Hoofdmenu

Berber ladysssssss

Gestart door tamezjant, 11/11/2005 om 11:59:20

Idir


Inuit

Citaat van: m'Izran op 11/11/2005 om 12:15:12
Die Amazigh vrouwen hebben veel achter de rug zeg...
what doen't kill you, makes you stronger!
op gegeven moment wordt je motto dan ook: life is hard, so am i!

Idir



Berber woman, Atlas mountains (Morocco)

athsaynou

Citaat van: Inuit op 11/11/2005 om 12:25:50
Citaat van: m'Izran op 11/11/2005 om 12:15:12
Die Amazigh vrouwen hebben veel achter de rug zeg...
what doen't kill you, makes you stronger!
op gegeven moment wordt je motto dan ook: life is hard, so am i!

Heb daar echt bewondering voor, ik zeg vaker dit is mijn tijd niet dat is pas mijn tijd..

Idir


Idir


Thadbath



ik heb een vraagie: heeft iemand misschien leuke foto's om uit te brengen op t-shirts.. ik ben namelijk nu aan het bekijken, maar heb niet echt iets "perfects"gevonden

athsaynou

Citaat van: Thadbath op 11/11/2005 om 12:31:27

ik heb een vraagie: heeft iemand misschien leuke foto's om uit te brengen op t-shirts.. ik ben namelijk nu aan het bekijken, maar heb niet echt iets "perfects"gevonden

het plaatje van wat op de cover van Imetlaa staat is mooi voor een tshirt, de klederdracht komt daar goed naar voren, plus izran, stukje cultuur komt er ook naar voren.

tamezjant

misschien zo iets.........


Idir

Citaat van: Thadbath op 11/11/2005 om 12:31:27


ik heb een vraagie: heeft iemand misschien leuke foto's om uit te brengen op t-shirts.. ik ben namelijk nu aan het bekijken, maar heb niet echt iets "perfects"gevonden

Wat voor foto's moeten het zijn dan?

Thadbath

Citaat van: Idir op 11/11/2005 om 12:34:48
Citaat van: Thadbath op 11/11/2005 om 12:31:27


ik heb een vraagie: heeft iemand misschien leuke foto's om uit te brengen op t-shirts.. ik ben namelijk nu aan het bekijken, maar heb niet echt iets "perfects"gevonden

Wat voor foto's moeten het zijn dan?


iets met tifinagh bijvoorbeeld, het moet in ieder geval wel met Tmazight te maken hebben

Izwan

Citaat van: Idir op 11/11/2005 om 12:24:58

Weet jij toevalig waar deze foto is gemaakt. Het achtergrond vind ik zeer interesant.

tamezjant