Weinig borstkanker bij Marokkaanse vrouwen

Gestart door ameziane, 16/01/2006 om 14:41:44

MBTiza

Citaat van: L_L op 16/01/2006 om 15:41:04

Citeer

baren zal je N!

helpt het baren van 3 kids ook tegen borstkanker??..want meer komen er niet hoor..

nee minstens 6...fatima, fatiha, rachid, hassan, ali, mohamed zal je moeten baren!

Dora

van die namen krijg ik spontaan uitslag...

MBTiza

Citaat van: L_L op 16/01/2006 om 15:44:47
van die namen krijg ik spontaan uitslag...

trrr hoe wil jij je koters dan noemen?

Dora

Citaat van: MB_T op 16/01/2006 om 15:45:22
Citaat van: L_L op 16/01/2006 om 15:44:47
van die namen krijg ik spontaan uitslag...

trrr hoe wil jij je koters dan noemen?

weet niet wat voor geluid de tajin maakt als ik boven aan de trap sta..zie dan dus wel..

MBTiza

Citaat van: L_L op 16/01/2006 om 15:47:36
Citaat van: MB_T op 16/01/2006 om 15:45:22
Citaat van: L_L op 16/01/2006 om 15:44:47
van die namen krijg ik spontaan uitslag...

trrr hoe wil jij je koters dan noemen?

weet niet wat voor geluid de tajin maakt als ik boven aan de trap sta..zie dan dus wel..

zo echt zo'n spreekwoord die jezelf hebt verzonnen, een vriend van mij had pas een mooie de 'weg is geen aardappel' en hiermee bedoelde hij dat de weg naar marokko geen koekje is..

Dora

Citaat van: MB_T op 16/01/2006 om 15:50:06
Citaat van: L_L op 16/01/2006 om 15:47:36
Citaat van: MB_T op 16/01/2006 om 15:45:22
Citaat van: L_L op 16/01/2006 om 15:44:47
van die namen krijg ik spontaan uitslag...

trrr hoe wil jij je koters dan noemen?

weet niet wat voor geluid de tajin maakt als ik boven aan de trap sta..zie dan dus wel..

zo echt zo'n spreekwoord die jezelf hebt verzonnen, een vriend van mij had pas een mooie de 'weg is geen aardappel' en hiermee bedoelde hij dat de weg naar marokko geen koekje is..

hallo najib heeft m van mij gejat JA...pff amateur met z'n chineze pan..

MBTiza


Milou

Citaat van: L_L op 16/01/2006 om 15:38:56
nee even serieus..hoe komt dat nou dat maroc vrouwen minder kans hebben op borstkanker??...geloof echt niet dat het met baren te maken heeft..baren wij dan werkelijk zoveel kids??...ook nog in deze tijd??...d8 dat de hoeveelheid kids juist flink is afgenomen laatste jaren...

Het is een feit dat de vrouwen van de 1e generatie ( die  hebben veel kids op de wereld gezet) dat deze vrouwen minder kans hebben op borstkanker.
Omdat zij geen gebruik maken van de pil, hormonen toedienen is niet goed).
+ borstvoeding en de menstruatiecyclus tijdens zwangerschap, blijft stabiel.

Lâle

Door je menstruatie komen er veel oestrogenen vrij. Oestrogenen stimuleren de groei van borsttumoren. Als je dus vroeg ongesteld wordt, laat of weinig kinderen krijgt, geen borstvoeding geeft of laat in de overgang komt sta je in je leven veel meer bloot aan oestrogeen. En dus heb je dan meer kans op borstkanker. Wat er dus wel eens gebeurd bij vrouwen van wie vrijwel zeker is dat ze borstkanker zullen krijgen is preventief de eierstokken weghalen. Niet echt prettig dus.
De anticonceptie pil nemen werkt ook negatief, want ook al slik je door en menstrueer je niet, de oestrogeenspiegel wordt wel verhoogd.

Dora


MBTiza


Lâle

Citaat van: L_L op 16/01/2006 om 16:03:39
oww..

wie wil er borstvoeding ;D...

Heb toch nog iets opgestoken op school :P

Memma

Citaat van: MB_T op 16/01/2006 om 15:00:23
Citaat van: tamezjant op 16/01/2006 om 14:56:19



Diabetes patienten eten  ze ongezond ???

ze kijken ook te veel tv enzeau

Die 4 eetlepels suiker in een theepot vol met na3na3 en dat dan dagelijks 3 keer, lijkt mij genoeg om suikerziekte te krijgen. En te veel Al Jazeera zal dan ook wel het éen en ander met zich mee brengen. :D

tamazight is back

Citaat van: ameziane op 16/01/2006 om 14:41:44
Minder kans op borstkanker bij Turkse en Marokkaanse vrouwen

Turkse en Marokkaanse migrantenvrouwen van de eerste generatie hebben minder kans op borstkanker dan Nederlandse vrouwen. Dat blijkt uit onderzoek waarop het hoofd kankerregistratie van het Integraal Kankercentrum Amsterdam (IKA), de arts O. Visser, woensdag promoveert
http://www.gezonderworden.nl/2006/01/minder-kans-op-borstkanker-bij-turkse.html

hahahahaahaha eten marokaanse vrouwen en turkse vrouwengezonder.

Izouran

Even serieus ik heb ergens gelezen dat Afrikaanse en Aziatische vrouwen met cup C/D meer kans hebben op borstkanker dan vrouwen met cup C/D uit de EU landen.