Een vrouw zou dit nooit zeggen:

Gestart door Hadou, 03/12/2005 om 09:56:46

mouslati

Hadou je moet nodig weer aan de vrouw, die ene slechte ervaring heeft je echt helemaal verpest. Ze zijn er echt wel hoor, geloof me ;)

Samariaan

Citaat van: hadou op 04/12/2005 om 01:02:38
Voeg  een zin er bij ;D
Moet wel goed zijn .. :D

"nee we hoeven geen dure Mercedes om sjiekie te doen bij familie en vrienden, een Batavus is ook voldoende, kan ik die dijen ook wat verminderen"

mouslati


mara

laatst was er een vrouw bij jenssen die nr 12 zei :)

Hadou

Citaat van: mouslati op 07/12/2005 om 22:14:27
Hadou je moet nodig weer aan de vrouw, die ene slechte ervaring heeft je echt helemaal verpest. Ze zijn er echt wel hoor, geloof me  ;)
Ik geloof je wel hoor!  ( heb je misschien nog een zusje? :D )



Hadou

#35
Citaat van: Samariaan op 07/12/2005 om 22:21:23
Citaat van: hadou op 04/12/2005 om 01:02:38
Voeg  een zin er bij ;D
Moet wel goed zijn .. :D

"nee we hoeven geen dure Mercedes om sjiekie te doen bij familie en vrienden, een Batavus is ook voldoende, kan ik die dijen ook wat verminderen"
Dank U! Dank U! voor nr 13!! ;D

Hadou

Citaat van: mara op 08/12/2005 om 17:10:34
laatst was er een vrouw bij jenssen die nr 12 zei :)
Bij Jensen komen alleen maar bizarre gasten aan het woord. ;D Lachen hoor ;D

Tamza


mouslati

Citaat van: hadou op 08/12/2005 om 21:42:20
Citaat van: mouslati op 07/12/2005 om 22:14:27
Hadou je moet nodig weer aan de vrouw, die ene slechte ervaring heeft je echt helemaal verpest. Ze zijn er echt wel hoor, geloof me  ;)
Ik geloof je wel hoor!  ( heb je misschien nog een zusje? :D )

Nee helaas, mijn ouders zijn door hun meisjes heen. Maar ik ben er van overtuigd dat als je "HAAR" tegenkomt je al je vooroordelen naast je neerlegt. ;)

mouslati


Hadou

Citaat van: mouslati op 08/12/2005 om 21:49:19
Citaat van: hadou op 08/12/2005 om 21:42:20
Citaat van: mouslati op 07/12/2005 om 22:14:27
Hadou je moet nodig weer aan de vrouw, die ene slechte ervaring heeft je echt helemaal verpest. Ze zijn er echt wel hoor, geloof me  ;)
Ik geloof je wel hoor!  ( heb je misschien nog een zusje? :D )

Nee helaas, mijn ouders zijn door hun meisjes heen. Maar ik ben er van overtuigd dat als je "HAAR" tegenkomt je al je vooroordelen naast je neerlegt. ;)
Klopt mijn top 12 niet?
Zeg jij wel 1 van mijn top 12 zinnen?
En het is gewoon grappig bedoeld. Ik hoef niemand mee te plagen hoor. Ik zou graag ook een Mannen top  12 willen lezen.. Wat zeggen mannen nooit of wat doen mannen nooit..
Kom op laat s wat zien..

mouslati

5,6,7,8 en 11 gebruik ik om heel eerlijk te zijn regelmatig. Nummer 6 is een steeds terugkerend issue omdat mijn ega het heerlijk vind om af te wassen en ik me daar gruwelijk aan erger. Er is niks ergers als een man met een schort voor het aanrecht.

mouslati

Dit zou een man nooit zeggen:

1. hier mijn creditcard leef jij je vandaag maar lekker uit
2. ik zorg wel voor de kinderen ga jij jezelf eens lekker verwennen in een  beautyfarm
3. Bel je moeder eens, we hebben haar al twee dagen niet gezien
4. Neem jij de auto maar, het regent pijpestelen ik ga wel op de fiets
5. idd je hebt gelijk, je hebt altijd gelijk
6. Laat de was maar staan, ik strijk zo wel
7.
8.
9.
10.

Hier moet ik nog even over nadenken hoor:)

Hadou

#43
Fantastisch ! Echt leuk! Neem de tijd hoor..
En ehh ( droom rustig deze nacht) ;D

Hadou

Citaat van: mouslati op 08/12/2005 om 21:58:35
5,6,7,8 en 11 gebruik ik om heel eerlijk te zijn regelmatig. Nummer 6 is een steeds terugkerend issue omdat mijn ega het heerlijk vind om af te wassen en ik me daar gruwelijk aan erger. Er is niks ergers als een man met een schort voor het aanrecht.
Jij bent een ideale vrouw!