Hoofdmenu

Welke films heb je onlangs bekeken?

Gestart door groenebriefjes, 17/10/2005 om 23:42:22

Morena

Citaat van: Thayouth op 15/02/2008 om 16:00:13
@Taqer3esht, haha kan wel hoor. De ongeschreven wet bij Imeghrabieyen, je weet toch. Als er iets gebeurt, zap je onmiddelijk weg met een stalen gezicht alsof er niks aan de hand is. Of opeens heel hard en enthousiast ergens over gaan praten om de aandacht af te leiden. Of mijn favoriet, opeens heel geinteresseerd zijn in Teletekst (pagina 101 of 800, die laatste terwijl je niet eens onderscheid kunt maken tussen de zijlijn en de middenlijn).


Haahahahahaha, wat ik doe is meteen de tv uitdoen en weglopen (eerder rennen) naar me kamer en daar blijf ik dan de hele avond achter mijn pc. Ik schaam me dan zo erg.

moroviago

#541
ik heb net Gadjo Dilo (gekke vreemdeling) gezien ,steen goed .een franse dude met een zigeuner liedje in z,n hoofd ,waar die maar niet vanaf komt.hij zal en moet er achter zien te komen wie/waar de zangeres is ...... check de rest zelf maar haha 



http://www.youtube.com/watch?v=GHpCSOg1ePs

moroviago

Citaat van: Thaziry op 23/02/2008 om 13:11:36
Citaat van: ElGalloNegro op 18/02/2008 om 09:15:45

Maar de Kite Flyer is een echte aanrader, een van de beste films die ik de afgelopen tijd in de bios heb gezien.

Bedoel je The Kite Runner? Dat is inderdaad een hele mooie film.

Ik heb laatst ook een hele mooie Turkse film gezien, Beyaz Melek (Witte Engel). Dat is ook echt een aanrader. Drama van eerste klasse :(. Het verhaal is mooi en de muziek, ayemma, prachtig. Het is speelfilmdebuut van Mahsun Kirmizigül en hij is zelf muzikant. Hahahaaha, hoor jullie al denken.:D
Hij draait volgens mij wel alleen in die arthouse bioscoopjes, daar heb ik hem tenminste gezien. Ga het zien.
hmmmmmmm die moet ik zien ,ik ken die zanger wel (verschrikkelijke muziek haha).
de titel doet me denken aan die  film met dustin hoffman ...weise engel

Thaziry

#543
Citaat van: moroviago op 24/02/2008 om 18:24:23
Citaat van: Thaziry op 23/02/2008 om 13:11:36
Citaat van: ElGalloNegro op 18/02/2008 om 09:15:45

Maar de Kite Flyer is een echte aanrader, een van de beste films die ik de afgelopen tijd in de bios heb gezien.

Bedoel je The Kite Runner? Dat is inderdaad een hele mooie film.

Ik heb laatst ook een hele mooie Turkse film gezien, Beyaz Melek (Witte Engel). Dat is ook echt een aanrader. Drama van eerste klasse :(. Het verhaal is mooi en de muziek, ayemma, prachtig. Het is speelfilmdebuut van Mahsun Kirmizigül en hij is zelf muzikant. Hahahaaha, hoor jullie al denken.:D
Hij draait volgens mij wel alleen in die arthouse bioscoopjes, daar heb ik hem tenminste gezien. Ga het zien.
hmmmmmmm die moet ik zien ,ik ken die zanger wel (verschrikkelijke muziek haha).
de titel doet me denken aan die  film met dustin hoffman ...weise engel


Ja, ik vond het persoonlijk een mooie film, mijn vriendin daarentegen viel bijna in slaap.:D
Maar Mahsun maakt mooie muziek hoor, niet al zijn liedjes zijn leuk, maar zijn oude albums DOEN!. Vooral als hij Kurdisch zingt :o, want het is geen echte echte Turk, zeg maar. Maar goed je moet maar houden van het genre.:D
Een van mijn lievelings liedjes van hem ( die clip is ook wel mooi, erg emotioneel enzo):
http://youtube.com/watch?v=LC0bOcaQ8ms

Hmmm, ik draaf een beetje door zie ik. Ik stop al.:D

Van de week wil ik trouwens ''No country for old men'' zien, die lijkt me ook errug goed. En Gadjo Dilo lijkt me ook wel interessant.

moroviago

#544
Citaat van: Thaziry op 24/02/2008 om 19:41:41
Citaat van: moroviago op 24/02/2008 om 18:24:23
Citaat van: Thaziry op 23/02/2008 om 13:11:36
Citaat van: ElGalloNegro op 18/02/2008 om 09:15:45

Maar de Kite Flyer is een echte aanrader, een van de beste films die ik de afgelopen tijd in de bios heb gezien.

