
Blijf vooral zo reageren dan zal je me ongetwijfeld blijven amuseren..
Liefje van me...
ja ik ben echt een heeel klein pikkie die op zoek is naar een btje aand8,maar weet niet hoe die  het moet krijgen...zielig he ben ik... :D :D

athsaynou

Ik zei toch dat deze topic generaliserend was...mannen dit vrouwen zo... ::)

athsaynou

Citaat van: Daindown op 23/01/2006 om 17:12:29
[
Citeer

Juist maar je moet nagaan of het wederzijds is?
Citeer

ja, normaal gezien moet het wederzijds zo zijn.ik weet dat het wederzijds zo is, maar het is veel te ingewikkeld om uit te leggen. laten we zeggen dat de vrouw een moeilijk wezen is


Oke Daindown,

Dus die vrouw maakt het je moeilijk en laat niet veel zien, maar je weet wel dat het wederzijds is. Probeer erachter te komen wat ze leuk vind etc..Je moet er niet te veel opletten dat ze jouw niet veel geeft, of niet veel laat zien, misschien is haar karakter zo..Je moet er gewoon van genieten en dan komt het vanzelf zo en komt ze wel los. Je moet nooit denken ik doe te veel moeite!

mara

#81
Citaat van: Milou. op 24/01/2006 om 13:05:39
Citaat van: Cyber_Junk op 24/01/2006 om 13:01:21
vrouwen zijn juist de moeilijkste wezens....pfff als je alleen al naar een feestje gaat..een maand van tevoren denkt ze al na over welke jurk ze moet aandoen en welke sieraden daarbij, ze valt je daarmee ook lastig...zie je een man dat ooit doen?

minimaal een maand van tevoren een hotelletje boeken.

die kun je altijd boeken hoor, je hoeft geen termijn in acht te nemen... ;D

amazing amazigh

#82
Citaat van: Milou. op 24/01/2006 om 13:05:39
Citaat van: Cyber_Junk op 24/01/2006 om 13:01:21
vrouwen zijn juist de moeilijkste wezens....pfff als je alleen al naar een feestje gaat..een maand van tevoren denkt ze al na over welke jurk ze moet aandoen en welke sieraden daarbij, ze valt je daarmee ook lastig...zie je een man dat ooit doen?

Ja, een man maakt zich een maand vantevoren druk over de vraag: welke versiertruc zal ik dit keer hanteren? Waar zal ik haar nemen?
in de auto? en die losse haartjes straks op de achterbank?  In het keukentje? of toch een comfortabele plek, maar dan moet ik minimaal een maand van tevoren een hotelletje boeken.
Ik moet dan wel bereikbaar zijn, dus een nieuw mobieltje aanschaffen met een nieuw nmr moet ik alvast binnen handbereik hebben.

Hoezo moeilijk?

hey, milou

als ge echt denkt dat een man zo denkt dan vind ik het zielig hoor 'waar zal ik haar nemen?' je weet van verre hoe een man in elkaar zit, er lopen veel rond met goede bedoeling bijvoorbeeld om met iemand te gaan trouwen. 'in de auto' volgens mij kijk je teveel tiener-series, meid. ik heb het over jongens met goede bedoelingen niet over players, want die moet ik ook niet. als je wilt grappen zoek dan een eigen topic, deze is serieus bedoeld
nog iets om over na te denken (als je moslim bent tenminste, milou)


amazing amazigh

Citaat van: m'Izran op 24/01/2006 om 14:48:36
Citaat van: Daindown op 23/01/2006 om 17:12:29
[
Citeer

Juist maar je moet nagaan of het wederzijds is?
Citeer

ja, normaal gezien moet het wederzijds zo zijn.ik weet dat het wederzijds zo is, maar het is veel te ingewikkeld om uit te leggen. laten we zeggen dat de vrouw een moeilijk wezen is


Oke Daindown,

Dus die vrouw maakt het je moeilijk en laat niet veel zien, maar je weet wel dat het wederzijds is. Probeer erachter te komen wat ze leuk vind etc..Je moet er niet te veel opletten dat ze jouw niet veel geeft, of niet veel laat zien, misschien is haar karakter zo..Je moet er gewoon van genieten en dan komt het vanzelf zo en komt ze wel los. Je moet nooit denken ik doe te veel moeite!

bedankt voor je raad, ik zal het toepassen ;)

mouslati

Citaat van: Daindown link=topic=8408.msg180439#msg180439 -een vrouw heeft 99 duivels, een man één.

quote]

O God gaan we weer op die toer :(

amazing amazigh


Citeer

O God gaan we weer op die toer :(
Citeer

welke toer?

rif-boe3iash

Citaat van: Daindown op 24/01/2006 om 23:33:29

Citeer

O God gaan we weer op die toer :(
Citeer

welke toer?

Die toer ;D waar gij het over heeft!

Milou

hey, milou

als ge echt denkt dat een man zo denkt dan vind ik het zielig hoor 'waar zal ik haar nemen?' je weet van verre hoe een man in elkaar zit, er lopen veel rond met goede bedoeling bijvoorbeeld om met iemand te gaan trouwen. 'in de auto' volgens mij kijk je teveel tiener-series, meid. ik heb het over jongens met goede bedoelingen niet over players, want die moet ik ook niet. als je wilt grappen zoek dan een eigen topic, deze is serieus bedoeld
nog iets om over na te denken (als je moslim bent tenminste, milou)


Citeer

Je stelt een onnozele vraag, die ik hier breed voor je uitmeet, en dan vraag je je af of ik moslimse ben?
Tfoe, wat een beperkt snapvermogen!!.


amazing amazigh

Citaat van: het vrouwtje op 25/01/2006 om 11:01:39
hey, milou

als ge echt denkt dat een man zo denkt dan vind ik het zielig hoor 'waar zal ik haar nemen?' je weet van verre hoe een man in elkaar zit, er lopen veel rond met goede bedoeling bijvoorbeeld om met iemand te gaan trouwen. 'in de auto' volgens mij kijk je teveel tiener-series, meid. ik heb het over jongens met goede bedoelingen niet over players, want die moet ik ook niet. als je wilt grappen zoek dan een eigen topic, deze is serieus bedoeld
nog iets om over na te denken (als je moslim bent tenminste, milou)


Citeer

Je stelt een onnozele vraag, die ik hier breed voor je uitmeet, en dan vraag je je af of ik moslimse ben?
Tfoe, wat een beperkt snapvermogen!!.



gij zult nooit een gast snappen, ik heb één tip voor u: ga slapen

amazing amazigh

Citaat van: rif-boe3iash19 op 24/01/2006 om 23:34:09
Citaat van: Daindown op 24/01/2006 om 23:33:29

Citeer

O God gaan we weer op die toer :(
Citeer

welke toer?

Die toer ;D waar gij het over heeft!

aah die toer! ja die vind ik amusant zeker de dicussies met milou.echt entertainment voor mij