[Schilderijen] Prachtig!

Gestart door athsaynou, 25/11/2005 om 15:29:03

Inuit

Citaat van: * op 25/11/2005 om 15:47:53
Goed richten en het paard sturen met je lichaam, niet met je handen en teugels.
maar het feit dat het paard hobbelt, heeft wel effect op je geweer, want die beweegt daardoor.

athsaynou

Citaat van: Inuit op 25/11/2005 om 15:48:12
kaligrafie vind ik ook echt super mooi, maar is vaak heel prijzig als je mooie schiderijen daarvan wil.

Idd. Ze zijn hartstikke duur..als ze uberhaupt nog te koop zijn..

Noureddine Zekara

http://art.la-passerelle.net/art_pages/noureddine_zekara/index.html



Deze is echt mooi..Ze zijn eigenlijk allemaal prachtig!

Deze zijn ook best prijzig..

*****

Lastig inderdaad. Nu heb je paarden die weinig "hobbelen" (bepaalde rassen in combi met bepaalde training) en in volle rengalop wordt het "gehobbel" minder.
Dat lijkt paradoxaal maar ik kan je verzekeren dat het zo is. Een drafje is langzamer maar veroorzaakt meer "hobbel".

*****


athsaynou

Citaat van: * op 25/11/2005 om 15:53:57
Wat een kleuren zeg!

Prachtig he! ..dat kan je niet zomaar nadoen..

Had ik maar zoveel geld daarvoor dan zou ik er zeker een paar bestellen..

Inuit

Citaat van: * op 25/11/2005 om 15:52:59
Lastig inderdaad. Nu heb je paarden die weinig "hobbelen" (bepaalde rassen in combi met bepaalde training) en in volle rengalop wordt het "gehobbel" minder.
Dat lijkt paradoxaal maar ik kan je verzekeren dat het zo is. Een drafje is langzamer maar veroorzaakt meer "hobbel".
voor alle duidelijkheid ik weet praktisch niets van paarden, alleen wat ik op tv zie ;D en daar hobbelen ze nogal vaak.
dus als jij het zegt, dab zal ik het zeker van je aannemen.

*****

#21
Misschien kan je ze zelf gaan maken. Waarom niet? Ga op een cursus ofzo. Neem er de tijd voor en wie weet hoe ver je komt.

Ik had een ontzettend mooie Imushag (Touareg) man geschilderd. Weg gegeven aan iemand waarvan ik dacht dat hij een vriend was. Direct daarop liet hij me keihard vallen, maar het schilderijtje heeft hij gehouden. Het is een klein schilderijtje van een Blauwe Man lopend door de woestijn, in een lijst van aluminium, initialen MH. Als je het ziet staan, je hebt mijn toestemming het te pakken.

*****

Citaat van: Inuit op 25/11/2005 om 15:59:51
Citaat van: * op 25/11/2005 om 15:52:59
Lastig inderdaad. Nu heb je paarden die weinig "hobbelen" (bepaalde rassen in combi met bepaalde training) en in volle rengalop wordt het "gehobbel" minder.
Dat lijkt paradoxaal maar ik kan je verzekeren dat het zo is. Een drafje is langzamer maar veroorzaakt meer "hobbel".
voor alle duidelijkheid ik weet praktisch niets van paarden, alleen wat ik op tv zie ;D en daar hobbelen ze nogal vaak.
dus als jij het zegt, dab zal ik het zeker van je aannemen.

Op het strand in volle galop geeft je het gevoel dat jij en je paard samen een soort rechte streep in de lucht zijn, net als zo'n witte streep achter een straalvliegtuig.
Je moet wel goed kunnen mikken want met 60 km per uur ben je het doel snel voorbij.

athsaynou

Citaat van: * op 25/11/2005 om 16:02:13
Misschien kan je ze zelf gaan maken. Waarom niet? Ga op een cursus ofzo. Neem er de tijd voor en wie weet hoe ver je komt.

Ik had een ontzettend mooie Imushag (Touareg) man geschilderd. Weg gegeven aan iemand waarvan ik dacht dat hij een vriend was. Direct daarop liet hij me keihard vallen, maar het schilderijtje heeft hij gehoude. Het is een klein schilderijtje van een Blauwe Man lopend door de woestijn, in een lijst van aluminium, initialen MH. Als je het ziet staan, je hebt mijn toestemming het te pakken.

Je hebt wel gelijk maar ik heb echt 2 linkerhanden..lukt me echt niet althans niet zo mooi.

Dat is niet erg aardig van die vriend van je..Dus jij kan het wel kan jij niet wat voor me maken tegen vergoeding natuurlijk!

*****

Soms lukt het wel, soms niet. Heb je een foto in gedachten? Ik kan het altijd proberen voor je.

athsaynou

Graag..zie je dat fototje onder mijn naam m'Izran zoiets?

ThoriThori

Citaat van: m'Izran op 25/11/2005 om 15:45:07
Citaat van: ThoriThori op 25/11/2005 om 15:40:18
agressieve berberse vrouwen? die bestaan niet hoor, ze zijn allemaal schattig...

Dan ben je ze nog niet tegen gekomen..

http://www.amazigh.nl/aforum/index.php?topic=7516.msg161377#msg161377

Deze vouwen wat voor jou..?

haha grapjas...ok je punt is duidelijk...

*****

Citaat van: m'Izran op 25/11/2005 om 16:07:23
Graag..zie je dat fototje onder mijn naam m'Izran zoiets?

Dat is errug klein. Heb je een foto van een echte persoon, niet van een kunstwerk?

ThoriThori

nog een foto...ze lijkt een beetje berbers...


ThoriThori