Alleen voor de vrouwelijke leden

Gestart door Milou, 18/01/2006 om 12:25:45

MBTiza


MBTiza

Citaat van: Zouzinha op 19/01/2006 om 13:13:40
Relatie getrouwde mannen>>>>>>>>>>>yis, dekhengst, paard?

misschien wil ze wel een relatie met een dekhengst...?!? net als die Marokkaan uit Utrecht, die met die pony?

Memma

Citaat van: CyberImaam op 19/01/2006 om 13:19:37
Citaat van: Zouzinha op 19/01/2006 om 13:13:40
Relatie getrouwde mannen>>>>>>>>>>>yis, dekhengst, paard?

misschien wil ze wel een relatie met een dekhengst...?!? net als die Marokkaan uit Utrecht, die met die pony?

Die indruk had ik nou ook....

Milou

#33
Citaat van: Zouzinha op 19/01/2006 om 13:22:08
Citaat van: CyberImaam op 19/01/2006 om 13:19:37
Citaat van: Zouzinha op 19/01/2006 om 13:13:40
Relatie getrouwde mannen>>>>>>>>>>>yis, dekhengst, paard?

misschien wil ze wel een relatie met een dekhengst...?!? net als die Marokkaan uit Utrecht, die met die pony?

Die indruk had ik nou ook....

Helemaal fout gedacht, jullie beide!!


Dobry Den

Citaat van: Milou. op 18/01/2006 om 12:25:45
Is het heel fout om met een getrouwde ariffie een relatie te hebben?
Onder relatie bedoel ik te zeggen: contact behouden, intimiteit, vriendschappelijk maar ook minnaars van mekaar.

Ja, hartstikke fout!
Je gaat een man toch niet delen met een ander? Bovendien verplaats je eens in zijn andere vrouw, die nu bedrogen wordt. Het is weliswaar de man die vreemd gaat, maar als minares heb jij hier ook een aandeel in en ben jij dus ook medeverantwoordelijk.

rif-boe3iash


Moraina

#36
Citaat van: ! op 21/01/2006 om 00:34:16
Citaat van: Milou. op 18/01/2006 om 12:25:45
Is het heel fout om met een getrouwde ariffie een relatie te hebben?
Onder relatie bedoel ik te zeggen: contact behouden, intimiteit, vriendschappelijk maar ook minnaars van mekaar.

Ja, hartstikke fout!
Je gaat een man toch niet delen met een ander? Bovendien verplaats je eens in zijn andere vrouw, die nu bedrogen wordt. Het is weliswaar de man die vreemd gaat, maar als minares heb jij hier ook een aandeel in en ben jij dus ook medeverantwoordelijk.

Ja, precies. En al helemaal als je ook daadwerkelijk weet dat diegene getrouwd is.

Damn smerig, vind ik vrouwen die relaties aangaan met een getrouwde mannen, laat staan 'fout'. Zulke vrouwen zouden eens in een later huwelijk zelf bedrogen moeten worden op die manier. Ik zou het in ieder geval niet doen.

Gatverdamme.

Dobry Den

Het gedrag vind ik verwerpelijk, maar ik zal zo'n vrouw niet als smerig of vies bestempelen.

Moraina

Ja, ik overdrijf het inderdaad.

Vrouwen (en mannen) die bewust relaties aangaan met getrouwde mensen scoren ver onder de maat wat betreft (zelf)respect. Ik walg er zo van, dat probeerde ik te zeggen. Vandaar die (onbewuste) overdrijving.

Milou

Citaat van: Moraina op 22/01/2006 om 22:57:04
Ja, ik overdrijf het inderdaad.

Vrouwen (en mannen) die bewust relaties aangaan met getrouwde mensen scoren ver onder de maat wat betreft (zelf)respect. Ik walg er zo van, dat probeerde ik te zeggen. Vandaar die (onbewuste) overdrijving.

Tuurlijk doe je dat niet bewust.
Zij geven in eerste instantie niet aan dat ze gebonden zijn.Naarmate je vragen gaat stellen, over bijvoorbeeld de bereikbaarheid in de verlate uurtjes, dan komt de aap  uit de mouw.

Ach, elk nadeel heeft zo z'n voordeel...

mara

Citaat van: Milou. op 23/01/2006 om 10:54:28
Citaat van: Moraina op 22/01/2006 om 22:57:04
Ja, ik overdrijf het inderdaad.

Vrouwen (en mannen) die bewust relaties aangaan met getrouwde mensen scoren ver onder de maat wat betreft (zelf)respect. Ik walg er zo van, dat probeerde ik te zeggen. Vandaar die (onbewuste) overdrijving.

Tuurlijk doe je dat niet bewust.
Zij geven in eerste instantie niet aan dat ze gebonden zijn.Naarmate je vragen gaat stellen, over bijvoorbeeld de bereikbaarheid in de verlate uurtjes, dan komt de aap  uit de mouw.

Ach, elk nadeel heeft zo z'n voordeel...

spreek jij uit ervaring ofzo? ik vind het vies om met een getrouwde iets te beginnen!

Milou

Citaat van: mara op 23/01/2006 om 11:17:00
Citaat van: Milou. op 23/01/2006 om 10:54:28
Citaat van: Moraina op 22/01/2006 om 22:57:04
Ja, ik overdrijf het inderdaad.

Vrouwen (en mannen) die bewust relaties aangaan met getrouwde mensen scoren ver onder de maat wat betreft (zelf)respect. Ik walg er zo van, dat probeerde ik te zeggen. Vandaar die (onbewuste) overdrijving.

Tuurlijk doe je dat niet bewust.
Zij geven in eerste instantie niet aan dat ze gebonden zijn.Naarmate je vragen gaat stellen, over bijvoorbeeld de bereikbaarheid in de verlate uurtjes, dan komt de aap  uit de mouw.

Ach, elk nadeel heeft zo z'n voordeel...

spreek jij uit ervaring ofzo? ik vind het vies om met een getrouwde iets te beginnen!

Ik spreek wel uit ervaring.

Zelf ben ik er niet vies van, maar ik ben ook niet op zoek naar gebonden mannen!,
je komt ze tegen zoals ik eerder heb aangegeven...

athsaynou

Citaat van: Milou. op 23/01/2006 om 11:38:44

Ik spreek wel uit ervaring.

Zelf ben ik er niet vies van, maar ik ben ook niet op zoek naar gebonden mannen!,
je komt ze tegen zoals ik eerder heb aangegeven...

maar je wilt ze wel?

Milou

Citaat van: m'Izran op 23/01/2006 om 11:39:23
Citaat van: Milou. op 23/01/2006 om 11:38:44

Ik spreek wel uit ervaring.

Zelf ben ik er niet vies van, maar ik ben ook niet op zoek naar gebonden mannen!,
je komt ze tegen zoals ik eerder heb aangegeven...

maar je wilt ze wel?

Ohhhhhh ja, ik zoek ze zelfs op mijn bezemsteel op.

athsaynou

Citaat van: Milou. op 23/01/2006 om 11:48:27
Citaat van: m'Izran op 23/01/2006 om 11:39:23
Citaat van: Milou. op 23/01/2006 om 11:38:44

Ik spreek wel uit ervaring.

Zelf ben ik er niet vies van, maar ik ben ook niet op zoek naar gebonden mannen!,
je komt ze tegen zoals ik eerder heb aangegeven...

maar je wilt ze wel?

Ohhhhhh ja, ik zoek ze zelfs op mijn bezemsteel op.


Je moet toch is nuchter blijven als je op zoek gaat!