[Schilderijen] Prachtig!

Gestart door athsaynou, 25/11/2005 om 15:29:03

athsaynou

Citaat van: * op 25/11/2005 om 16:12:38

Dat is errug klein. Heb je een foto van een echte persoon, niet van een kunstwerk?

effe zoeken..je hoort zo van me..

Citaat van: ThoriThori op 25/11/2005 om 16:12:50
nog een foto...ze lijkt een beetje berbers...


maar je weet het niet zeker?
Citaat van: ThoriThori op 25/11/2005 om 16:14:43
ar7aj thouhami



De verhalenverteller?

Inuit

#31
Citaat van: m'Izran op 25/11/2005 om 15:52:39
Idd. Ze zijn hartstikke duur..als ze uberhaupt nog te koop zijn..
http://www.zakariya.net/gallery/recent.html

Each composition is one of a kind, designed for the client and calligraphed on specially treated paper, laminated onto a backing board, then finished with ebru  (marble paper) and/or tezhib (illumination). Prices usually range from $700 to $10,000, depending on the nature of the work.


de prijzen liegen er niet om

mocht ik ooit een rijke stinkerd worden, dan laat ik er wel eentje maken ;D

athsaynou

#32
Citaat van: m'Izran op 25/11/2005 om 16:15:56
Citaat van: * op 25/11/2005 om 16:12:38

Dat is errug klein. Heb je een foto van een echte persoon, niet van een kunstwerk?

effe zoeken..je hoort zo van me..




Deze vind ik prachtig als je deze kan maken..ongeveer?






Anders deze..

*****

Dankje. Ik ga aan de middelste werken. Kan niks beloven, en je moet geen haast hebben, maar ik ga het echt proberen. Dankje.

athsaynou

Citaat van: ***** op 27/11/2005 om 22:53:13
Dankje. Ik ga aan de middelste werken. Kan niks beloven, en je moet geen haast hebben, maar ik ga het echt proberen. Dankje.

Jij bedankt meid, ik ben echt benieuwd! :)

*****

Gisteravond eindelijk tijd gehad om aan de middelste dame te werken. De eerste schets staat, op gewoon aquarelpapier, om haar gezicht goed te leren kennen.
Mijn lieve maar kritische partner vond het gelukkig al mooi.
Overigens vind ik de make-up van de tweede dame interessanter dus ik denk dat ik die overneem.

Inmiddels heb ik een doek gekocht, als ik het gezicht goed ken zal ik proberen het op doek te zetten.
Ik wil werken met acrielverf. De planning is om door te werken op de "zijkant" van het doek, dus een lijst is niet nodig en waarschijnlijk niet eens gewenst.

Ik hou je verder op de hoogte. Heb wel geduld svp.

athsaynou

Citaat van: ***** op 19/12/2005 om 12:38:09
Gisteravond eindelijk tijd gehad om aan de middelste dame te werken. De eerste schets staat, op gewoon aquarelpapier, om haar gezicht goed te leren kennen.
Mijn lieve maar kritische partner vond het gelukkig al mooi.
Overigens vind ik de make-up van de tweede dame interessanter dus ik denk dat ik die overneem.

Inmiddels heb ik een doek gekocht, als ik het gezicht goed ken zal ik proberen het op doek te zetten.
Ik wil werken met acrielverf. De planning is om door te werken op de "zijkant" van het doek, dus een lijst is niet nodig en waarschijnlijk niet eens gewenst.

Ik hou je verder op de hoogte. Heb wel geduld svp.

Ik heb geduld, ik wacht gerust af, klinkt goed.

*****

Ik dacht aan een mooie tekst in Tifinagh op de zijkanten. Als "verborgen boodschap". Misschien heb je een wens wat dat betreft?

athsaynou

Citaat van: ***** op 19/12/2005 om 12:42:09
Ik dacht aan een mooie tekst in Tifinagh op de zijkanten. Als "verborgen boodschap". Misschien heb je een wens wat dat betreft?

Tof! hmm daar moet ik over nadenken ik laat je het weten als ik eruit ben.

*****

Haast je maar langzaam, want het zal toch het laatste zijn dat ik doe aan het schilderij.

athsaynou

Citaat van: ***** op 19/12/2005 om 12:45:36
Haast je maar langzaam, want het zal toch het laatste zijn dat ik doe aan het schilderij.

Zal ik doen, maar wat denk je wanneer heb je het klaar?

*****

Joh, ik kan het echt niet zeggen. Ik ben iemand met erg weinig tijd, omdat ik naast mijn baan ook probleempaarden train,  en een boek aan het schrijven ben. Maar soms heb ik het even rustig, kan ik me ergens eventjes 100% op storten en dan gaat het opeens hard. Zeker als ik iets erg leuk vind, en daarvan is hier wel sprake.
Ik weet niet welke problemen ik tegenkom met de kleuren bijvoorbeeld, en hoe vaak ik moet herbeginnen.
Laten we als streven medio maart zeggen, OK?
Maar pin me er niet op vast svp, mijn leven is te chaotisch.

athsaynou

Nee nee natuurlijk niet, doe het op je gemak

*****

Ik ben tevreden over de potloodtekening / schets, en heb de eerste vage schets op het doek gezet.

abrid

Een scene van een gevecht t ussen Algerijnen en Amerikanen in de haven Tripoli. Kapitein Decatur zou uiteindelijk gewond raken ook wel bekend uit de " The Barbary War I-II"