Bedoel je The Kite Runner? Dat is inderdaad een hele mooie film.

Ik heb laatst ook een hele mooie Turkse film gezien, Beyaz Melek (Witte Engel). Dat is ook echt een aanrader. Drama van eerste klasse :(. Het verhaal is mooi en de muziek, ayemma, prachtig. Het is speelfilmdebuut van Mahsun Kirmizigül en hij is zelf muzikant. Hahahaaha, hoor jullie al denken.:D
Hij draait volgens mij wel alleen in die arthouse bioscoopjes, daar heb ik hem tenminste gezien. Ga het zien.
hmmmmmmm die moet ik zien ,ik ken die zanger wel (verschrikkelijke muziek haha).
de titel doet me denken aan die  film met dustin hoffman ...weise engel


Ja, ik vond het persoonlijk een mooie film, mijn vriendin daarentegen viel bijna in slaap.:D
Maar Mahsun maakt mooie muziek hoor, niet al zijn liedjes zijn leuk, maar zijn oude albums DOEN!. Vooral als hij Kurdisch zingt :o, want het is geen echte echte Turk, zeg maar. Maar goed je moet maar houden van het genre.:D
Een van mijn lievelings liedjes van hem ( die clip is ook wel mooi, erg emotioneel enzo):
http://youtube.com/watch?v=LC0bOcaQ8ms

Hmmm, ik draaf een beetje door zie ik. Ik stop al.:D

Van de week wil ik trouwens ''No country for old men'' zien, die lijkt me ook errug goed. En Gadjo Dilo lijkt me ook wel interessant.
ken dat wel .de meeste films waar ik van hou zijn niet zo geliefd bij m,n mattie,s.ik weet niet of je de film "the gods must be crazy,kent ? dat was nou zo,n typische arthouse film dat m,n vrienden me voor gek verklaarde haha en ik vond het een kapot goeie film ...zat er nog dagen mee in me hoofd, helemaal te gek .
trouwens heb even de trailer bekeken van 'No country for old men'' dat lijkt me ook een sterke film .die is zojuist ook aan m,n lijsje toegevoegd .got any more ? lijsje kan niet groot genoeg ;)


Dora

2weken terug step up 2..

viel vies tegen..vond 1e leuker.

Samir!

#546
Rocky Balboa...

Mooi en inspirerend.  Mooie afsluiter van de rocky serie.
Ook een aanrader voor hen die weinig zelfvertrouwen hebben en zij die niet genotiveerd zijn om te doen of om verder te gaan met het geen waar zij goed in zijn of wat zij leuk vinden.

Geef nooit op, zolang jouw hart gezond is kan je veel bereiken.



http://www.youtube.com/watch?v=DttxKIA_AxU

Echt een koele film.

Die abercan is een wereldkampioen bokser, sylvester wilde perse een echte bokser in zijn film. Syl krijgt btw echte klappen in deze film, het is niet geacteerd. Echt een top film.




Nimana

#547
Alweer zo'n Rockyfilm :P

Heb The other Boleyn girl gezien, als je zin hebt om naar de film te gaan is deze wel een aanrader.

Morena

Gister was Big Momma op tv, echt gelachen!

Lezer


Tamza

#550
Heb dan eindelijk The Dark Knight gezien. Ik vond em echt g-r-u-w-e-l-i-j-k geniaal! Ik ga em volgende week denk ik nog een keer checken, moet je nagaan hoe wreed ik de film vond. Vooral the Joker (wat een zonde dat Heath Ledger dood is) was echt goed.

Paar memorabele quotes van the Joker:

Citeer-"I took Gotham's white knight, and brought him down to our level. It wasn't hard. Y'see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little...push."

-"Why don't we cut you up into little pieces and feed you to your pooches? Hmm? And then we'll see how loyal a hungry dog really is."

-"You won't kill me out of some misplaced sense of self-righteousness, and I won't kill you, because you're just too much fun. I think you and I are destined to do this forever."

-"Do you wanna know why I use a knife? Guns are too quick. You can't savor all the... little... emotions. In... you see, in their last moments, people show you who they really are. So in a way, I know your friends better than you ever did. Would you like to know which of them were cowards? "

En deze van Two-Face vond ik ook wel strak:

Citeer-"You thought we could be decent men at an indecent time. But you were wrong; the world is cruel, and the only morality in a cruel world is chance."

-"You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain."

Samir!




Goede actie film met een duidelijke boodschap.



Dora


Trabandou

Batman: redelijk
The mummy: redelijk
Hellboy: Goed
The forbidden kingdom: Geweldig
Taken: zeer redelijk

miss.F.