Hoofdmenu

Amazigh man=dominant!

Gestart door Milou, 03/01/2006 om 12:32:51

Inuit

Citaat van: Milouda-Tawayietch op 04/01/2006 om 16:10:04
Homo's zijn anders wel verzorgde, vaak mooie mannen, lief en zeker dus niet dominant.
Hmm.. een betere gesprekspartner kan ik niet treffen, dus thnx voor dit goed bedoeld advies.
dan kun je net zo goed een vrouw zoeken (als vrouw zijnde), want deze voldoen ook aan al deze criteria en het siert ze ook nog om zich zo te gedragen.

a z r o u

heey aknouch,

hahhahaha, je denkt toch niet dat ik erop in ga,en ga zitten roepen dat ik je sloop enzo.
Nee joh in dat opzicht zitten wij echt niet op hetzelfe niveau(in weinig dingen trouwens).
Schelden en naar vechten grijpen enzo,dat is het laatste redmiddel,die energie gebruik ik liever nuttiger.Er zijn betere dingen dan energie daarin te steken,wat dacht je van nadenken(heey komt niet bekend voor bij jou he).Ik bewaar mijn energie voor de leeuwen , jij bent immers maar een lief poesje he;) .

azrou

athsaynou

#62
...

Al Zenati

Azul Aythma dhsoythma

Ik denk dat dominantie het verkeerde woord is,

de meeste Europese meisjes, zijn vrij opgevoed, ze hebben gestudeerd, en de man kan daar gewoon niet mee omgaan,

Ik persoonlijk moet een gehoorzame vrouw hebben, ik zou gewoonweg niet kunnen trouwen met een meisje dat vrijheid gewend is,


En uiteindelijk soort zoekt soort




Milou

Citaat van: Al Zenati op 04/01/2006 om 23:22:07
Azul Aythma dhsoythma

Ik denk dat dominantie het verkeerde woord is,

de meeste Europese meisjes, zijn vrij opgevoed, ze hebben gestudeerd, en de man kan daar gewoon niet mee omgaan,

Ik persoonlijk moet een gehoorzame vrouw hebben, ik zou gewoonweg niet kunnen trouwen met een meisje dat vrijheid gewend is,


En uiteindelijk soort zoekt soort





Een gehoorzaam meisje?
Dus diegene dient naar je te luisteren en hetgeen uit te voeren wat jij oplegt, ongeacht wat voor onzin je uitkraamt?
Figuren zoals jij, (ik weet niet of je daadwerkelijk zo denkt) moeten juist geen vrouw treffen die geen weerwoord durft te geven want dan vrees ik voor enorme onderdrukking, onder de sluier van de liefde.

Mijn broek zakt en mijn klompje breekt van deze gedachtegang.



MBTiza

Citaat van: Al Zenati op 04/01/2006 om 23:22:07
Azul Aythma dhsoythma

Ik denk dat dominantie het verkeerde woord is,

de meeste Europese meisjes, zijn vrij opgevoed, ze hebben gestudeerd, en de man kan daar gewoon niet mee omgaan,

Ik persoonlijk moet een gehoorzame vrouw hebben, ik zou gewoonweg niet kunnen trouwen met een meisje dat vrijheid gewend is,


En uiteindelijk soort zoekt soort





sommige mannen kunnen daar niet mee omgaan, een ieder zijn keus...

Milou

Citaat van: MB_T op 05/01/2006 om 10:02:15
Citaat van: Al Zenati op 04/01/2006 om 23:22:07
Azul Aythma dhsoythma

Ik denk dat dominantie het verkeerde woord is,

de meeste Europese meisjes, zijn vrij opgevoed, ze hebben gestudeerd, en de man kan daar gewoon niet mee omgaan,

Ik persoonlijk moet een gehoorzame vrouw hebben, ik zou gewoonweg niet kunnen trouwen met een meisje dat vrijheid gewend is,


En uiteindelijk soort zoekt soort





sommige mannen kunnen daar niet mee omgaan, een ieder zijn keus...

slap excuus!

Masja

héérlijk een dominante vent, lekker tegenkracht voor mijn eigen dominante karakter, is een uitdaging toch     spannend

mouslati

Citaat van: Milouda-Tawayietch op 03/01/2006 om 12:32:51
Waarom is de Amazigh man zo dominant?

Hebben  jullie ook deze ervaringen met onze Amazigh mannen?
En wie van de meiden kan dit tegenspreken?


Ik heb NIET deze ervaring, en kan dit ook tegenspreken.

Milou

Citaat van: mouslati op 09/01/2006 om 14:46:04
Citaat van: Milouda-Tawayietch op 03/01/2006 om 12:32:51
Waarom is de Amazigh man zo dominant?

Hebben  jullie ook deze ervaringen met onze Amazigh mannen?
En wie van de meiden kan dit tegenspreken?


Ik heb NIET deze ervaring, en kan dit ook tegenspreken.

Das apart, dan ben je zeker een sousie/ of je hebt een partner die Sousie is, want Irrifien zijn echt wel dominant.

Al Zenati

Er is een spreekwoord voor de Aith Wayagher

"als de awaygher zijn vrouw gehoorzaamt, betekent dit het einde van de wereld"

Al Zenati

Citaat van: Milouda-Tawayietch op 05/01/2006 om 09:49:27
Citaat van: Al Zenati op 04/01/2006 om 23:22:07
Azul Aythma dhsoythma

Ik denk dat dominantie het verkeerde woord is,

de meeste Europese meisjes, zijn vrij opgevoed, ze hebben gestudeerd, en de man kan daar gewoon niet mee omgaan,

Ik persoonlijk moet een gehoorzame vrouw hebben, ik zou gewoonweg niet kunnen trouwen met een meisje dat vrijheid gewend is,


En uiteindelijk soort zoekt soort





Een gehoorzaam meisje?
Dus diegene dient naar je te luisteren en hetgeen uit te voeren wat jij oplegt, ongeacht wat voor onzin je uitkraamt?
Figuren zoals jij, (ik weet niet of je daadwerkelijk zo denkt) moeten juist geen vrouw treffen die geen weerwoord durft te geven want dan vrees ik voor enorme onderdrukking, onder de sluier van de liefde.

Mijn broek zakt en mijn klompje breekt van deze gedachtegang.





Och meisje, vrouwen willen een echte man, toch geen saaie mietje zoals die gerabiseerde janetten

rif-boe3iash

Citaat van: Al Zenati op 09/01/2006 om 22:58:49
Er is een spreekwoord voor de Aith Wayagher

"als de awaygher zijn vrouw gehoorzaamt, betekent dit het einde van de wereld"

Allah hiene3r tasiela fasiela ;)

Tifraz

Citaat van: Masja op 06/01/2006 om 17:19:09
héérlijk een dominante vent, lekker tegenkracht voor mijn eigen dominante karakter, is een uitdaging toch     spannend

Zolang het zich in een gezonde sfeer voltrekt is er niets mee aan de hand. Het moet geen persoon (vrouw of bouw) die zich neerbuigend opstelt en geen strijd levert

Dora

Citaat van: Al Zenati op 09/01/2006 om 22:58:49
Er is een spreekwoord voor de Aith Wayagher

"als de awaygher zijn vrouw gehoorzaamt, betekent dit het einde van de wereld"

dus met andere woorden..de wereld is nog lang niet aan zijn einde...