[Schilderijen] Prachtig!

Gestart door athsaynou, 25/11/2005 om 15:29:03

Izouran


abrid

Citaat van: Izouran op 27/12/2005 om 12:54:03
Abrid jij bent criminaal!



Ik doe juist mijn best om op het juiste pad te blijven. Ik vind het dus geen eer om zo genoemd te worden :) Maar ik begrijp wat je bedoelt.

Izouran


abrid

Citaat van: Izouran op 27/12/2005 om 12:57:35

Your the man!

Omdat je me zo aanmoedigd hier een mooi plaatje van hoe men dacht over de Berbers. Dit zou er met je gebeuren als je in hun(Berbers) handen terecht kwam.

Zijn best wreeddadige plaatjes.


abrid



Veel Berberse piraten voeren op de vl;ag van het Osmaanse rijk die je erachter ziet wapperen.

athsaynou

Citaat van: ***** op 22/12/2005 om 12:20:09
Ik ben tevreden over de potloodtekening / schets, en heb de eerste vage schets op het doek gezet.


cool!

Dit vind ik ook hele mooie schilderijen..




*****


*****

Heel mooi. En wat een paarden!

Ik heb de schets als oefening geschilderd en ervan geleerd. Ziet er al best leuk uit eigenlijk. Vanavond ben ik druk met liedjes schrijven voor mijn morgen trouwende nichtje en donderdag hoop ik op dat doek waarover ik het had te gaan beschilderen.
Maar dat ga ik veel kalmer en voorzichtiger doen dan die oefenversie.

Ik blijf erbij dat jij waarschijnlijk ook kan schilderen. Gewoon heel veel naar andere schilderijen kijken, verf en spulletjes kopen en experimenteren. Werkt heel ontspannend.

athsaynou

Citaat van: ***** op 27/12/2005 om 18:33:58

Ik blijf erbij dat jij waarschijnlijk ook kan schilderen. Gewoon heel veel naar andere schilderijen kijken, verf en spulletjes kopen en experimenteren. Werkt heel ontspannend.

Hoe graag ik het ook zou willen dit lukt me echt nooit, je moet er gevoel voor hebben, dat bezit jij wel maar ik echt niet. Ik ben een bewonderaarster, maar iets op het doek te zetten gaat me niet af. Je moet een worden met het object en dan ook nog is zo precies mogelijk erop te zetten.

*****

#54
De schets op doek is praktisch af. Elke avond tussen half 11 en 11, als mijn werk klaar is en voor ik ga slapen, doe ik een stukje. Dit weekend misschien beginnen met schilderen, eerder lukte nog niet. Het wordt toch een beetje tijd voor je tekstje in Tifinagh.

Ik was van plan een combinatie van beide foto's te maken, maar daarvan heb ik afgezien. Het meisje is precies goed zo.

Als ze klaar is probeer ik een foto te uploaden.

athsaynou

thanx lieverd! hmm mijn tekstje...dat was ik helemaal vergeten, ik ga erover nadenken. En dan stuur ik je het op.


athsaynou



athsaynou




Amazigh vrouwen..

(Dit is volgens mij met waterverf gemaakt)