Hoofdmenu

taza

Gestart door tamazight is back, 04/01/2006 om 17:57:32

Milou

Citaat van: E3ber_Tastite op 05/01/2006 om 14:33:00
Citaat van: Milouda-Tawayietch op 05/01/2006 om 14:27:15
Citaat van: E3ber_Tastite op 05/01/2006 om 14:15:37
Citaat van: L_L op 05/01/2006 om 12:56:55
je bedoelt le3rajec??tog??

wat een pokke stad trouwens, afgelopen zomer ff geweest was echt dood..

la3rajec is een aparte stad joh, taza is in de nacht wel mooi, overal is het druk, jah je moet gewoon de plaatsen kennen, waar het leuk is. maar geef mij maar liever Tastite.

Tastite, waar de mobieltjes massaal aan de  bomen worden gehangen voor enig bereik........
Tsja, tis waar je voorkeur naar uit gaat!

Dus jouw voorkeur gaat alleen uit, waar de mobieltjes niet aan de boom hangen? In Tastite heb je overal bereik a tawayeghtc, het is een hele mooie groene waterrijke dorpje, afgelopen zomer toen ik daar was, werd er gezegd door de mensen dat het dorpje in de top 5 van de beste dorpen van Marokko zit, en wellicht het beste dorp van Arif, vanwege haar gunstige ligging, geasfalteerde weg, genoeg water, eigen souq die elke donderdag  bomvol is etc.........

Dus ja, ik heb liever Tastite.

Hebben jullie ook een souk nhar n rethnayn? Behalve souk en raghmies?

Ach, wij liggen ook goed daaro in Biya.




MBTiza

wij hebben alle dagen joepiejee, je kan bij ons elke dag shoppen!

Milou

Citaat van: MB_T op 05/01/2006 om 14:45:39
wij hebben alle dagen joepiejee, je kan bij ons elke dag shoppen!

Wie is wij?

MBTiza

aith wayagher duuuuuuuuuh.

Milou

Citaat van: MB_T op 05/01/2006 om 14:59:46
aith wayagher duuuuuuuuuh.

Nou zeg, dat is niet zo vanzelfsprekend.

MBTiza

als ik zeg wij, en ik heb je gisteren al verteld wat ik ben dan nog denken wie zijn wij ???

Hier in Den Haag hebben we ook 4 marktdagen, souk n rethnayn, souk n rabagh, souk n jjemgha, souk n sebth!

Milou

Citaat van: MB_T op 05/01/2006 om 15:15:23
als ik zeg wij, en ik heb je gisteren al verteld wat ik ben dan nog denken wie zijn wij ???

Hier in Den Haag hebben we ook 4 marktdagen, souk n rethnayn, souk n rabagh, souk n jjemgha, souk n sebth!

Sorry hooor dat ik dat vergeten ben, maar er lopen hier meerdere aitwajgher rond.

MBTiza

Citaat van: E3ber_Tastite op 05/01/2006 om 14:33:00
Citaat van: Milouda-Tawayietch op 05/01/2006 om 14:27:15
Citaat van: E3ber_Tastite op 05/01/2006 om 14:15:37
Citaat van: L_L op 05/01/2006 om 12:56:55
je bedoelt le3rajec??tog??

wat een pokke stad trouwens, afgelopen zomer ff geweest was echt dood..

la3rajec is een aparte stad joh, taza is in de nacht wel mooi, overal is het druk, jah je moet gewoon de plaatsen kennen, waar het leuk is. maar geef mij maar liever Tastite.

Tastite, waar de mobieltjes massaal aan de  bomen worden gehangen voor enig bereik........
Tsja, tis waar je voorkeur naar uit gaat!

Dus jouw voorkeur gaat alleen uit, waar de mobieltjes niet aan de boom hangen? In Tastite heb je overal bereik a tawayeghtc, het is een hele mooie groene waterrijke dorpje, afgelopen zomer toen ik daar was, werd er gezegd door de mensen dat het dorpje in de top 5 van de beste dorpen van Marokko zit, en wellicht het beste dorp van Arif, vanwege haar gunstige ligging, geasfalteerde weg, genoeg water, eigen souq die elke donderdag  bomvol is etc.........

Dus ja, ik heb liever Tastite.

ja tastite, geef mij maar Al-Hoceima met haar Tara Youssef  hmmmm

Taza sucks, is bloedheet is Fes Junior..

Stille_wateren

Geef mij maar lekker de landschap van Tizi Ouasli heerlijk is het daar voor mij geen Alhoceima is te druk en respect naar vrouwen toe is daar ver te zoeken al genieten sommige dames daar wel van ...

Dora

Citaat van: E3ber_Tastite op 05/01/2006 om 14:15:37
Citaat van: L_L op 05/01/2006 om 12:56:55
je bedoelt le3rajec??tog??

wat een pokke stad trouwens, afgelopen zomer ff geweest was echt dood..

la3rajec is een aparte stad joh, taza is in de nacht wel mooi, overal is het druk, jah je moet gewoon de plaatsen kennen, waar het leuk is. maar geef mij maar liever Tastite.
oww..ja omdat je "Aharasj " zei vandaar d8 ik dat je la3rajec bedoelde..maar goed

wij waren daar niet in de nacht..gingen alleen olie halen qa je weet swayt n handel daaro..
tastite ben ik helaas nog niet geweest..maar zodra ik die richting weer op ga kom ik ff langs..

rif-boe3iash

Citaat van: MB_T op 05/01/2006 om 15:15:23
als ik zeg wij, en ik heb je gisteren al verteld wat ik ben dan nog denken wie zijn wij ???

Hier in Den Haag hebben we ook 4 marktdagen, souk n rethnayn, souk n rabagh, souk n jjemgha, souk n sebth!

ki7 ki7 ki7 Ik woon in souk n rethnayn...

rif-boe3iash

Citaat van: Milouda-Tawayietch op 05/01/2006 om 15:19:35
Citaat van: MB_T op 05/01/2006 om 15:15:23
als ik zeg wij, en ik heb je gisteren al verteld wat ik ben dan nog denken wie zijn wij ???

Hier in Den Haag hebben we ook 4 marktdagen, souk n rethnayn, souk n rabagh, souk n jjemgha, souk n sebth!

Sorry hooor dat ik dat vergeten ben, maar er lopen hier meerdere aitwajgher rond.

ieniet 3awes!

tamazight is back


tamazight is back


rif-boe3iash

Prachtig! Die gedichten