Hoofdmenu

Wenkbrauwen Epileren

Gestart door Hadou, 13/10/2005 om 22:33:19

Hadou

Wie heeft dat gedaan?
Hoe wordt er in je omgeving er op gereageerd?

Persoonlijk vind ik het niet zo mooi. Een beetje kan wel maar niet dat dunne streepjs op je voorhoofd..

Ouahida

Ik durf het niet.... lijkt mij zo pijnelijk.

Maar het kan sommige heel mooi staan, mits ze het niet te dun doen.

Samariaan

gatverdamme daar gaat mn eetlust

Ouahida

Citaat van: Samariaan op 14/10/2005 om 13:30:22
gatverdamme daar gaat mn eetlust

Dat komt goed uit....:d

Dora

Citaat van: Samariaan op 14/10/2005 om 13:30:22
gatverdamme daar gaat mn eetlust
stel je niet zo aan >:(

miss.F.

Ik heb vernomen dat dat haram is en dat is voor mij de reden dat ik het niet doe

Lezeres

Citaat van: hadou op 13/10/2005 om 22:33:19
Wie heeft dat gedaan?
Hoe wordt er in je omgeving er op gereageerd?

Persoonlijk vind ik het niet zo mooi. Een beetje kan wel maar niet dat dunne streepjs op je voorhoofd..



Vreemd dat een man hierover begint.
Het is eigenlijk haram, maar ik heb begrepen dat het wel is toegestaan om ze een beetje in vorm te brengen en niet alles weg te halen tot je maar één dun lijnt je overhoud. Ikzelf doe het wel omdat ik het mooier vind staan.

Wat anderen ervan vinden kan me niks schelen er zijn ergere dingen op de wereld.

Dora

Citaat van: figuigya op 14/10/2005 om 18:08:19
Citaat van: hadou op 13/10/2005 om 22:33:19
Wie heeft dat gedaan?
Hoe wordt er in je omgeving er op gereageerd?

Persoonlijk vind ik het niet zo mooi. Een beetje kan wel maar niet dat dunne streepjs op je voorhoofd..



Vreemd dat een man hierover begint.
Het is eigenlijk haram, maar ik heb begrepen dat het wel is toegestaan om ze een beetje in vorm te brengen en niet alles weg te halen tot je maar één dun lijnt je overhoud. Ikzelf doe het wel omdat ik het mooier vind staan.

Wat anderen ervan vinden kan me niks schelen er zijn ergere dingen op de wereld.

heel goed..me 2

helaas is mijn vaste kapster nu tijdje op vakantie..hoop dat ze voor r3id weer terug is..:)

Lâle

Citaat van: L_L op 14/10/2005 om 18:11:36
helaas is mijn vaste kapster nu tijdje op vakantie..hoop dat ze voor r3id weer terug is..:)

Ben je nu al begonnen met onderhandelen over de prijs??

Tamza

Brazilian wax, wie heeft dat weleens gedaan en hoe reageerde je omgeving erop?

Dora

Citaat van: Anastacia op 14/10/2005 om 18:12:57
Citaat van: L_L op 14/10/2005 om 18:11:36
helaas is mijn vaste kapster nu tijdje op vakantie..hoop dat ze voor r3id weer terug is..:)

Ben je nu al begonnen met onderhandelen over de prijs??

hahaha...nou louppie gaat een andere dus als ik merk dat die goedkoper is zal ik zeker dat mens even daarmee gaan confronteren :)...

Tamza

L_L, jij weleens Brazilian wax gedaan?

Dora


Maysa

Citaat van: figuigya op 14/10/2005 om 18:08:19
Citaat van: hadou op 13/10/2005 om 22:33:19
Wie heeft dat gedaan?
Hoe wordt er in je omgeving er op gereageerd?

Persoonlijk vind ik het niet zo mooi. Een beetje kan wel maar niet dat dunne streepjs op je voorhoofd..



Vreemd dat een man hierover begint.
Het is eigenlijk haram, maar ik heb begrepen dat het wel is toegestaan om ze een beetje in vorm te brengen en niet alles weg te halen tot je maar één dun lijnt je overhoud. Ikzelf doe het wel omdat ik het mooier vind staan.

Wat anderen ervan vinden kan me niks schelen er zijn ergere dingen op de wereld.

Is dit wat je nu hier vermeld niet in tegenstrijd met elkaar. Iets is haram, maar mag eigenlijk wel. Wat ik hier uit opmaak is dat bijv. alcohol drinken haram is, mits je het met mate drinkt.

De manieren waarop wenkbrauwen worden geepileerd verschillen. Dit bepaalt voor mij wat mooi/niet mooi is.


Tikinas

Citaat van: L_L op 14/10/2005 om 18:20:32
wat is dat?

Je weet toch sommige vrouwen hebben een streepje anderen een hele bos. En je heb ook de brazilian wax