Hoofdmenu

trouwen

Gestart door Carthago81, 06/12/2005 om 02:28:08

MBTiza

Citaat van: Carthago81 op 06/12/2005 om 15:21:59
assalamoe aliakoem,allemaal ,nee joh ik schrok er niet er van ,ik was even met iets anders bezig,wat ik kan zegen ,is incha allah

L_L die regelt het wel hoor!

Ben3men

Citeer

Je maakt een geintje zeker??? Een vrouw zoeken op straat? Zoek verder zou ik zeggen als je een serieus meisje wilt, maar zeker niet op straat. Op straat worden meiden dagelijks aangesproken door mannen die het ene na het andere meisje versieren. Niet dat ik het zo goed weet, maar op straat zul je niet snel je man of vrouw van je dromen tegenkomen, niet als je bewust gaat kijken alsof je winkeld of een meisje aanspreekt na het eenmalig zien van haar (kan op zich wel wanneer het toeval is). Je moet dieper kijken en dat kun je niet doen door kennis te maken met iemand waarbij je alleen kijkt naar wat je ziet.

Nou vertel ons waar je jou vrouw zal ontmoeten? Dat je dat in de moskeen aan Allah vraag en zodra je thuis ben, zie je dat het meisje thuis op je zit te wachten?

Of moet hij naar een discotheek en daar zijn vrouw kiezen?
Je moet niet alleen zeggen: nee, onzin, dat is een grap. Maar kom met een beter idee. Heb je geen beter Idee? geen kritiek uiten.


Dora

#32
Citaat van: Carthago81 op 06/12/2005 om 15:21:59
assalamoe aliakoem,allemaal ,nee joh ik schrok er niet er van ,ik was even met iets anders bezig,wat ik kan zegen ,is incha allah

kan je ook wat meer dan alleen inchallah zeggen??..

want ben bang dat ik haar daar niet echt eeen dienst mee bewijs..
jallah stel je even voor..wie is je vader, wie is je moeder?
wat studeer je en hoe vaak wil je met haar uit eten?
ben je romantisch en waar besteed je je geld aan uit??

na deze vragenlijst heb ik er nog een aantal...pas dan kan ik je doorverwijzen..

sorry je moet echt  de keuring eerst halen..

gegroet..

Dobry Den

L_L, waarom dring je een meid aan Carthago81 op? Heeft die meid of hij er om gevraagd?

Samariaan

Citaat van: L_L op 06/12/2005 om 14:49:25
haha..ja wallah dat meisje is echt heel goed..heel islamitisch, lief, en wil heel snel op hadj inchallah..daar zie ik hem ook wel voor aan...heeft veel islamitische cursussen gehad (enkelen ben ik ook mee geweest)..als je interesse hebt hoor ik het wel...zal haar ook ermee verassen :)

ey als je klaar bent met Carthago81 kun je mij dan ook aan een wijffie helpen?

mouslati

He L_L zeg er voor Samariaan ook even bij dat ze moet kunnen fietsen, hij houd namelijk niet van dikke dijen :)

athsaynou

L_L: als je wat wilt regelen, breng ze in contact met elkaar en de desbetreffende dame kan al die vragen wel stellen. (wat zij belangrijk vind)

Bene3man: Als jij op voorhand al stelt, wel op straat, niet in de moskee etc. laat het op je afkomen. Je weet nooit waar. (zo sluit je kansen uit)

Carthago81

assalamoe aliakoem,[bismi allah irahman irahim]         mijn naam is mohammad en ben 24 ,op dit moment volg ik een opleiding in de gezondheidszorg,ben pas geleden begonnen met deze opleiding,zelf heb ik 3 broers en 5 zussen, ik ben alhamdoe lilah een  moslim ,zelf ben  ik een rustig type, niet rijk ,maar alhamdoe lilah ,ik kom uit elhoceima,mijn vader komt uit oegzar imziren,mijn moeder komt uit tawagadoe,ik ben in marokko geboren,hier vanaf kleins opgeroeid,over of ik romantisch ben,ik behandel de vrouw incha allah volgens haar islamitische recht, hoe allah  soebhanhoe ta ala  heeft gezegt,hoe onze profeet selalahoealiahiwasalam heeft gezegt,hoe met vrouwen omgaan,ik sport een beetje,fitnesen,dat was het een beetje

*****

Misschien ontmoet je op de opleiding wel een aardige meid, die ook weet wat het betekent om in de gezondheidszorg te werken.

