Hoofdmenu

RUZIE

Gestart door misstazia, 03/10/2005 om 10:05:53

abrid

Mensen moeten de mening van de ander respecteren of op z'n minst aanhoren. Zolang iedereen denkt dat hij gelijk heeft zal er nooit iets vruchtbaars komen.

De meeste Irifiën kennen geen Riffijnse identiteit dus weten ook niet waar ze hierbij aan moeten denken. Hebben geen trots vooral op hun moedertaal en geschiedenis(omdat ze hier simpelweg niets vanaf weten).

Het is wel jammer maar je moet wel hoop houden. Ondanks alles bestaat het Tmazight nog als taal terwijl vele talen uit die tijd niet meer bestaan.

miss.F.

Citaat van: ariffinou op 03/10/2005 om 12:27:35
Zullen we daar dan eerst aan werken ipv ieder1 aan te vallenen af te gaan kraken? :)

nou dan wens ik je suc-6 toe met het creeren van een eenheid, ik denk namelijk dat het een utopie is (maar goed, wie ben ik)

ariffinou

#17
Citaat van: miss.F. op 03/10/2005 om 12:35:13
Citaat van: ariffinou op 03/10/2005 om 12:27:35
Zullen we daar dan eerst aan werken ipv ieder1 aan te vallenen af te gaan kraken? :)

nou dan wens ik je suc-6 toe met het creeren van een eenheid, ik denk namelijk dat het een utopie is (maar goed, wie ben ik)
Ik ga niet voor die eenheid zorgen, heb genoeg tijd in imazighen gestoken in nl, levert niks op. Beter doe je iets directs met ariff, is veel beter.

miss.F.

Citaat van: ariffinou op 03/10/2005 om 12:36:02
Citaat van: miss.F. op 03/10/2005 om 12:35:13
Citaat van: ariffinou op 03/10/2005 om 12:27:35
Zullen we daar dan eerst aan werken ipv ieder1 aan te vallenen af te gaan kraken? :)

nou dan wens ik je suc-6 toe met het creeren van een eenheid, ik denk namelijk dat het een utopie is (maar goed, wie ben ik)
Ik ga ni voor eenheid zorgen, heb genoeg tijd in imazighen gestoken in nl, levert niks op. Beter doe je iets directs met ariff, is veel beter.

ok, dan wens ik je daar succes mee!

abrid

Citaat van: ariffinou op 03/10/2005 om 12:36:02
Citaat van: miss.F. op 03/10/2005 om 12:35:13
Citaat van: ariffinou op 03/10/2005 om 12:27:35
Zullen we daar dan eerst aan werken ipv ieder1 aan te vallenen af te gaan kraken? :)

nou dan wens ik je suc-6 toe met het creeren van een eenheid, ik denk namelijk dat het een utopie is (maar goed, wie ben ik)
Ik ga ni voor eenheid zorgen, heb genoeg tijd in imazighen gestoken in nl, levert niks op. Beter doe je iets directs met ariff, is veel beter.

Eindelijk iets zinnigs ;)

Je kent genoeg mensen in je omgeving daar die wat steun kunnen gebruiken. Ik denk dat je daar zeker gelijk in hebt.

misstazia

mijn vraag was alleen of er iemand ruzie had met zijn schooonzuss.
ma na al jullie reacties blijkt uit dat julllie allemaal ruzie hebben anders zouden jullie niet zo reageeren

mouslati

Citaat van: misstazia op 03/10/2005 om 10:05:53
mijn vraag is of er iemand hier is die een schoonzus heeft.
zoja, dan is mijn vraag weeer of jullie wel eens ruzie hebben.
ik heb namelijk een schoonzus die had eerst ruzie met me mijn zus en nu heeft ze ruzie met mij. het is egt niet normaal.
mohim hoor jullie wel ok
doeiii


Ik heb 5 schoonzussen en kan stuk voor stuk prima met ze opschieten, dus helaas aan mij heb je ook niks.

mouslati

Citaat van: miss.F. op 03/10/2005 om 12:17:27
Het lijkt alsof die nieuwelingen hierzo alleen maar komen om hun oninteressante shit met de rest te delen. Ik heb daar geen behoefte aan, als je een zinnige discussie wilt starten wil ik daar wel behoorlijk op reageren, anders niet!

