Hoofdmenu

trouwen

Gestart door Carthago81, 06/12/2005 om 02:28:08

thirli

Citaat van: Carthago81 op 11/12/2005 om 01:15:55
assalamoe aliakoem, ik weet echt niet wat die vrouwen zoeken, ben je eerlijk .dan is het weer iets ,of dat of maar ,het enige wat ik als laatste  wil toevoegen aan deze onderwerp,jullie bekijken het maar assalamoe aliakoem,
geef je zo snel op?

Ik zal je 1 ding vertellen, een aantal jaren geleden had ik mischien ook te snel op gegeven en ik zou mijn leven om terug te gaan naar die enne moment om te zeggen wat kan het mij schelen pak je spullen en we vertrekken naar een plek ver weg van deze ellende hier.

Dora

Citaat van: thirli op 13/12/2005 om 10:16:08
Citaat van: miss.F. op 06/12/2005 om 14:36:22
daar is niets onzinnigs aan. Naarmate je ouder bent, heb je als het goed is meer levenservaring en kun je het leven beter aan dan wanneer je als broekie nog om de hoek komt kijken
Weet je wat ze bij ons zeggen, rexthoe yemgha yeqa re3ker(3emas ad yemrac). Dus hij weet nu wel beter ;)

hahaha..hijs eg goed...

MBTiza

#47
Citaat van: Carthago81 op 09/12/2005 om 23:34:51
assalamoe aliakoem,[bismi allah irahman irahim]         mijn naam is mohammad en ben 24 ,op dit moment volg ik een opleiding in de gezondheidszorg,ben pas geleden begonnen met deze opleiding,zelf heb ik 3 broers en 5 zussen, ik ben alhamdoe lilah een  moslim ,zelf ben  ik een rustig type, niet rijk ,maar alhamdoe lilah ,ik kom uit elhoceima,mijn vader komt uit oegzar imziren,mijn moeder komt uit tawagadoe,ik ben in marokko geboren,hier vanaf kleins opgeroeid,over of ik romantisch ben,ik behandel de vrouw incha allah volgens haar islamitische recht, hoe allah  soebhanhoe ta ala  heeft gezegt,hoe onze profeet selalahoealiahiwasalam heeft gezegt,hoe met vrouwen omgaan,ik sport een beetje,fitnesen,dat was het een beetje


Aghzar n Imziren en Dharwa Haddou, twee hele bekende dorpen voor mij, misschien zijn wij wel familie?!?

Carthago81

assalamoe aliakoem allemaal,of wij mischien familie zijn  broeder ,ik weet het niet,ik kom nog steeds familie tegen die ik niet eens ken,

MBTiza

#49
Citaat van: Carthago81 op 13/12/2005 om 23:12:22
assalamoe aliakoem allemaal,of wij mischien familie zijn  broeder ,ik weet het niet,ik kom nog steeds familie tegen die ik niet eens ken,

zelfde geldt voor mij

Milou

Citaat van: Carthago81 op 06/12/2005 om 02:28:08
assalamoe aliakoem allemaal,ik ben een jonge man van 24 ,dus ik dacht het is tijd incha allah om een vrouw te zoeken,op een dag incha allah moet je natuurlijk gaan trouwen,maar telekens woord ik afgewezen door die vrouwen,ik ben gewoon mijzelf natuurlijk gebleven niet van die acteer gedoe,maar telekens is de antwoord nee,ik zelf ben een prakticerende moslim al hamdoe lilah natuurlijk,ik weet het niet waarom ik telekens afgewezen woord,als ik ze dat vraag dan zegen ze daarom,dus ik krijg geen antwoord ,nu heb ik er genoeg van ,die afwijs marathon,nu geef ik aandacht aan mijn opleiding,ik wacht incha allah gewoon af op wat allah soebhanahoe ta ala  mij zal brengen,

Wat vervelend dat je wordt afgewezen. Toch doe je dan iets niet goed?
Wij vrouwen willen graag omgaan met mannen die serieus met je omgaan, en je niet het gevoel geven dat je enkel voor tijdsverdrijf dient.

Misschien moet je je niet meer op trouwen focussen,  want dan komt het zo gemaakt over.
Als je nog een concrete vraag hebt, dan hoor ik deze graag.
OK?