Dat je zegt een vrouw te behandelen zoals waarop ze recht heeft, sorry maar dat komt zoals je het formuleert wat kil over. "Ze krijgt waar ze recht op heeft verder niks", dat bedoel je vast niet maar zo klinkt het wel. Ik zou me niet erg geliefd en welkom voelen. Het is vast positiever te verwoorden, dat moet schelen.

Carthago81

 assalamoe aliakoem, ik weet echt niet wat die vrouwen zoeken, ben je eerlijk .dan is het weer iets ,of dat of maar ,het enige wat ik als laatste  wil toevoegen aan deze onderwerp,jullie bekijken het maar assalamoe aliakoem,

Dora

Citaat van: Carthago81 op 09/12/2005 om 23:34:51
assalamoe aliakoem,[bismi allah irahman irahim]         mijn naam is mohammad en ben 24 ,op dit moment volg ik een opleiding in de gezondheidszorg,ben pas geleden begonnen met deze opleiding,zelf heb ik 3 broers en 5 zussen, ik ben alhamdoe lilah een  moslim ,zelf ben  ik een rustig type, niet rijk ,maar alhamdoe lilah ,ik kom uit elhoceima,mijn vader komt uit oegzar imziren,mijn moeder komt uit tawagadoe,ik ben in marokko geboren,hier vanaf kleins opgeroeid,over of ik romantisch ben,ik behandel de vrouw incha allah volgens haar islamitische recht, hoe allah  soebhanhoe ta ala  heeft gezegt,hoe onze profeet selalahoealiahiwasalam heeft gezegt,hoe met vrouwen omgaan,ik sport een beetje,fitnesen,dat was het een beetje

goed zo...

volgens mij is dat wel wat ze wil.....
ff haar op de hoogte brengen en dan krijg je ant van mij...


Dora


Citeer

ey als je klaar bent met Carthago81 kun je mij dan ook aan een wijffie helpen?

jij bent stom...jij krijgt geen "wijffie"...

dussssssssss

Ad Yiri

Citaat van: Ben3men op 06/12/2005 om 17:01:49
Citeer

Je maakt een geintje zeker??? Een vrouw zoeken op straat? Zoek verder zou ik zeggen als je een serieus meisje wilt, maar zeker niet op straat. Op straat worden meiden dagelijks aangesproken door mannen die het ene na het andere meisje versieren. Niet dat ik het zo goed weet, maar op straat zul je niet snel je man of vrouw van je dromen tegenkomen, niet als je bewust gaat kijken alsof je winkeld of een meisje aanspreekt na het eenmalig zien van haar (kan op zich wel wanneer het toeval is). Je moet dieper kijken en dat kun je niet doen door kennis te maken met iemand waarbij je alleen kijkt naar wat je ziet.

Nou vertel ons waar je jou vrouw zal ontmoeten? Dat je dat in de moskeen aan Allah vraag en zodra je thuis ben, zie je dat het meisje thuis op je zit te wachten?

Of moet hij naar een discotheek en daar zijn vrouw kiezen?
Je moet niet alleen zeggen: nee, onzin, dat is een grap. Maar kom met een beter idee. Heb je geen beter Idee? geen kritiek uiten.



Het was niet bedoeld als kritiek. Het klinkt alleen zo negatief "een vrouw zoeken op straat". Je kunt de ware op veel plekken tegekomen buiten de straat. Wat dacht je van school, werk, interesses (curcus, bezoek stichting/organistatie). Je hoeft ook niet per se de ware tegenkomen met de intentie op zoek te zijn. Want wanneer je op zoek bent hoef je niet per se te vinden. De ware tegenkomen is ook mogelijk zonder bewust te zoeken.

thirli

Citaat van: Moraina op 06/12/2005 om 13:20:56
Citeer
Denk in ieder geval goed na over je keuze. Beter op je 30 ste trouwen met de vrouw (of man) van je dromen na veel afwijzingen (wie deze ook maakt) dan al op je 24 ste (of wanneer dan ook) scheiden na een te kort huwelijk door een te snelle beslissing te nemen.
Citeer

Niccan.

Izzi ad itwezwez ar daysen issa, sorry maar hier geloof ik dus niets van, ieder zijn geluk en tegenwoordig is die kans zeer klein(zie precentage's van marokkanen die scheiden)

thirli

Citaat van: miss.F. op 06/12/2005 om 14:36:22
daar is niets onzinnigs aan. Naarmate je ouder bent, heb je als het goed is meer levenservaring en kun je het leven beter aan dan wanneer je als broekie nog om de hoek komt kijken
Weet je wat ze bij ons zeggen, rexthoe yemgha yeqa re3ker(3emas ad yemrac). Dus hij weet nu wel beter ;)