Hoofdmenu

Welke films heb je onlangs bekeken?

Gestart door groenebriefjes, 17/10/2005 om 23:42:22

MBTiza

Citaat van: Thayouth op 14/02/2008 om 17:20:25
Citaat van: ElGalloNegro op 14/02/2008 om 17:17:17
Citaat van: Thayouth op 14/02/2008 om 17:15:21


Tfoe... Nederlandse producties zijn echt slecht. Alleen 'Van God los' ofzo en 'Magonia' staan me bij als goede films.

TBS is ook wel ok...wat een mafketel is dat trouwens.

Ciske de Rat, De Lift, Flodder zijn ook wel goed ;D


Ik haat Theo Maassen, ben volgens mij ook de enige die hem totaal niet grappig vindt. Ik heb TBS by the way niet gezien ofzo.

Morgen komt 'Gegen die wand' op tv. Een van mijn favoriete films, alleen veel teletekst momenten, dus ik zou hem niet checken met de tifqirin erbij.

Heb m trouwens niet echt gezien, sliep half in de bios, maar die titel 'Gegen die wand' ;D


Tamza

Gegen die wand is idd goed. Heb gister trouwens voor het eerst sinds lange tijd weer een goede horrorfilm gezien: The Skeleton Key met Kate Hudson.

Ik wil binnenkort Juno eens checken

Berkoekes

Ik heb gisteren echt een weirde film gezien, MirrorMask geheten. Echt heel mooi hoe ze een complete droom van een meisje hebben verweven met het lot van het meisje zelf. De droom was ontzettend realistisch, zoals je zelf wel droomt over dingen dat je plotseling ergens op blote voeten loopt of plotseling jezelf ziet slapen. Mohiem knap verhaal.

Thayouth

#528
@Taqer3esht, haha kan wel hoor. De ongeschreven wet bij Imeghrabieyen, je weet toch. Als er iets gebeurt, zap je onmiddelijk weg met een stalen gezicht alsof er niks aan de hand is. Of opeens heel hard en enthousiast ergens over gaan praten om de aandacht af te leiden. Of mijn favoriet, opeens heel geinteresseerd zijn in Teletekst (pagina 101 of 800, die laatste terwijl je niet eens onderscheid kunt maken tussen de zijlijn en de middenlijn).

Citaat van: ElGalloNegro op 14/02/2008 om 17:25:29

En een keer zaten ze weer naar zo'n filmpje te kijken als gastjes van een jaar of 14, komt er ineens een oom binnen...zij snel zappen, kregen ze die sneeuw-ruis kanaal...en met z'n allen zeghma geintresseerd daarna kijken hahaha die oom had ze gelijk door.

Hahahaha, tfoe. Die sneeuw heeft ze zwaar verraden, hadden ze beter meteen de tv uit kunnen doen die viezerikken. Ik had ook een keer zoiets. Mijn vader was op de bank in slaap gevallen voor de tv. Ik liep toevallig voorbij de woonkamer en zag dat inmiddels die dooie 'bel me, bel me, bel me op 0900' sloeries van na 00:00 uur bezig waren. En ik zo heel langzaam en stilletjes (zodat hij niet wakker werd) op de afstandsbediening aflopen om van kanaal te veranderen, doet ie opeens zijn ogen wagenwijd open haha. Toen deed ik zo'n laatste sprong van wanhoop op die afstandbediening en vergat ik mijn voorzichtigheid en zapte ik weg. Maar hij sliep meteen weer door, dus misschien heeft ie het niet eens gezien. Of wel en hij deed alsof haha. :D


Nimana


Vanavond om 22.30 op Net5: Kiss the girls, en meteen daarna Les miserable.

Morena

Ayaw kon ik maar normaal tv kijken, ik ontvang NL niet meer. Lang leve de internet!

moroviago

Gegen die wand "vrijdag nacht

minpuntje : te veel sex scenes (net als de meeste ned films )

goeie acteurs wel

Tamza

Ik heb Juno gecheckt, en wat een kapotleuke film!

Botermes

amerikaanse gangster van Denzel. Heroïne had newyork echt in zijn greep destijds. Ik vond de laatste dialoog tussen Denzel en Russel wel cool. "the're not my kind either" zei Russel. Als je em gezien hebt weet je wat er mee bedoeld wordt.

MBTiza

Citaat van: Tamza op 17/02/2008 om 23:00:59
Ik heb Juno gecheckt, en wat een kapotleuke film!

Ja, grappige meisje he ;D deze vorige week gezien

Heb gisteren Jumper & August Rush gezien

Maar de Kite Flyer is een echte aanrader, een van de beste films die ik de afgelopen tijd in de bios heb gezien.

Inuit

Het is geen film, maar daarom zeker niet minder; de serie Sopranos. Heb laatst weer een seizoentje gedownload, echt super.

Inuit

Citaat van: ElGalloNegro op 18/02/2008 om 09:15:45
Maar de Kite Flyer is een echte aanrader, een van de beste films die ik de afgelopen tijd in de bios heb gezien.
Bedoel je de verfilming van het boek "De vliegeraar"?

MBTiza

Citaat van: Inuit op 18/02/2008 om 09:18:39
Citaat van: ElGalloNegro op 18/02/2008 om 09:15:45
Maar de Kite Flyer is een echte aanrader, een van de beste films die ik de afgelopen tijd in de bios heb gezien.
Bedoel je de verfilming van het boek "De vliegeraar"?

Ja, dat is m, serie sopranos is ook toppie.

Dora

een bollywood film, weet de titel even niet meer.

heerlijk al die emotionele momenten..

Thaziry

#539
Citaat van: ElGalloNegro op 18/02/2008 om 09:15:45

Maar de Kite Flyer is een echte aanrader, een van de beste films die ik de afgelopen tijd in de bios heb gezien.

Bedoel je The Kite Runner? Dat is inderdaad een hele mooie film.

Ik heb laatst ook een hele mooie Turkse film gezien, Beyaz Melek (Witte Engel). Dat is ook echt een aanrader. Drama van eerste klasse :(. Het verhaal is mooi en de muziek, ayemma, prachtig. Het is speelfilmdebuut van Mahsun Kirmizigül en hij is zelf muzikant. Hahahaaha, hoor jullie al denken.:D
Hij draait volgens mij wel alleen in die arthouse bioscoopjes, daar heb ik hem tenminste gezien. Ga het zien.