Ik zou haast aan Admin willen vragen deze lijpo's gewoon te verwijderen, ik zie verder geen toegevoegde waarde van hen

Ik vind wel dat je wat bot reageerde miss.F. vind ik niet echt jou stijl.

Ik ben het wel met je eens dat de "nieuwe leden" idd vaak topics openen die vaak over persoonlijke dingen gaan. Heb ook vaak het gevoel dat het nog hele jonge mensen zijn, op het moment dat een nieuw lid zich aanmeld zie je de oude topics van maagdendoekjes, trouwen, make up enz weer boven komen.

onwetend

Citaat van: mouslati op 03/10/2005 om 18:29:03
Citaat van: miss.F. op 03/10/2005 om 12:17:27
Het lijkt alsof die nieuwelingen hierzo alleen maar komen om hun oninteressante shit met de rest te delen. Ik heb daar geen behoefte aan, als je een zinnige discussie wilt starten wil ik daar wel behoorlijk op reageren, anders niet!

Ik zou haast aan Admin willen vragen deze lijpo's gewoon te verwijderen, ik zie verder geen toegevoegde waarde van hen

Ik vind wel dat je wat bot reageerde miss.F. vind ik niet echt jou stijl.

Ik ben het wel met je eens dat de "nieuwe leden" idd vaak topics openen die vaak over persoonlijke dingen gaan. Heb ook vaak het gevoel dat het nog hele jonge mensen zijn, op het moment dat een nieuw lid zich aanmeld zie je de oude topics van maagdendoekjes, trouwen, make up enz weer boven komen.
de rest is aan jullie om ze te introduceren hier is geen sprake van er is wel sprake van vriendjespolitiek en onderlinge gelul over elkaar heel vaak word er van het onderwerp gewisseld en men citeert uit de isl;am enz enz maar goed kriteik levert ook geen goede beeld van de site

mazon

Zeker is het vriendjes politiek HIER.
Zeker is dat Don Riffi er de duppe is geworden.

Ik protesteer hierbij krachtig tegen deze politiek.!!!

http://lexicon.izynews.be/nl_e/Ifri


Dora

Citaat van: misstazia op 03/10/2005 om 13:52:56
mijn vraag was alleen of er iemand ruzie had met zijn schooonzuss.
ma na al jullie reacties blijkt uit dat julllie allemaal ruzie hebben anders zouden jullie niet zo reageeren

hahahahaha...die is echt goed (Y)...

had vroeger bonje met schoonzus ja..maar we zijn nu weer dikke maatjes..en mijn nieuwe schoonzussie is helemaal toppie...dus nee heb geen problemen met ze..

kijk alleen uit dat je broer er niet tussen komt...zou dood zonde zijn!!

misstazia

ok
mijn moeder die zegt nu ook gewoon dat we vrienden moeten maken.
ma t is mijn fout niet anders had ik t allng al goed gemaakt. ma goed
ik zie wel hoe t zal einndigen

miss.F.

Citaat van: misstazia op 04/10/2005 om 11:42:38
ok
mijn moeder die zegt nu ook gewoon dat we vrienden moeten maken.
ma t is mijn fout niet anders had ik t allng al goed gemaakt. ma goed
ik zie wel hoe t zal einndigen

nou, houd ons vooral op de hoogte

Dora

Citaat van: misstazia op 04/10/2005 om 11:42:38
ok
mijn moeder die zegt nu ook gewoon dat we vrienden moeten maken.
ma t is mijn fout niet anders had ik t allng al goed gemaakt. ma goed
ik zie wel hoe t zal einndigen

maar natuurlijk meiske, niemand zal toegeven dat ze fout zit..waarschijnlijk denkt je schoonzusje er precies hetzelfde over.

wees dapper, ga een gesprek aan en luister wat zij op haar hart heeft en vertel vooral wat jij op je hart hebt..

weet zeker dat je daarna erom kunt lachen..

L_L

misstazia

hahahhahha
gisteren heeft ze me weeer aangesproken dus ik neem aan dat ze t goed wil maken