Hoofdmenu

taza

Gestart door tamazight is back, 04/01/2006 om 17:57:32


onwetend

ja en taza vertel  er wat bij of wat bedoel je hier verder mee,kbedoel wat voor reactie's verw8 je nu ????????


onwetend


Parakaló


tamazight is back

Citaat van: onwetend op 04/01/2006 om 18:02:05
ja en taza vertel  er wat bij of wat bedoel je hier verder mee,kbedoel wat voor reactie's verw8 je nu ????????


Moet ik aan die klote kop zonder hersens vertellen wat je hier moet zeggen. dat bepaal je maar lekker zelf.

taghalaitenbatabuz

prachtig! ik ken taza alleen 's zomers als alles dor en droog is.

onwetend

Citaat van: queen of tamazgha op 04/01/2006 om 18:47:32
Citaat van: onwetend op 04/01/2006 om 18:02:05
ja en taza vertel  er wat bij of wat bedoel je hier verder mee,kbedoel wat voor reactie's verw8 je nu ????????


Moet ik aan die klote kop zonder hersens vertellen wat je hier moet zeggen. dat bepaal je maar lekker zelf.
zo wat interessant zeg een topic zonder onderwerp of boodschap,en dan noem je mij hersenloosz

Stille_wateren

mooi landschap!

E3ber_Tastite

Citaat van: schªªp op 04/01/2006 om 18:07:40
Citaat van: queen of tamazgha op 04/01/2006 om 17:57:32




mooie foto

Ik kan mn huis van hier zien, deze foto is genomen van de oude stadsdeel Aharasj

Dora

je bedoelt le3rajec??tog??

wat een pokke stad trouwens, afgelopen zomer ff geweest was echt dood..

Milou

Citaat van: L_L op 05/01/2006 om 12:56:55
je bedoelt le3rajec??tog??

wat een pokke stad trouwens, afgelopen zomer ff geweest was echt dood..

Pokke stad? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Taza ken ik niet, ik kom nergens behalve in Al hoceima en Tanger en alle steden ken ik niet...have never been there.

E3ber_Tastite

Citaat van: L_L op 05/01/2006 om 12:56:55
je bedoelt le3rajec??tog??

wat een pokke stad trouwens, afgelopen zomer ff geweest was echt dood..

la3rajec is een aparte stad joh, taza is in de nacht wel mooi, overal is het druk, jah je moet gewoon de plaatsen kennen, waar het leuk is. maar geef mij maar liever Tastite.

Milou

Citaat van: E3ber_Tastite op 05/01/2006 om 14:15:37
Citaat van: L_L op 05/01/2006 om 12:56:55
je bedoelt le3rajec??tog??

wat een pokke stad trouwens, afgelopen zomer ff geweest was echt dood..

la3rajec is een aparte stad joh, taza is in de nacht wel mooi, overal is het druk, jah je moet gewoon de plaatsen kennen, waar het leuk is. maar geef mij maar liever Tastite.

Tastite, waar de mobieltjes massaal aan de  bomen worden gehangen voor enig bereik........
Tsja, tis waar je voorkeur naar uit gaat!

E3ber_Tastite

Citaat van: Milouda-Tawayietch op 05/01/2006 om 14:27:15
Citaat van: E3ber_Tastite op 05/01/2006 om 14:15:37
Citaat van: L_L op 05/01/2006 om 12:56:55
je bedoelt le3rajec??tog??

wat een pokke stad trouwens, afgelopen zomer ff geweest was echt dood..

la3rajec is een aparte stad joh, taza is in de nacht wel mooi, overal is het druk, jah je moet gewoon de plaatsen kennen, waar het leuk is. maar geef mij maar liever Tastite.

Tastite, waar de mobieltjes massaal aan de  bomen worden gehangen voor enig bereik........
Tsja, tis waar je voorkeur naar uit gaat!

Dus jouw voorkeur gaat alleen uit, waar de mobieltjes niet aan de boom hangen? In Tastite heb je overal bereik a tawayeghtc, het is een hele mooie groene waterrijke dorpje, afgelopen zomer toen ik daar was, werd er gezegd door de mensen dat het dorpje in de top 5 van de beste dorpen van Marokko zit, en wellicht het beste dorp van Arif, vanwege haar gunstige ligging, geasfalteerde weg, genoeg water, eigen souq die elke donderdag  bomvol is etc.........

Dus ja, ik heb liever Tastite.